eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskRemont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035965 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.4.2.) Miejscowość: Czersk

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.4.7.) Numer telefonu: 523954810

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035965

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00029146/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal”.Zadanie realizowane w ramach Funduszu Dróg SamorządowychI. Zakres zadania.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal, w tym:1.1 Roboty przygotowawcze . 1.2 Podbudowy. 1.3 Nawierzchnie. 1.4 Fundamentowanie. 1.5 Zbrojenie. 1.6 Betonowanie. 1.7 Konstrukcje stalowe. 1.8 Izolacje. 1.9 Balustrady stalowe. 1.10 Inne roboty mostowe. 1.11 Elementy BRD. 1.12 Tablica informacyjna wraz ze stelażem dotycząca informacji o dofinansowaniu z środków Funduszu Dróg Samorządowych (wzór Załącznik nr 3 do OPZ).Uwaga. Zamawiający wymaga wykonania dojazdów do obiektu mostowego w konstrukcji zgodnej z dokumentacją prac remontowych na odcinkach po 10 m z każdej strony mostu. Wykonawca wykona odcięcie nawierzchni drewnianej na obiekcie mostowym od nawierzchni bitumicznej na dojazdach drogi do obiektu za pomocą opornika kamiennego (granitowego o wymiarach 15x25)2. Należy wycenić wykonanie utwardzonego pobocza drogi z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm na odcinkach objętych remontem.3. Zamawiający w załącznikach nr 1-2 do OPZ opisuje parametry niektórych elementów urządzeń BRD.4. Znaki drogowe oraz elementy BRD należy wykonać zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu, stanowiący element dokumentacji prac remontowych.5. Lokalizacja:Droga gminna nr 224005G; Gmina Czersk; miejscowość Wojtal; działka nr 61 i 22/1 obręb ewidencyjny Odry.II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. Wykonawca w tymczasowym projekcie organizacji ruchu uwzględni objazdy zamkniętego dla ruchu obiektu mostowego oraz uzgodni objazdy z zarządcami poszczególnych dróg.2. Wykonawca na własny koszt dokona zakupu i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej dot. dofinansowania z środków Funduszu Dróg Samorządowych wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.3. Wykonawca uzgodni trasę objazdów dla zamkniętego obiektu mostowego z przewoźnikami świadczącymi usługi transportu, w tym dzieci do szkół.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom pobliskich posesji dojazd do posesji. 5. Wykonawca po przejęciu placu budowy poinformuje Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia robót.6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poinformuje o planowanych utrudnieniach w ruchu wynikających z remontu mostu służby ratownicze oraz Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.7. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.8. Stan wody płynącej pod mostem w trakcie realizacji robót może być regulowany przez z Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. Wykonawca powinien skoordynować swoje prace z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. uwzględniając regulacje poziomu wody.9. Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac remontowych uzgodniony z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.10. Na materiały, które Wykonawca zamierza wbudować, należy przedstawić do zatwierdzenia wnioski materiałowe z załączonymi atestami, deklaracjami, aprobatami technicznymi itp. zgodnie z załączonymi SST.11. Wykonawca w ramach zadania wykona niezbędne roboty towarzyszące konieczne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją prac remontowych .12. Wykonawca w ramach zadania zabezpieczy istniejące urządzenia obce (kable rurociągi itp.) w sąsiedztwie obiektu mostowego i bezpośrednio do niego podwieszone. Po wykonaniu nowej konstrukcji wykonawca zamocuje ponownie uprzednio podwieszone urządzenia obce.13. Materiał pozyskany z rozbiórki istniejącego obiektu mostowego Wykonawca zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.14. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. 15. W związku z tym, że stan uzbrojenia wynikający z dokumentacji może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych, wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne i poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.16. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża i warstw podbudowy robót zgodnie z SST.17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji prac remontowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. 18. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:18.1. wykonanie robót przygotowawczych.18.2. wykonanie robót ziemnych.18.3. wykonanie podbudów.18.4. wykonanie robót nawierzchniowych.18.5. wykonanie robót branży mostowej.18.6. wykonywanie prac związanych z obsługą koparek, dźwigów i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.18.7. czynności związane z montażem elementów BRD.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal”.Zadanie realizowane w ramach Funduszu Dróg SamorządowychI. Zakres zadania.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal, w tym:1.1 Roboty przygotowawcze . 1.2 Podbudowy. 1.3 Nawierzchnie. 1.4 Fundamentowanie. 1.5 Zbrojenie. 1.6 Betonowanie. 1.7 Konstrukcje stalowe. 1.8 Izolacje. 1.9 Balustrady stalowe. 1.10 Inne roboty mostowe. 1.11 Elementy BRD. 1.12 Tablica informacyjna wraz ze stelażem dotycząca informacji o dofinansowaniu z środków Funduszu Dróg Samorządowych.Uwaga. Zamawiający wymaga wykonania dojazdów do obiektu mostowego w konstrukcji zgodnej z dokumentacją prac remontowych na odcinkach po 10 m z każdej strony mostu. Wykonawca wykona odcięcie nawierzchni drewnianej na obiekcie mostowym od nawierzchni bitumicznej na dojazdach drogi do obiektu za pomocą opornika kamiennego (granitowego o wymiarach 15x25 na ławie betonowej z betonu C 16/20, długość 2x5m).2. Należy wycenić wykonanie utwardzonego pobocza drogi z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm na odcinkach objętych remontem.3. Zamawiający w załącznikach nr 1-2 do OPZ opisuje parametry niektórych elementów urządzeń BRD.4. Znaki drogowe oraz elementy BRD należy wykonać zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu, stanowiący element dokumentacji prac remontowych.5. Lokalizacja:Droga gminna nr 224005G; Gmina Czersk; miejscowość Wojtal; działka nr 61 i 22/1 obręb ewidencyjny Odry.II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. Wykonawca w tymczasowym projekcie organizacji ruchu uwzględni objazdy zamkniętego dla ruchu obiektu mostowego oraz uzgodni objazdy z zarządcami poszczególnych dróg.2. Wykonawca na własny koszt dokona zakupu i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej dot. dofinansowania z środków Funduszu Dróg Samorządowych wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.3. Wykonawca uzgodni trasę objazdów dla zamkniętego obiektu mostowego z przewoźnikami świadczącymi usługi transportu, w tym dzieci do szkół.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom pobliskich posesji dojazd do posesji. 5. Wykonawca po przejęciu placu budowy poinformuje Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia robót.6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poinformuje o planowanych utrudnieniach w ruchu wynikających z remontu mostu służby ratownicze oraz Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.7. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.8. Stan wody płynącej pod mostem w trakcie realizacji robót może być regulowany przez Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. Wykonawca powinien skoordynować swoje prace z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. uwzględniając regulacje poziomu wody. Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół podpisany przez Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o., że nie wnosi się uwag do wykonanego remontu.9. Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac remontowych uzgodniony z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.10. Na materiały, które Wykonawca zamierza wbudować, należy przedstawić do zatwierdzenia wnioski materiałowe z załączonymi atestami, deklaracjami, aprobatami technicznymi itp. zgodnie z załączonymi SST.11. Wykonawca w ramach zadania wykona niezbędne roboty towarzyszące konieczne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją prac remontowych .12. Wykonawca w ramach zadania zabezpieczy istniejące urządzenia obce (kable rurociągi itp.) w sąsiedztwie obiektu mostowego i bezpośrednio do niego podwieszone. Po wykonaniu nowej konstrukcji wykonawca zamocuje ponownie uprzednio podwieszone urządzenia obce.13. Materiał pozyskany z rozbiórki istniejącego obiektu mostowego Wykonawca zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.14. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. 15. W związku z tym, że stan uzbrojenia wynikający z dokumentacji może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych, wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne i poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.16. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań betonu, sprawdzeń podłoża i warstw podbudowy robót zgodnie z SST.17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji prac remontowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. 18. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:18.1. wykonanie robót przygotowawczych.18.2. wykonanie robót ziemnych.18.3. wykonanie podbudów.18.4. wykonanie robót nawierzchniowych.18.5. wykonanie robót branży mostowej.18.6. wykonywanie prac związanych z obsługą koparek, dźwigów i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.18.7. czynności związane z montażem elementów BRD.Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
7

Po zmianie:
6

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 roboty w zakresie remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu mostowego tj. mostu, wiaduktu lub estakady o wartości nie niższej niż 500.000 złotych brutto. 1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1., jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 1 roboty w zakresie remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu mostowego tj. mostu, wiaduktu lub estakady, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, a wartość 1 roboty będzie wynosiła nie mniej niż 500.000 zł brutto.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:2.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży mostowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).2.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) 2.3. Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.2.4. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. – Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U. z 2020 r. poz. 220.).

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej. 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 roboty w zakresie remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu mostowego tj. mostu, wiaduktu lub estakady o wartości nie niższej niż 500.000 złotych brutto. 1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1., jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 1 roboty w zakresie remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu mostowego tj. mostu, wiaduktu lub estakady, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, a wartość 1 roboty będzie wynosiła nie mniej niż 500.000 zł brutto.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:2.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży mostowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).2.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) 2.3. Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.2.4. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. – Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U. z 2020 r. poz. 220.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Przewidywany zakres zmian.1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,w przypadku:1.1.1. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,1.1.2. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,1.1.3. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,1.1.4. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów,1.1.5. napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,1.1.6. wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,1.1.7. wystąpienia „siły wyższej”, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, wichury, nawałnice klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako „siła wyższa” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami,1.1.8. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,1.1.9. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,1.1.10. konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy.1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.1.3. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.1.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.1.6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego.1.7. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.1.8. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.1.9. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SWZ i umowie na roboty budowlane,1.10. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.1.11. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy zakres zmian umownych zawiera pkt 23 SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy.

Po zmianie:
1. Przewidywany zakres zmian.1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,w przypadku:1.1.1. wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,1.1.2. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,1.1.3. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,1.1.4. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów,1.1.5. napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,1.1.6. wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,1.1.7. wystąpienia „siły wyższej”, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, wichury, nawałnice klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako „siła wyższa” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami,1.1.8. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,1.1.9. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,1.1.10. konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy.1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.1.3. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy (prac remontowych) lub inspektora nadzoru inwestorskiego.1.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w związku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.1.6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego.1.7. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w związku z aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.1.8. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.1.9. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SWZ i umowie na roboty budowlane,1.10. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.1.11. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy zakres zmian umownych zawiera pkt 23 SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-23 10:00

Po zmianie:
2021-04-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-23 10:05

Po zmianie:
2021-04-27 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-22

Po zmianie:
2021-05-26

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.