eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskRemont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088362 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a87f86-9831-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dróg w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (edycja 2021) (most w Wojtalu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029146/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498212,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal”.
Zadanie realizowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
I. Zakres zadania.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Remont odcinka drogi gminnej nr 224005G wraz z mostem przez rzekę Wda w miejscowości Wojtal, w tym:
1.1 Roboty przygotowawcze .
1.2 Podbudowy.
1.3 Nawierzchnie.
1.4 Fundamentowanie.
1.5 Zbrojenie.
1.6 Betonowanie.
1.7 Konstrukcje stalowe.
1.8 Izolacje.
1.9 Balustrady stalowe.
1.10 Inne roboty mostowe.
1.11 Elementy BRD.
1.12 Tablica informacyjna wraz ze stelażem dotycząca informacji o dofinansowaniu z środków Funduszu Dróg Samorządowych.
Uwaga. Zamawiający wymaga wykonania dojazdów do obiektu mostowego w konstrukcji zgodnej z dokumentacją prac remontowych na odcinkach po 10 m z każdej strony mostu. Wykonawca wykona odcięcie nawierzchni drewnianej na obiekcie mostowym od nawierzchni bitumicznej na dojazdach drogi do obiektu za pomocą opornika kamiennego (granitowego o wymiarach 15x25 na ławie betonowej z betonu C 16/20, długość 2x5m).
2. Należy wycenić wykonanie utwardzonego pobocza drogi z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm na odcinkach objętych remontem.
3. Zamawiający w załącznikach nr 1-2 do OPZ opisuje parametry niektórych elementów urządzeń BRD.
4. Znaki drogowe oraz elementy BRD należy wykonać zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu, stanowiący element dokumentacji prac remontowych.
5. Lokalizacja:
Droga gminna nr 224005G; Gmina Czersk; miejscowość Wojtal; działka nr 61 i 22/1 obręb ewidencyjny Odry.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. Wykonawca w tymczasowym projekcie organizacji ruchu uwzględni objazdy zamkniętego dla ruchu obiektu mostowego oraz uzgodni objazdy z zarządcami poszczególnych dróg.
2. Wykonawca na własny koszt dokona zakupu i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej dot. dofinansowania z środków Funduszu Dróg Samorządowych wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca uzgodni trasę objazdów dla zamkniętego obiektu mostowego z przewoźnikami świadczącymi usługi transportu, w tym dzieci do szkół.
4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom pobliskich posesji dojazd do posesji.
5. Wykonawca po przejęciu placu budowy poinformuje Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia robót.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poinformuje o planowanych utrudnieniach w ruchu wynikających z remontu mostu służby ratownicze oraz Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.
7. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
8. Stan wody płynącej pod mostem w trakcie realizacji robót może być regulowany przez Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. Wykonawca powinien skoordynować swoje prace z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o. uwzględniając regulacje poziomu wody. Wykonawca na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół podpisany przez Zakład Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o., że nie wnosi się uwag do wykonanego remontu.
9. Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac remontowych uzgodniony z Zakładem Hodowli Pstrąga Mylof Sp. z o.o.
10. Na materiały, które Wykonawca zamierza wbudować, należy przedstawić do zatwierdzenia wnioski materiałowe z załączonymi atestami, deklaracjami, aprobatami technicznymi itp. zgodnie z załączonymi SST.
11. Wykonawca w ramach zadania wykona niezbędne roboty towarzyszące konieczne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją prac remontowych .
12. Wykonawca w ramach zadania zabezpieczy istniejące urządzenia obce (kable rurociągi itp.) w sąsiedztwie obiektu mostowego i bezpośrednio do niego podwieszone. Po wykonaniu nowej konstrukcji wykonawca zamocuje ponownie uprzednio podwieszone urządzenia obce.
13. Materiał pozyskany z rozbiórki istniejącego obiektu mostowego Wykonawca zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
15. W związku z tym, że stan uzbrojenia wynikający z dokumentacji może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych, wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne i poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
16. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań betonu, sprawdzeń podłoża i warstw podbudowy robót zgodnie z SST.
17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji prac remontowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
18. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
18.1. wykonanie robót przygotowawczych.
18.2. wykonanie robót ziemnych.
18.3. wykonanie podbudów.
18.4. wykonanie robót nawierzchniowych.
18.5. wykonanie robót branży mostowej.
18.6. wykonywanie prac związanych z obsługą koparek, dźwigów i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
18.7. czynności związane z montażem elementów BRD.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675745,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675745,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót w szczególności: roboty przygotowawcze, ziemne, betoniarskie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675745,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.