Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001093676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 56
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 0297573022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim-tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-tluszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c99d72-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00292982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i sprzętów dla Zakładu Gospodarki Kumnalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
a. olej napędowy ON – 46 000 litrów,
b. benzyna bezołowiowa Pb95 – 2 000 litrów.
3. Zamawiający przedstawił powyżej szczegółowy, szacunkowy, średnioroczny możliwy zakres zakupu poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Ilości paliwa podane w ust. 2 i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680 z późn. zm.).
Warunki zakupu paliwa:
1) tankowanie paliwa będzie odbywać się w formie bezgotówkowej na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów samochodowych lub do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego;
2) Wykonawca będzie potwierdzał pobranie paliwa w karcie drogowej wydanej przez Zamawiającego poprzez wpisanie ilości pobranego paliwa oraz złożeniu podpisu i pieczęci;
3) osoba pobierająca paliwo będzie potwierdzać pobranie paliwa w Ewidencji pobrania paliwa poprzez złożenie podpisu;
4) Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości paliwa;
5) rozliczanie pobranego paliwa odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie wystawianej faktury VAT oraz Ewidencji pobrania paliwa z dwutygodniowym terminem płatności;
6) wartość zamówienia będzie ustalana na podstawie ceny paliwa obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu paliwa pomniejszonej o upust zaproponowany w ofercie.
7) UWAGA ze względu na utrzymanie pełnej gotowości pojazdów (Akcja Zima) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa na stacji paliw zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.
8) Zamawiający nie wyraża zgody na możliwość dokonywania zakupów paliw przy użyciu kart paliwowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216260,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219772,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216260,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAL-POL Dariusz Ołdak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621155702
7.3.3) Ulica: Kośienla 13/1
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216260,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI TŁUSZCZ
więcej: przetargi TŁUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.