eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup sortów mundurowych - część I



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sortów mundurowych - część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05cc08c4-18cb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sortów mundurowych - część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05cc08c4-18cb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sorty Mundurowe - MUNDUR POLOWY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/438/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1: Bluza z długim rękawem damska i męska – ilość 75.
2.1.1. Bluza ze zintegrowanym kapturem rozpinana na całej długości.
2.1.2. Wykonana z lekkiego elastycznego materiału tupu „stretch” rozciągliwego w czterech kierunkach.
2.1.3. Materiał o gładkiej fakturze od strony zewnętrznej i wewnętrznej, wykonany z włókna poliamidu (zawartość min. 95 %).
2.1.4. Materiał o właściwościach hydrofobowych zapewniających ochronę przed wiatrem i wodą wykończony impregnacją DWR.
2.1.5. Krój techniczny, rękawy wyprofilowane pomagające w zapobieganiu ograniczenia ruchów.
2.1.6. Wykończenie kaptura, rękawów oraz dołu bluzy wykonane z elastycznego materiału.
2.1.7. Wyposażona w minimum jedną kieszeń.
2.1.8. Bluza męska:
2.1.8.1. kolorystyka zielona z możliwymi motywami w innych stonowanych kolorach,
2.1.8.2. waga max 210 g dla rozmiaru męskie L
2.1.9. Bluza damska:
2.1.9.1. kolorystyka zielona z możliwymi motywami w innych stonowanych kolorach,
2.1.9.2. waga max 180 g dla rozmiaru damskie M
2.1.10. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 6 7
2 2 20
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL 5XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 11 19 10 7 2 2 55
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 30627,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2: Spodnie polowe damskie i męskie – ilość 78.
2.2.1. Spodnie z długimi nogawkami, wykonane z elastycznego materiału typu softshell rozciągliwego w czterech kierunkach.
2.2.2. Materiał gładki, wykonany z polamidu, elastanu i poliestru.
2.2.3. Materiał o właściwościach hydrofobowych zapewniających odporność na wiatr i wodę poprzez wykończenie materiału impregnacją DWR.
2.2.4. Krój spodni techniczny, nogawki posiadające profilowanie na kolanach.
2.2.5. Spodnie wyposażone w pasek gumowy ułatwiający samoczynne dopasowanie do użytkowania.
2.2.6. Wyposażone w rozporek zabezpieczony patką i rozpinany na suwak.
2.2.7. Dolna część nogawek wyposażona w zamek błyskawiczny (od krawędzi do połowy łydki).
2.2.8. Wyposażone w dwie kieszenie na biodrach zapinane na zamek.
2.2.9. Spodnie męskie:
2.2.9.1. kolorystyka zielona,
2.2.9.2. waga max 280 g dla rozmiaru męskie L
2.2.10. Spodnie damskie:
2.2.10.1. kolorystyka czarna,
2.2.10.2. waga max 260 g dla rozmiaru damskie M
2.2.11. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 3XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 5 6 1 16
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 11 24 9 8 1 5 62
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.5.5.) Wartość części: 28782,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3: Kurtka polowa damska i męska – ilość 71.
2.3.1. Kurtka ocieplana z kapturem rozpinana na zamek na całej długości.
2.3.2. Kaptur zintegrowany.
2.3.3. Kurtka ocieplona izolacją syntetyczną poliestrową o lekkiej konstrukcji.
2.3.4. Materiał zapewniający zwiększoną oddychalność oraz termoregulację.
2.3.5. Materiał zewnętrzny wyposażony w warstwę zapewniającą odporność na wiatr oraz chroniącą przed deszczem oraz dodatkowo wzmocniony warstwą odporną na ścieranie.
2.3.6. Kurtka techniczna przeznaczona do różnego rodzaju górskiej aktywności w zmiennych warunkach pogodowych.
2.3.7. Rękawy wyposażone w mankiety wykonane z materiału typu stretch.
2.3.8. Wyposażona w dwie boczne kieszenie zapinane na zamek.
2.3.9. Kurtka męska:
2.3.9.1. kolorystyka w odcieniu brązu z możliwością wstawek w kolorach stonowanych
2.3.9.2. waga max 450 g dla rozmiaru męskie M
2.3.10. Kurtka damska:
2.3.10.1. kolorystyka w odcieniu z możliwością wstawek w kolorach stonowanych,
2.3.10.2. waga 380 g dla rozmiaru damskie M.
2.3.11. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 7 8 1 19
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 12 19 9 3 1 5 52
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18223200-0 - Kurtki

4.5.5.) Wartość części: 53096,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część 4: Bluza polowa damska i męska – ilość 77.
2.4.1. Bluza z długimi rękawami zapinana na zamek na całej długości. Przeznaczona do aktywności górskich w różnych warunkach.
2.4.2. Wykonana z materiału typu grid o kostkowej konstrukcji rozciągliwego w 4 kierunkach zapewniającego swobodę ruchów.
2.4.3. Materiał termiczny zapewniający doskonałą izolację cieplną oraz regulację wilgotności.
2.4.4. Wyposażona w panele boczne wykonane z materiału typu stretch oraz panele typu stretch na ramionach zabezpieczone powłoką DWR.
2.4.5. Wyposażona w dwie boczne kieszenie zapinane na zamek.
2.4.6. Bluza męska:
2.4.6.1. bez kaptura
2.4.6.2. kolorystyka w odcieniu zieleni, z możliwością wstawek w kolorach stonowanych,
2.4.6.3. waga max 390 g dla rozmiaru męskie M
2.4.7. Bluza damska:
2.4.7.1. z kapturem,
2.4.7.2. kolorystyka w odcieniu zieleni, z możliwością wstawek w kolorach stonowanych
2.4.7.3. waga 340 g dla rozmiaru damskie M
2.4.8. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 8 4 15
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 24 15 10 7 2 62

2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 31254,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30534,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30534,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30534,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063

7.3.3) Ulica: Ruczaj 89

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-997

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30534,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28686,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28686,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28686,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063

7.3.3) Ulica: Ruczaj 89

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-997

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28686,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-14

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53096,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53096,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53096,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crag Sport Klocek Matrejek sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762464801

7.3.3) Ulica: Cholerzyn 406

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53096,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-14

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30875,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30875,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30875,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crag Sport Klocek Matrejek sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762464801

7.3.3) Ulica: Cholerzyn 406

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30875,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.