eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiWykonanie usługi wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036406 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Krzywańcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywaniec 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683279405

1.5.8.) Numer faksu: 683276640

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_krzywaniec@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88ff10be-a1b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014783/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dn. 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm. - zw. dalej "ustawą"). W myśl art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp " ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia". Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem zamówienia było "wykonanie usługi wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu", które zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 8 ustawy pzp. Zamawiający nie przewidział że negocjacje nie doprowadzą do zawarcia umowy ws. zam. publ. Odbiór odpadów jest niezbędny do zachowania bezpieczeństwa funkcjonowania jednostki i ochrony środowiska.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232.3.2021.D/Kw.E

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 64000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamóienia jest usługa wywozu odpadów wytwarzanych an terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu. termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2021 r.1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 -650 m3;2. Odpady segregowane Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 70 m3 Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 22 m3 Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 1 3. Odpady BIO Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji – kod 20 01 08 1 m3Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemniki zapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów umożliwiających prawidłową segregację odpadów (papier, szkło, plastik).Odpady niesegregowane:Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 200301 z kontenerów o pojemności od 1 m3 do 7 m3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu tygodnia) do 12 m3 odpadów zmieszanych.częstotliwość odbioru opadów niesegregowanych i segregowanych: 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 13:30.Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym . Odpady segregowane (papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło):Usługa wywozu opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01), opakowań z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowań ze szkła (kod 15 01 07) z kontenerów o pojemności od 1 m3 do 7 m3 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu 2 tygodni) łącznie do 17 m3 odpadów segregowanych. częstotliwość odbioru opadów niesegregowanych i segregowanych: 1 raz na 2 tygodnie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 13:30.Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym . Odpady kuchenne ulegające biodegradacji:Usługa wywozu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod 20 01 08), z pojemników o pojemności od 0,24 m3 do 1,1 m3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość pojemników aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu tygodnia) 0,3 m3 odpadów BIO. Częstotliwość odbioru odpadów: w zależności od potrzeb jednak nie częściej niż raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 13:30.Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46005

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46005

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46005

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO SERVICE ZACHÓD Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251118100

7.3.3) Ulica: Szosa Bytomska

7.3.4) Miejscowość: Kiełcz

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46005,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-09 do 2021-05-31
2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.