Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036450 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Równanie dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Szubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Równanie dróg gminnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c209b4-7b4d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Równanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, w tym częściowo utwardzonych kruszywem drogowym, położonych na terenie gminy i miasta Szubin, polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi równiarką samojezdną drogową z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zaniżeń i kolein oraz odpowiednim zagęszczeniu walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 ton z bębnem wibracyjnym w ilości do 230 km dróg, przy średniej szerokości drogi 4-6 m. 2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: bieżące utrzymanie dróg gruntowych, w tym częściowo utwardzonych kruszywem drogowym, położonych na terenie gminy i miasta Szubin w 2021 roku.3. Zadanie polega na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi równiarką samojezdną drogową z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zaniżeń i kolein oraz odpowiednim zagęszczeniu walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 ton z bębnem wibracyjnym. 4. Prace należy przeprowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych (właściwa wilgotność podłoża) gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni równanej drogi, a podłoże ziemne powinno być tak zagęszczone, aby pojazdy poruszające się po nim nie pozostawiały większych śladów. 5. Zadanie obejmuje naprawę drogi w miejscach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres realizacji zadania obejmuje wszystkie prace określone we wzorze umowy, STWiORB i wykazie dróg do równania w 2021r, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140035,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140035,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Budowlanym MAG-DAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621031560
7.3.4) Miejscowość: Wymysłowo 11a
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Sprzętem Budowlanym Mag-Dar Dariusz Kończal
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Sprzętem Budowlanym Mag-Dar Dariusz Kończal
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140035,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SZUBIN
- Likwidacja barier architektonicznych poprzez zamontowanie platform schodowych w Szkole Podstawowej w Rynarzewie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - rehabilitacji ruchowej metodą NDT-Bobath w okresie kwiecień-grudzień 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Żelaznej w Sosnowcu
- Budowa drogi gminnej o długości 810,53 m w miejscowości Białe
- Rozbudowa drogi gminnej nr 270032K w km od 0+272,7 do 0+519,6 wraz z budową przepustu w km 0+513,5 w miejscowości Libusza, Gmina Biecz.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1179B Berżniki - Zelwa od km 4+499 do km 5+489
- "Budowa drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 3052P."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.