Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041891/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2023/BZP 00129131/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00129135/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2021/BZP 00067185/01 - Wynik z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036618 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie szczegółowej analizy krajowych i międzynarod. uwarunkowań odzysku fosforu umożliwiającej wskazanie istniejących ograniczeń i potencjalnych ścieżek odzysku fosforu możliwych do zastosowani.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WODOCIĄGI MIASTA KRAKOWA SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350720714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 42 42 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wodociagi.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie szczegółowej analizy krajowych i międzynarod. uwarunkowań odzysku fosforu umożliwiającej wskazanie istniejących ograniczeń i potencjalnych ścieżek odzysku fosforu możliwych do zastosowani.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf649bc-9cff-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Innowacyjne technologie odzysku fosforu dla polskich oczyszczalni ścieków nr RPMP.01.02.01-12-0237/19 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpwik-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpwikpzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Obowiązek posiadania podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Komunikacja między Zmawiającym, a Wykonawcą poprzez platformę Logintrade.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 273/PN-37/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 49500 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szczegółowej analizy krajowych i międzynarodowych uwarunkowań odzysku fosforu umożliwiającej wskazanie istniejących ograniczeń i potencjalnych ścieżek odzysku fosforu możliwych do zastosowania w ramachprojektu, w tym:- Analiza aktualnych kierunków w odzysku fosforu w odniesieniu do badań przemysłowych zaplanowanych i dotychczas przeprowadzonych w ramach projektu,- Analizauwarunkowań formalno - prawnych w PL i krajach UE i ich zmian na przestrzeni ostatnich dwóchlat,- Studium w zakresie aktualnej wiedzy, w szczególności z ostatnich dwóch lat w zakresiedostępnych metod odzysku fosforu i ich ograniczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferowana cena brutto 100 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;c) sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;d) zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający określa minimalny poziom zdolności w pkt. VII.2.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalny poziom zdolności dotyczący niezbędnego doświadczenia wykonawcy:a) wykonanie co najmniej trzy usługi polegające na uczestnictwie w projektach badawczych dot. odzysku fosforu ze ścieków, osadów ściekowych, lub popiołów, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,b) opublikował co najmniej 2 opracowania nt. technologii ścieków i usuwania fosforu,c) posiada niezbędne wykształcenie do wykonania zamówienia tj. co najmniej stopień naukowy doktora, Scopus h-index min.5ciąg dalszy w swz.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII SWZ oraz spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;b) uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nieokreślił warunku w tym zakresie;c) sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie określiłwarunku w tym zakresie;d)zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający określa minimalnypoziom zdolności w pkt. VII.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określaminimalny poziom zdolności dotyczący niezbędnego doświadczenia wykonawcy:a) wykonanie conajmniej trzy usługi polegające na uczestnictwie w projektach badawczych dot. odzysku fosforu ześcieków, osadów ściekowych, lub popiołów, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którymupływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,b)opublikował co najmniej 2opracowania nt. technologii ścieków i usuwania fosforu,c) posiada niezbędnewykształcenie do wykonania zamówienia tj. co najmniej stopień naukowy doktora, Scopus h-index min.5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowodami tymi są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegóły w swz.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli: w zakresie określonym w pkt VII.2.a) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia,dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W celu zawarcia aneksu każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenianależnego wykonawcy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 09:15
8.2.) Miejsce składania ofert: kładanie ofert (w postaci elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 09:20
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice
- "Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice"
- "Rekonstrukcja zabytkowego założenia dworskiego w Tarnawatce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.