Og³oszenie z dnia 2024-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TARNAWATKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnawatka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-604
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846624710
1.5.8.) Numer faksu: 846624724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarnawatka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tarnawatka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a9389ad-13fb-4d47-a3f4-9800892e3102
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00628779
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068785/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej:
https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy: zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, dlatego te¿ Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Sk³adany wniosek mo¿na przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce "ZADAJ PYTANIE" ” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ wszystkie dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".
4. Zamawiaj±cy udzieli niezw³ocznie odpowiedzi, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert. Ewentualne przed³u¿enie terminu sk³adania ofert, nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacjê o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa, tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostêpna codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 9.00 do 17.00) e-mail:oneplace@marketplanet.pl
6. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce” (znak zamówienia IR.271.22.2024.MT), zawarcia umowy jest Wójt Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, dane kontaktowe: Tel. (84) 662 47 10
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy Tarnawatka jest Pani Katarzyna Jakubiec kontakt e- mail: inspektor@cbi24.pl
Podstawê prawn± do przetwarzania przez administratora Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 pkt c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych z pó¼n. zm. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.) Administrator Danych Osobowych przetwarza Pani/Pana dane w zakresie niezbêdnym do realizacji celu, jakim jest postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn „Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce” (znak zamówienia IR.271.22.2024.MT), „Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp. Dane mog± byæ przekazane innym podmiotom publicznym, które z mocy przepisów prawa maj± do tego uprawnienie.
1. Osoba, której dane osobowe dotycz± ma prawo:
dostêpu do tre¶ci danych - art. 15 RODO,
ich sprostowania - art. 16 RODO⃰,
do ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO. ⃰⃰ ⃰
2. Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
usuniêcia danych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,
prawo do przenoszenia danych wynikaj±ce z art. 20 RODO,
prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na fakt, ¿e podstawê przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkiem ustawowym wynikaj±cym z Pzp, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± w Pzp,
4. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5. Dane osobowe nie bêd± podlega³y automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów, dla których dane te s± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz czas niezbêdny do zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, praw innej lub innych osób fizycznych i prawnych, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego.
7. Ma Pani/Pan mo¿liwo¶æ wgl±du w swoje dane osobowe przetwarzane przez Gminê Tarnawatka w zwi±zku z realizacj± zamówienia publicznego w siedzibie urzêdu
Wyja¶nienia
* prawo do sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
⃰⃰⃰⃰⃰⃰ ⃰ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.22.2024.MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania pod nazw±: „Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce” w ramach Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków
2. Przedmiot i zakres zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane przy zadaniu pod nazw± „Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce” w ramach Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków
2) Zakres zadania obejmuje:
Sporz±dzenie dokumentacji projektowej z kompletem wymaganych uzgodnieñ w tym konserwatorskich i decyzji administracyjnych lub zg³oszeñ oraz prace budowlane polegaj±ce na „Rekonstrukcja zabytkowego za³o¿enia dworskiego w Tarnawatce”. Do sporz±dzenia dokumentacji projektowej Wykonawca pozyska niezbêdne dokumenty, mapy i warunki.
Zakres zadanie obejmuje wykonanie ekspertyz dendrologicznych z badaniem w koronie drzew wraz z przeprowadzeniem niezbêdnych zabiegów pielêgnacyjnych, wykonanie: alei, ogrodzenia oraz ma³ej architektury (tablice informacyjne szt. 2, ³awki z oparciem szt. 3, kosz na ¶mieci z daszkiem szt. 3, s³upki uliczne uniemo¿liwiaj±ce przejazd przez park szt. 8).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew
73200000-4 - Us³ugi doradcze w zakresie badañ i rozwoju
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje
kryterium:
1) cena (C)– 60 pkt,
2) d³ugo¶æ okresu gwarancji w zakresie robót budowlanych (G)– 20 pkt
3) Aspekty Spo³eczne (S) – 20 pkt.
Szczegó³y oceny ofert w dziale XVI. SWZ - OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I
SPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji w zakresie robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Spo³eczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niaj± warunki udzia³u, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz w niniejszym SWZ.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
a) Wykonawca winien posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 100 000,00 z³otych (s³ownie: sto tysiêcy z³otych)
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia ni¿ej podanych stanowisk:
kierownik budowy - uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury. Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ
koordynator prac pielêgnacyjnych - posiadaj±cy uprawnienia do przeprowadzania cieæ i wycinki drzew na terenach objêtych ochron± konserwatorsk±,
koordynator prac – posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu lub naprawy, monta¿u lub demonta¿u urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV,
b) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej po jednej robocie polegaj±ce na:
1. pielêgnacji drzewostanu lub wycince drzew, krzewów i zadrzewieñ o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
2. wykonaniu ekspertyzy drzew wraz z ich ocen± stanu zdrowotnego o warto¶ci co najmniej 20 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwudziestu tysiêcy z³otych);
3. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza siê ³±czne spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ
Szczegó³y o podmiotowych ¶rodkach dowodowych w dziale XI. SWZ - INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ¦RODKACH
DOWODOWYCH.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;, przy czym z informacji tej musi wynikaæ, ¿e Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100 000,00 z³otych (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),
Wykaz osób posiadaj±cych uprawnienia:
- uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury. Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ
- do przeprowadzania cieæ i wycinki drzew na terenach objêtych ochron± konserwatorsk±,
- do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu lub naprawy, monta¿u lub demonta¿u urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV, (za³±cznik nr 5 do SWZ)
Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej po jednej robocie polegaj±ce na:
1. pielêgnacji drzewostanu lub wycince drzew, krzewów i zadrzewieñ o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
2. wykonaniu ekspertyzy drzew wraz z ich ocen± stanu zdrowotnego o warto¶ci co najmniej 20 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwudziestu tysiêcy z³otych);
(za³±cznik nr 6 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane
Szczegó³y o podmiotowych ¶rodkach dowodowych w dziale XI. SWZ - INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ¦RODKACH
DOWODOWYCH.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 5 000,00 z³otych2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu (kwota wadium powinna znajdowaæ siê na koncie zamawiaj±cego przed terminem otwarcia ofert)
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 462 z pó¼n. zm.).
4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto Bank Spó³dzielczy w Tomaszowie Lubelskim nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 z dopiskiem jakiego postêpowania dotyczy i jakiej czê¶ci postêpowania.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
8. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê datê wp³yniêcia ¶rodków na konto zamawiaj±cego.
9. Wykonawca, którego oferta nie bêdzie zabezpieczona wadium wniesionym we w³a¶ciwej formie, terminie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postêpowania.
10. Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy .ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Umocowanie Pe³nomocnika musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie i precyzowaæ zakres umocowania, musi te¿ wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie. Na dokumencie pe³nomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± podpisaæ siê osoby, które s± uprawnione do dzia³ania w imieniu poszczególnych Wykonawców.
3. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy udzieli zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 2 % wynagrodzenia brutto, wskazanego w § 5 ust. 1 umowy.1. W celu uzyskania zaliczki Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania zabezpieczenia zwrotu zaliczki w formie, o której mowa w ust. 7.
2. Zaliczka zostanie wyp³acona w terminie 14 dni od daty dorêczenia Zamawiaj±cemu faktury zaliczkowej wraz z zabezpieczeniem, o którym mowa w ust. 7.
3. P³atno¶æ zaliczkowa bêdzie zwrócona poprzez potr±cenie z kwot nale¿nej do zap³aty z wynagrodzenia ustalonego w odbiorze koñcowym robót.
4. Jako termin rozliczenia zaliczki bêdzie przyjmowany dzieñ z³o¿enia przez Wykonawcê w³a¶ciwie sporz±dzonej, potwierdzonej przez inspektora nadzoru faktury koñcowej za wykonane roboty budowlane wraz z protoko³em ich odbioru;
5. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiaj±cego nale¿ytego wykonania zamówienia.
6. Zabezpieczenie p³atno¶ci zaliczkowej bêdzie mia³o formê okre¶lon± w art. 442 ust. 3 pkt 2 i 3, wniesione w jednej z form okre¶lonych w art. 442 ust. 3 ustawy Prawo Zamówieñ publicznych i bêdzie opiewa³o na pe³n± wysoko¶æ p³atno¶ci zaliczkowej. W trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest uprawniony do zmiany formy zabezpieczenia p³atno¶ci zaliczkowej. Gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe przekazane na poczet zabezpieczenia bêd± bezwarunkowe i p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni, ¿e gwarancja bêdzie wa¿na i wykonalna, a¿ do zwrotu p³atno¶ci zaliczkowej.
7. Je¿eli warunki zabezpieczenia podaj± jej termin wyga¶niêcia, a p³atno¶æ zaliczkowa nie zosta³a zwrócona Zamawiaj±cemu na 30 dni przed up³ywem tego terminu, to Wykonawca bêdzie przed³u¿a³ wa¿no¶æ tej gwarancji, a¿ do chwili zwrotu p³atno¶ci zaliczkowej.
8. Je¿eli Wykonawca nie przed³u¿y wa¿no¶ci zabezpieczenia p³atno¶ci zaliczkowej na 30 dni przed up³ywem wa¿no¶ci zabezpieczenia, wówczas Zamawiaj±cy jest uprawniony do dokonania wyp³aty kwot z zabezpieczenia p³atno¶ci zaliczkowej. Uzyskana kwota zostanie zatrzymana tytu³em przed³u¿onego zabezpieczenia p³atno¶ci zaliczkowej lub zatrzymana tytu³em zwrotu p³atno¶ci zaliczkowej.
9. W przypadku odst±pienia od umowy przez któr±kolwiek ze Stron, w tym z przyczyn o których mowa w art. 456 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest, na wezwanie Zamawiaj±cego, do zwrotu zaliczki, która nie zosta³a rozliczona w nale¿nym wynagrodzeniu do czasu odst±pienia od umowy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439, 454-455 ustawy Pzp, katalog dopuszczalnych zmian umowy okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ – Wzór umowy
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpó¼niej przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.2. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiaj±cy powiadomi niezw³ocznie Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana.
3. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±czniki nr 3 do SWZ
4. Wykonawca, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz± jest obowi±zany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzglêdnieniem tre¶ci art. 577 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê przed up³ywem ww. terminu, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zosta³a z³o¿ona tylko jedna oferta.
6. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu Wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsza ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
7. Przed zawarciem umowy Zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca z³o¿y³ dokumenty dotycz±ce uprawnieñ Kierownika Budowy/ Kierowników Robót (po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em decyzje o nadaniu uprawnieñ, oraz informacje o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa).
INNE PRZETARGI TARNAWATKA
wiêcej: przetargi TARNAWATKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja czê¶ci mieszkalnej budynku szko³y w Sadurkach
- Us³uga wycinki drzew i krzewów
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudow± ogrodu deszczowego na osiedlu Wisz±ce Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdañsku, w ramach zadania z Bud¿etu Obywatelskiego 2022
- "Budowa ¿³obka w D±browie w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach projektu "Maluch +"
- Prace zwi±zane z pielêgnacj± oraz usuwaniem drzew rosn±cych w pasach dróg gminnych oraz wojewódzkich w 2025 r.
- BUDOWA TʯNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TOWARZYSZ¡C¡ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W E£KU
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.