eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa"Reno zab kap z ter gm Rzez" z pod na sześć cz w zak: 1. R Kap NMP w. z m. B 2. R Fi Chr z m. D 3. R Fi Chr z m. Br 4. R Krz z z m. Jo 5. R Fig An w. z m. Ok 6. R Krz z m. Rz



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Reno zab kap z ter gm Rzez”
z pod na sześć cz w zak:

1. R Kap NMP w. z m. B
2. R Fi Chr z m. D
3. R Fi Chr z m. Br
4. R Krz z z m. Jo
5. R Fig An w. z m. Ok
6. R Krz z m. Rz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 146484800

1.5.8.) Numer faksu: + 48 146488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0adf44cb-83a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Reno zab kap z ter gm Rzez”
z pod na sześć cz w zak:

1. R Kap NMP w. z m. B
2. R Fi Chr z m. D
3. R Fi Chr z m. Br
4. R Krz z z m. Jo
5. R Fig An w. z m. Ok
6. R Krz z m. Rz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0adf44cb-83a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046905/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 „Reno zab kap z ter gm Rzez” z pod na sześć cz w zak: 1. R Kap NMP w. z m. B 2. R Fi Chr z m. D 3. R Fi Chr z m. Br 4. R Krz z z m. Jo 5. R Fig An w. z m. Ok 6. R Krz z m. Rz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 340765,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 część przedmiotu zamówienia pn.:
Renowacja Kapliczki NMP z XIX/XX w. z msc. Borek
Zadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Kapliczki NMP
z XIX/XX w. z msc. Borek, poz. 30 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 41207,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 część przedmiotu zamówienia pn.: Renowacja Figury Chrystusa z 1951 r. z msc. Dębina Zadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Figury Chrystusa z 1951 r. z msc. Dębina, poz. 150 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 43908,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 część przedmiotu zamówienia pn.: Renowacja Figury Chrystusa z 1898r. z msc. Bratucice Zadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Figury Chrystusa z 1898r. z msc. Bratucice, poz. 86 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 42020,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4 część przedmiotu zamówienia pn.: Renowacja Krzyża z 1901 r. z msc. JodłówkaZadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Krzyża z 1901 r.z msc. Jodłówka, poz. 196 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 35925,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5 część przedmiotu zamówienia pn.: Renowacja Figury Anioła z XIX w. z msc. OkuliceZadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Figury Anioła z XIX w. z msc. Okulice, poz. 297 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 35184,39 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6 część przedmiotu zamówienia pn.: Renowacja Krzyża z 1911 r., z msc. RzezawaZadanie ma na celu zachowanie zabytków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa poprzez przeprowadzenie prac renowacyjno- odtworzeniowych. Szczegółowy zakres prac wynika z opracowanego Programu prac konserwatorskich, docelowo jednak prace mają charakter renowacyjno-odtworzeniowy w celu ochrony zabytków przed dalszym zniszczeniem ma który wpływ mają głównie czynniki atmosferyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Krzyża z 1911 r., z msc. Rzezawa, poz. 341 w wykazie obiektów w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.5.) Wartość części: 40777,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59791,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58347,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41205,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61926,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41205,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41205,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54891,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-Art., Artur Wiśnicz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-201-48-34

7.3.3) Ulica: Zawada 101,

7.3.4) Miejscowość: Zawada 101,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-455

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.