Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468483/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00482034/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 29 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b901b3f-708a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.48 Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468483/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.54.2022.KWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349805,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93594,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia tj.: chłodziarka wolnostojąca (84 szt.), pralka (10 szt.), kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem (4 szt.), kuchenka elektryczna dwupłytowa (20 szt.), odkurzacz bezworkowy (2 szt.), żelazko elektryczne (6 szt.), czajnik elektryczny (6 szt.).
Miejsce dostawy:
DS. Dwudziestolatka, ul. Piastowska 1, Wrocław;
DS. Słowianka, pl. Grunwaldzki 26, Wrocław;
DS. Parawanowiec, pl. Grunwaldzki 28, Wrocław;
DS. Ołówek, pl. Grunwaldzki 30, Wrocław;
DS. Kredka, ul. Grunwaldzka 69, Wrocław;
Wg zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Wykaz asortymentowo – ilościowy sprzętu AGD.
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu charakteryzując go poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) podanie producenta, modelu, nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
Realizacja dostaw odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, sukcesywnie, partiami, według zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową przez Zamawiającego określającego wielkość i zakres rzeczowy asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych (nie może posiadać żadnych uszkodzeń ani defektów wpływających na jakość, funkcjonalność i estetykę produktu) lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający opisanym przez Zamawiającego parametrom i rodzajowi.
Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, które polega na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 20 % wartości wynagrodzenia podstawowego brutto,w okresie obowiązywania umowy, w przypadku otrzymania dodatkowego finansowania. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości umowy za wykonanie zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39713210-8 - Pralki i suszarki
39713500-8 - Żelazka elektryczne
39713430-6 - Odkurzacze
30237475-9 - Czujniki elektryczne
39721410-9 - Urządzenia gazownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104222,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104222,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104222,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Sławomir Skwara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104222,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- Dostawa sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej (zamówienie z podziałem na 4 zadania)
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.