Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482034/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2023/BZP 00036835/01 - Wynik z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 29 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b901b3f-708a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.48 Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę Przetargową (zwanej
dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym
tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania - BZP.2710.54.2022.KWK.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymag tech i organize wysyłania i odbier dokum elektron, elektrkopii doku i ośw oraz info przekazywanych przy ich użyciu opis zostały w Instrukcjach dla
użytkowników pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1 regulamin .Zam, zgo z Rozp Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2020r. w spr spos sporządzania i przekaz info oraz wym tech dla dok elektro oraz środk komun elektron w postęp o udz zam publ lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a)stały dostęp do sieci Intern o gwarantowanej przepustowości nie mniej niż 512 kb/s,b)komp kl PC lub MAC o następującej
konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.Ozn czasu odbioru danych przez platf zakup stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Gł Urzędu
Miar.Wyk, przyst do niniej post o udz zam publ:a)akceptuje war korzyst z Plat określ w Regul zam na str internPlatformy w zakład „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stos się do Instrukcji składania ofert/wniosków dost na PlatfMaksym rozm 1 pliku przesył za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia, zmian, wycof oferty wyn 150 MB natom przy komun wielkość pliku to maks 500 MB. Zam nie ponosi odp za zło oferty w sp niezgod z Instrukcją korzys z Platf, w szczeg za sytuację, gdy Zam zapozna się z treścią
oferty przed upły term skład ofert (np. zł oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uzn przez Zam za ofer handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedm postęp, ponieważ nie został spełniony obowi narzucony w art. 221 Upzp.Zam infor, że instr korzyst z Platf dot w szczeg logow, skład wniosk o wyj treści SWZ, skład ofert oraz innych czynn podejmow w niniej postęp przy uż Platf znajdują się w zakł „Instr dla Wyk" na str intern pod adr: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje Wsparcia tech udz jej dost: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. W korespond zw z niniej postęp Zam i Wyk posług się nr postęp nad przez Zam BZP.2710.54.2022.KWK.Komunik między Zam a Wyk w szczeg w zakr:
a)przesył Zam wniosk o wyjaśn treści SWZ;b)przesył odp na wezw Zam do złoż podm śr dowod;c)przesył odp na wezw Zam do złoż/popr/uzup oświad, o kt mowa w art. 125 ust. 1, podm środ dow, innych dok lub ośw skł w post;
d)przesyłania odp na wezw Zam do złoż wyjaśn dot treści oświad, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złoż podm środ dowod lub
innych dok lub ośwń skł w post;e)przesył odp na wezw Zam do złoż wyjaś dot. tr przedm środków dowod;f)przesł odp na inne wezw
Zam wynikaj z uPzp;g)przesył wniosk, inf, ośw Wyk;h)przesył odwoł/inne; odb się za pośrPlatf i formularza: „Wyślij wiad do zam”. Za
datę przekaz (wpływu) oświad wnios zawiad oraz informacji przyjm się datę ich przesł za pośredn Platf poprzez klikne przycisku
„Wyślij wiad do zam”, po kt pojawi się komunikat, że wiad zost wysł do zam.Zam będzie przekaz Wyk inf za pośr Platf. Infor dot
odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w
sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:
•Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany
przez Rektora;
•o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień
publicznych decyduje Uniwersytet, jako Administrator danych;
•Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowychi można kontaktować się poprzez adres
email: iod@uwr.edu.pl;
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia Wykonawcy w
przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w
uPzp;
•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
•okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów
finansowanych ze środków pochodzących z UE,
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją
nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
•w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
•Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach
określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach
wynikających z uPzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): •posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
•nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5.Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych,
o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6.W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane
w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.54.2022.KWK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349805,23 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93594,31 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego”.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia tj.: chłodziarka wolnostojąca (84 szt.), pralka (10 szt.), kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem (4 szt.), kuchenka elektryczna dwupłytowa (20 szt.), odkurzacz bezworkowy (2 szt.), żelazko elektryczne (6 szt.), czajnik elektryczny (6 szt.).
Miejsce dostawy:
DS. Dwudziestolatka, ul. Piastowska 1, Wrocław;
DS. Słowianka, pl. Grunwaldzki 26, Wrocław;
DS. Parawanowiec, pl. Grunwaldzki 28, Wrocław;
DS. Ołówek, pl. Grunwaldzki 30, Wrocław;
DS. Kredka, ul. Grunwaldzka 69, Wrocław;
Wg zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Wykaz asortymentowo – ilościowy sprzętu AGD.
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu charakteryzując go poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) podanie producenta, modelu, nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
Realizacja dostaw odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, sukcesywnie, partiami, według zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową przez Zamawiającego określającego wielkość i zakres rzeczowy asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych (nie może posiadać żadnych uszkodzeń ani defektów wpływających na jakość, funkcjonalność i estetykę produktu) lub prawnych, opakowanie w nienaruszonym stanie, odpowiadający opisanym przez Zamawiającego parametrom i rodzajowi.
Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, które polega na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 20 % wartości wynagrodzenia podstawowego brutto,w okresie obowiązywania umowy, w przypadku otrzymania dodatkowego finansowania. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości umowy za wykonanie zamówienia podstawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39713210-8 - Pralki i suszarki
39713500-8 - Żelazka elektryczne
39713430-6 - Odkurzacze
30237475-9 - Czujniki elektryczne
39721410-9 - Urządzenia gazownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji:1) Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, które polega na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu do 20 % wartości wynagrodzenia podstawowego brutto, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2.1 Umowy w okresie obowiązywania umowy, w przypadku otrzymania dodatkowego finansowania. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji po wyczerpaniu wartości umowy za wykonanie zamówienia podstawowego, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2.1 Umowy.
2) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Ofercie, które obowiązują przez cały okres wykonywania umowy i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania.
3) Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w Umowie, stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego tj. warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji określającego ilości oraz rodzaj zamówienia - złożenie pisemnego zamówienia.
4) Realizacja Zamówienia w ramach prawa opcji ma odbyć się w terminie określonym w § 7 ust. 1 Umowy.
5) Faktury za zamówienie opcjonalne będą płatne zgodnie z § 5 Umowy.
6) Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione w terminie obowiązywania Umowy.
7) Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych.
8) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. W związku z tym, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Zamawiającego, w przypadku nieskorzystania prawa opcji lub niewykorzystania całości kwoty przeznaczonej na prawo opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C) – 60%;
Kryterium 2: Termin dostawy (T) - 40%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C+T
gdzie:
W – oznacza sumę punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie;
C - oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
T - oznacza wartość punktową w kryterium Termin dostawy;
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1. Cena (C):
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.
2.2. Termin dostawy (T):
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) terminu dostawy.
Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Termin dostawy
pełne tygodnie liczone od dnia następnego po dniu, w którym Zamawiający zgłosił (drogą mailową) zapotrzebowanie.
Liczba punktów
2 tygodnie 40 pkt
3 tygodnie 20 pkt
4 tygodnie 0 pkt
Przy założeniu, że maksymalny (podstawowy) termin dostawy wynosi 4 tygodnie, a minimalny 2 tygodnie.
Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) termin dostawy oczekiwany przez Zamawiającego, czyli 4 tygodnie liczone od dnia następnego po dniu, w którym Zamawiający zgłosił (drogą mailową) zapotrzebowanie.
Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy termin dostawy niż 4 tygodnie, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy termin dostawy tj. 4 tygodnie. W takim przypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczba punktów.
4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
3.1.potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
3.1.1.oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
3.1.2.odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a także w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
4.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3.1., dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w pkt 3.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Zam żąda złoż przedm śr dow, o których mowa w art. 106 ust. 1 uPzp, potw sp przez ofero dostawy wymag określonych przez Zam tj. kart katalogo dla wszystkich sprzętów AGD wym w Zał nr 3 do SWZ potw, że ofer prod speł wymag postaw przez Zam. Przez kartę katalogową Zam rozumie specyf tech, karty char, opisy – również ze stron intern, spor przez prod produktu, które mają zaw opis prod zgodny z wymaganiami Zam.2)W przyp, kiedy w opisie przedm zam wskaz zost znaki tow patenty lub pochodz, źródła lub szczeg proc, który charprod dostar przez konkret Wyk, ozn to, że Zam nie może opisać przedm zam w wystarcz prec i zrozum spb. W
takich sytuacj ewentualne wskaz na zn towar, patenty, pochodz, źródło lub szczeg proces, należy odczyt z wyrazami „lubrównoważne”. Jeśli Zam wskazał marki lub nazwy handl określa to kl prod, będąc przedm zam i służy ust stand, a nie wskaz na konkr wyrób czy prod. Zam wskaz kryt stos w celu oceny równoważności:•za równow sprzęt Zam uzna sprzęt speł minime wymag jakośc, eksploatac i tech odp wymag wskaz przez Zamw opisie
przed zam. Ozn to, że prod równow musi mieć param nie gorsze niż wskazane przez Zam, tzn. przynajmn na poziomietakim jak wymaga Zam. Wszelkie koszty i czynn zw z potw spełn przez ofertę równow param jakoś spoczywają na Wyk.3)W przyp ofer prod o innej nazwie niż wymag przez Zam, Wyk obow jest wyk w ofer, że ofer przez niego dost spełn wymag
określ przez Zam poprzez pod odp w zał nr 3 cech jednozn wsk, że zaof prod są równ do wsk w OPZ oraz doł do oferty, wszczególności przedm środ dow, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniając, że prop rozw w równow stop spełnwymag określ w opisie przedm zam. W szczeg jako przedm środ dowod Zam żąda szczegół specyfik tech prod urządz potwier, że oferowany prod równoważny posiada param przynajmn na poz takim jak wym Zam. Dok te mają być opis w spos niebudz wątpl do jakiego sprzętu/podzespołu są dedykowane.
4)W sytuac, kiedy Zam opis przed zam poprzez odnies się do norm, ocen tech, specyfik techn i systemów referencji tech, o kt mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopusz rozw równoważne opisywanym. Wyk, który oferuje rozw równow do wskaz norm jest obow wyk w ofercie, że oferow przez niego dost spełniają wymag określone przez Zam, poprzez wskazw Formularzu ofertowym normy równow do oferowanego prod oraz doł do oferty, w szczególności przedm środ dowod, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udow, że prop rozw do norm w równ stopniu spełn wymag określw op przedm zam. W szczeg Zam, jako przedm środ dowod żąda certyfik wyd przez jednostki wyk dział z zakresu oceny zgodn, w tym testy,
certyfika i kontrolę akredytowaną zgodnie z Rozp PE i Rady (WE) nr765/2008 z dn. 9 lipca 2008 r. lub sprawozd z badańprzepr przez te jednostki.Przedstawiane Certyfikaty - mają być wystaw przez niezależną jednostkę bad i certyfik posiad akredytację krajowego ośrodka certyf w przypadku Pl jest to Polskie Centrum Akred(PCA). Zam zaakcept certyf wyd przez inne równoważne jedn oceniające zgodność. Dok te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakiego sprzętu są dedykowane.
5)Zam akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe inne niż te, o których mowa w ppkt 4) powyżej, w szczeg dok techn prod, w przyp, gdy dany Wyk nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w ppkt 4) powyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim
terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wyk, oraz pod warunkiem, że dany Wyko udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone w opisie przedmiotu
zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
6)W przypadku, gdy Wyk nie złożył przedm środków dowodowych lub złoż przedm środki dowod są niekompletne (w tym przedmiotowe środki dowodowe udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopn spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający wezwie do ich
złożenia, na podstawie art. 107 ust. 2 uPzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych,o których mowa powyżej, tj. przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie,
że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia, na podstawie art. 107 ust. 2 uPzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (Załącznik nr 2).
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII pkt III SWZ tj. kart katalogowych dla wszystkich sprzętów AGD wymienionych w Załączniku nr 3 do SWZ potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne, karty charakterystyki, opisy – również ze stron internetowych, sporządzone przez producenta produktu, które mają zawierać opis produktu zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
4.(jeśli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII pkt III ppkt 3)-5) SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.
6.W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np.spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3.Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą
reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Punkt 7.4. SWZ rozdz. XI stosuje się.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5.Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt I SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na
wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII pkt II SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy.Jako odrębny Załącznik nr 4 do SWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego
zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. 1.Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX uPzp przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
3.Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są:
- odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 513 i nast. uPzp)
- skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 i nast. uPzp)
4. Odwołanie przysługuje na:
4.1.niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
4.2.zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemiezakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawieustawy;
4.3.zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie
ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 uPzp.
6.Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1,stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby.
II.Osoba uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami: Katarzyna Wilczek-Kozioł. Zamawiający informuje, że adres e-mail:
katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
Kontakt odbywa się tylko poprzez platformę przetargową, na której prowadzonego jest postępowanie:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings.
III O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
- z art. 108 ust. 1 uPzp;
- z art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 10 uPzp;
- wobec których nie zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
Zamawiający zbada czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w oparciu o oświadczenie
Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.