Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00314036/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanów Duży
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2021dzp23@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o. 100% własność gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd077a3-58e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307625/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/23/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do następujących obiektów:
1) Targowisko Miejskie – Grodzisk Mazowiecki ul. Montwiłła 22 (taryfa C11, nr ewidencyjny: 016202189, nr licznika: 56187083);
2) Kotłownia – Grodzisk Mazowiecki ul. Bałtycka 18 (taryfa C11, nr ewidencyjny: 016202190, nr licznika: 9086475);
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. – Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1 (taryfa B21, nr ewidencyjny: 010221500, nr licznika: 01602787);
4) Dom Sołecki – Chrzanów Duży 5 (taryfa G11, nr ewidencyjny: 015919165, nr licznika: 00086422).
2. Moc umowna dla powyższych punktów poboru wynosi:
1) Targowisko Miejskie – 17 kW;
2) Kotłownia – 16 kW;
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. – 39 kW;
4) Dom Sołecki – 7 kW.
3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716, z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy, przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2020 poz.1740, z późn. zm.), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisów prawnych.
4. Zamówienie planowane dla w/w punktów poboru w okresie obowiązywania Umowy wynosi łącznie 110.000 kWh, przy czym minimalna ilość energii elektrycznej dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji niniejszego zamówienia wynosić będzie: 50.000 kWh.
5. Zapotrzebowanie na energię elektryczną wskazane w ust. 4 powyżej, zostało przyjęte na podstawie historycznego zużycia energii elektrycznej i może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii elektrycznej, bowiem nie można z góry ustalić ilości energii elektrycznej, która zostanie dostarczona Zamawiającemu. Maksymalna ilość wskazana w ust. 4 nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176679,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176679,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176679,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130268082
7.3.3) Ulica: ul. 8 Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176679,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury"
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WÓLKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Kaczory
- Gmina Papowo Biskupie. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku KW PSP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 40.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.