Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00440638/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Turówka Stara, gmina Suwałki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Turówka Stara, gmina Suwałki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3e5f65-5b5b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Turówka Stara
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4918707,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1047845,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Turówka Stara, gmina Suwałki”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną o długości ok. 1270m, w ramach istniejącego pasa drogowego, na działkach nr 31/1, 31/2, 32, 33, 36, 39, obręb Turówka Stara, gmina Suwałki i składa się z trzech odcinków:
Jezdnię należy wykonać o nawierzchni szer. 3,5 m z dwuwarstwowej konstrukcji bitumicznej (4cm+4cm) lub alternatywnie z betonu cementowego 30/37 gr. 14 cm na 20 cm podbudowie z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z dodatkiem kruszyw łamanych kat. C50/30.
Pobocza po obu stronach jezdni - wykonać z mieszanki kruszywowej.
Zakres prac do wykonania w szczególności:
- prace pomiarowe
- wycinka krzewów oraz karczowanie pni wzdłuż pasa drogowego, w tym wycinka 2 szt. drzew (drzewo po wycince należy zeskładować w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
- roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi
- wykonanie przepustów SN8 śr. 30 pod zjazdami
- wykonanie przepustów SN8 śr. 40 pod drogą
- przedłużenie przepustu SN8 śr. 80 pod drogą
- obrukowanie wlotu i wylotu przepustów
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 układana na wyrównanej istniejącej nawierzchni żwirowej o śr. gr. 20 cm.
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna - 4 cm AC 11S 50/70, warstwa wiążąca - 4 cm AC 16 W 50/70,)
- alternatywnie nawierzchnia betonowa z betonu 30/37 gr. 14 cm
- pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych śr. gat. C50/30 ( C3/90) o szer. 1 m
- przebudowa i budowa zjazdów (na zjazdach przewidziano 1,0 m od krawędzi jezdni nawierzchni utwardzonej bitumicznej lub z betonu cementowego, reszta część zjazdu z nawierzchnią z mieszanki kruszywowej).
- odwodnienie drogi poprzez spadki poprzeczne i podłużne
- wyniesione przejście dla pieszych wraz z doświetleniem lampą hybrydową
- prace wykończeniowe
- oznakowanie pionowe
- inwentaryzacja powykonawcza
W ramach zadania należy wykonać regulację wysokościową armatury istniejących sieci oraz regulację studzienek urządzeń podziemnych (dotyczy również pobocza). W przypadku stwierdzenia, braku lub uszkodzenia skrzynek zasuw, hydrantów bądź pokryw studni należy wymienić uszkodzony element na nowy.
3.3. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych
Dojścia i przejazdy bez barier architektonicznych.
3.4. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadania inwestycyjne pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Turówka Stara, gmina Suwałki”
3.5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.6. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane, jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych, jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.7. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.10. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
3.11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.13. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1152436,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250502,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1152436,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: UL. PARZNIEWSKA 10
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WSZYSTKIE ROBOTY BRANŻOWE, INŻYNIERSKIE I DROGOWE POZA BITUMICZNYMI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1152436,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.