Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406186/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00423873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00484607/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 913178900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e29dcbe8-5373-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29dcbe8-5373-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022271/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136125,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Dostawa mebli i wyposażenia do szkolnych pomieszczeń.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki zróżnicowanych elementów wyposażenia budynków poszczególnych szkół i placówek, w tym mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury w celu zwiększenia ich dostępności i wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz ich otoczenia.
Szczegółowy opis mebli i wyposażenia oraz sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
33192140-5 - Kozetki psychiatryczne
39511100-8 - Koce
39516120-9 - Poduszki
39143112-4 - Materace
4.5.5.) Wartość części: 56320,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Dostawa i montaż żaluzji i plis okiennych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki zróżnicowanych elementów wyposażenia budynków poszczególnych szkół i placówek, w tym mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury w celu zwiększenia ich dostępności i wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz ich otoczenia.
Przedmiotem zamówienia jest również montaż przedmiotu dostawy.
Szczegółowy opis mebli i wyposażenia oraz sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115700-6 - Rolety zewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 42997,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Dostawa i montaż tabliczek informacyjnych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki zróżnicowanych elementów wyposażenia budynków poszczególnych szkół i placówek, w tym mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury w celu zwiększenia ich dostępności i wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz ich otoczenia.
Przedmiotem zamówienia jest również montaż przedmiotu dostawy.
Szczegółowy opis mebli i wyposażenia oraz sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 33925,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Dostawa zewnętrznych elementów architektury.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki zróżnicowanych elementów wyposażenia budynków poszczególnych szkół i placówek, w tym mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury w celu zwiększenia ich dostępności i wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz ich otoczenia.
Szczegółowy opis mebli i wyposażenia oraz sposób realizacji zamówienia, w tym placówkę będącą odbiorcą zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
4.5.5.) Wartość części: 2882,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37072,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224684,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42547,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolis Wojciech Mańkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320975892
7.3.3) Ulica: Witkiewicza 49/u8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-124
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42547,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-16INNE PRZETARGI Z POLIC
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej , za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
- Wykonywanie w 2025 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2025 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.