Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@CUS.RADZIONKOW.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.radzionkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4106aab2-aa0a-4b92-86ac-d4486fc009cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037286/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Warsztaty Międzypokoleniowe grupowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
CIDER-CLUBS - KLUBY MIĘDZYPOKOLENIOWEJ TRANSFORMACJI
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4106aab2-aa0a-4b92-86ac-d4486fc009cc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w przypisanym postępowaniu.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Magdalena Dyrda, codziennie w godzinach pracy Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy Centrum Usług Społecznych w Radzionkowie.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS-DAK.261.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPOTKANIA Z KOBIETAMI
Głownym celem spotkań kobiet z kobietami jest podniesienie ich wiedzy, wsparcie ich
kompetencji menagerskich, umocnienie roli kobiety w świecie, a także podniesienie świadomości na temat zarządzania różnorodnościa. Dlatego w ramach projektu zaplanowano spotkania z:
1) Sportowczynią
2) Pisarką/ dziennikarką /blogerką / influencerką
3) Bizneswoman
4) Polityczką
5) Artystką
6) Kobietą prowadzącą warsztat rzemieślniczy
7) Kobieta prowadząca ekologiczą działalność
8) Kobietą łamiąca stereotypy (wykonującą zawód uważany jako typowo dla mężczyzny)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARSZTATY PAMIĘĆ I TOŻSAMOŚĆ
Warsztaty „pamięć i tożsamość“ mają na celu jak najlepiej przybliżyć lokalnej społeczności charakterystykę Radzionkowa oraz wzmocnić poczucie więzi z danym terytorium, przy realizacji niniejszych działań zostanie wykorzystany potencjał Gminy Radzionków, np. Muzeum Chleba, Mini Skansen Górniczy w Radzionkowie czy Śląski Ogród Botaniczny w Radzionkowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art.112 ust. 2 pkt. 4) oraz art. 116 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku:
• CZĘŚCI NUMER 1:
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów.
• CZĘŚCI NUMER 2:
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów.
3. Ocenę spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu, przeprowadzi osoba/osoby prowadząca/ce postępowanie po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: EZAMOWIENIA.GOV.PL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-26
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja zimowego 7 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań"
- Kompleksowa organizacja warsztatów dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
- Organizacja szkoleń dla pracowników UDSK w ramach dofinansowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Vademecum przedsiębiorczości
- Dostawa namiotu wraz z wyposażeniem oraz dostawa 4 kamer termowizyjnych i dronu z termowizją wraz z przeprowadzeniem szkoleń
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki"; nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.