Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
eZamówienia ttps://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-1/TP2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 1 Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge A19400012063 2021
2. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F14400010511 2016
3. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge F14400010441 2014
5. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F21400012849 2022
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 2 Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Automatyczna myjnia endoskopowa dwukomorowa Cyw-duo Choyang BH-EWRE-4-ABE 2018
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 3 Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Myjnia endoskopowa Gandy 90 Nuova 000016. 2023
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 4 Zadanie nr 25 - Sprzęt do dawkowania leku I
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553311 2019
2. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553260 2019
3. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553274 2019
4. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787937 2021
5. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787746 2021
6. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553270 2019
7. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553282 2019
8. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787797 2021
9. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553299 2019
10. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557517 2020
11. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557502 2020
12. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557494 2020
13. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557529 2020
14. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557487 2020
15. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557433 2020
16. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557480 2020
17. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464018 2019
18. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557488 2020
19. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557524 2020
20. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557530 2020
21. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557539 2020
22. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557479 2020
23. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557426 2020
24. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464001 2019
25. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557504 2020
26. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557536 2020
27. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557427 2020
28. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557499 2020
29. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618719 2021
30. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463964 2019
31. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463918 2019
32. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464039 2019
33. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463886 2019
34. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463958 2019
35. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464045 2019
36. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463954 2019
37. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463914 2019
38. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463909 2019
39. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
40. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
41. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618772 2021
42. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618778 2021
43. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618770 2021
44. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618799 2021
45. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618830 2021
46. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618773 2021
47. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618783 2021
48. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618730 2021
49. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618723 2021
50. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618814 2021
51. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618804 2021
52. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618843 2021
53. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618734 2021
54. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557500 2020
55. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464013 2019
56. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25331 2020
57. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25298 2020
58. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25320 2020
59. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25345 2020
60. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25333 2020
61. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25314 2020
62. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25327 2020
63. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25325 2020
64. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25301 2020
65. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25334 2020
66. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25332 2020
67. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25340 2020
68. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25324 2020
69. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25330 2020
70. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25328 2020
71. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59959 2021
72. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61188 2021
73. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61121 2021
74. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61151 2021
75. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61156 2021
76. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59942 2021
77. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61138 2021
78. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61146 2021
79. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59935 2021
80. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59918 2021
81. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715804 2020
82. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715907 2020
83. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618793 2021
84. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618797 2021
85. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618813 2021
86. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618738 2021
87. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618747 2021
88. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618808 2021
89. Pompa infuzyjna 8714827 Braun 74260 2008
90. Pompa infuzyjna 87/4827 Braun 63772 2008
91. Stacja dokująca Space Station Braun 112135/112127 2020
92. Stacja dokująca Space Station Braun 112124/112134 2020
93. Stacja dokująca Space Station Braun 112132/112131 2020
94. Stacja dokująca Space Station Braun 103066/103067 2019
95. Stacja dokująca Space Station Braun 103068/103069 2019
96. Stacja dokująca Space Station Braun 103064/103065 2019
97. Stacja dokująca 8713140 Braun 134645 2021
98. Stacja dokująca 8713140 Braun 134591 2021
99. Stacja dokująca 8713140 Braun 134867 2021
100. Stacja dokująca 8713140 Braun 134596 2021
101. Stacja dokująca 8713140 Braun 134595 2021
102. Stacja dokująca 8713140 Braun 134597 2021
103. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001749. 2020
104. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001740. 2020
105. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001752. 2020
106. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 1742/1748/1750 2020
107. Stacja dokująca - Braun 134848 2021
108. Stacja dokująca - Braun 134590 2021
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 5 Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Diatermia ARC-400 Bowa 40080055 2013
2. Diatermia ES350 EMED 361339 2010
3. Diatermia ES-350 Emed 361280 2010
4. Diatermia ES350 Emed 35585 2006
5. Diatermia Eltron 120 Bechtold 1776261508 2008
6. Diatermia ES350 Argon Emed 361314 2010
7. Diatermia ARC 250 Bowa 25001300 2020
8. Diatermia BTL-20 BTL Industries C480-0498 2009
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,
konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital
Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
Część 6 Zadanie nr 38 - Sprzęt traumatologiczny
1. 2. 3. 4. 5. 6.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 3TI GA672 Aesculap 3924 2012
GB660R Aesculap 1304 2012
GB643R Aesculap 3027 2012
GB638R Aesculap 4858 2012
GB638R Aesculap 4869 2012
2 Wiertarka akumulatorowa ortopedyczna - zestaw GA672 Aesculap 3339 2011
GB643R Aesculap 2503 2011
GB638R Aesculap 4040/4044 2011
GA676 Aesculap 13058 2011
GB243R Aesculap Brak 2011
3 Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 4 GA330 Aesculap 308 2019
GB623R Aesculap 263 2019
GB621R Aesculap 205 2019
GB641R Aesculap 265 2019
GB668R Aesculap 266 2019
GA666 Aesculap 22769 2019
4 Zestaw wiertarki akumulatorowej 3TI GA671 Aesculap 3429 2019
GB660R Aesculap 3741 2019
GB623R Aesculap 269 2019
GB621R Aesculap 204 2019
GB641R Aesculap 201 2019
GA676 Aesculap 45586 2019
GA666 Aesculap 22959 2019
GB641R Aesculap 265 2019
5 Zestaw napędu traumatologicznego GA672 Aesculap 1857 2009
GA673 Aesculap 1696 2009
GA677 Aesculap 2169 2009
GB643R Aesculap 1133 2009
GB638R Aesculap 2074 2009
GB639R Aesculap 2067 2009
GA676 Aesculap 7009 2009
GA676 Aesculap 7002 2009
GA676 Aesculap 7059 2009
6 Piła akumulatorowa Acculan 4 GA331 Aesculap 302 2019
GA676 Aesculap 45568 2019
7 Dermatom GA670 Aesculap 3917 2018
BA720R Aesculap 4852 2018
GA666 Aesculap 22769 2018
GA666 Aesculap 25041 2018
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2 + K3+K4
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,
K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykorzystane materiały
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
III.1) O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:III.1.1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.4) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadającą min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej sprzętów tego samego rodzaju, co znajdujące się w danym zadaniu.
Powyższy wymóg dotyczy Część 1 - Zadanie nr 3, Część 4 - Zadanie nr 25, Część 6 - Zadanie nr 38. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w dokumentach do postępowania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji Zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: V.2) W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY,
WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE
KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
V.2.1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
V.2.2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.3) W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ
KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI,
TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ
V.3.1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w
zakresie określonym w pkt. III.1.4), wzór wykazu zawiera załącznik nr 2C do SWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana
na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. –
podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie
podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz
nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca, ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem
osobistym lub podpisem zaufanym.
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym
podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -
podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
5) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich – podpisane ważnym i
aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
6) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni
wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. podpisane ważnym i aktualnym
podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 11:55
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. XIV SWZINNE PRZETARGI Z BOCHNI
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.