Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297721141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3de94cc2-9a55-48df-84b0-099551360eec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de94cc2-9a55-48df-84b0-099551360eec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028297/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie porządku i czystości oraz zielni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy PZP. Zamówienie udzielane jest osobie prawnej – Spółdzielni Socjalnej Myszynianka (dalej zw. Wykonawcą lub Spółdzielnią). Spółdzielnia została założona przez Gminę Myszyniec wspólnie z Powiatem Ostrołęckim. Spółdzielnia została wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS dnia 25.10.2018 roku; działalność rozpoczęła 01.01.2019 r. realizując zadania zlecone przez Gminę Myszyniec w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych. Wykonawca jest podmiotem, nad którym Zamawiający sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, która polega na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tego podmiotu.Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy realizacji zadań powierzonych mu przez Zamawiającego. Spółdzielnia jest os. prawną, w której nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.20.2024.OŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług polegających na bieżącym utrzymaniu porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w gminie Myszyniec w 2025 roku, przez okres 12 miesięcy.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Myszyniec.
Usługa sprzątania dotyczyć będzie między innymi nw. lokalizacji na terenie gminy Myszyniec:
a) Skwer przy fontannie – ul. Rynarzewskiego
b) Skwer przy ul. Stacha Konwy,
c) Skwer przy Parku Kurpiowska Kraina + teren łazienek
d) Skwer przy tzw. „starej aptece”,
e) Boisko sportowe przy ul. Przemysłowej,
f) Otwarte strefy aktywności przy ul. Brata Zeno i ul. Świerkowej,
g) Strefa aktywności: „siłownia pod chmurką” przy ul. dr Pawłowskiego,
h) Teren Amfiteatru i wokół niego,
i) Teren całego Parku Kurpiowska Kraina (za kościołem),
j) Parking i teren wokół budynku komunalnego przy ul. Dr Pawłowskiego 15
k) Teren wokół dworca autobusowego,
l) Teren Centrum Usług Społecznych,
m) Boisko sportowe w Myszyńcu Starym.
n) Utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej,
o) utrzymanie ciągu ulicznego w pasie dróg gminnych nw. ulic:
- Akacjowa, Świerkowa, Modrzewiowa, Kasztanowa, Kurpiowska, Bartna, W. Witosa, Gen. J. Bema, (do skrzyżowania z ul. Obwodową), Sportowa, Modra, Nadrzeczna (teren przy niezabudowanych nieruchomościach, zieleń przy jezdni),
- Chodnik – łącznik od ul. Stacha Konwy do ul. W. Witosa,
- Targowa (przepompownia + rowy melioracyjne w stronę ul. Reymonta)
Usługa sprzątania obejmować będzie:
opróżnianie pojemników na odpady we wskazanych lokalizacjach wg. potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
utrzymanie w czystości stref aktywności oraz placów zabaw poprzez: zbieranie odpadów, zamiatanie powierzchni wydzielonych do zabaw małych dzieci, czyszczenie oraz wymianę piasku w piaskownicach, bieżące przeglądy, naprawy i malowanie,
montaż i malowanie ławek parkowych, mycie ławek parkowych, bieżące naprawy uszkodzonych lub zniszczonych ławek,
utrzymanie w czystości peronów dworca,
utrzymanie czystości łazienek, dbanie o stan klamek na monety,
przegląd i przygotowanie do użytku terenu łazienek przy Amfiteatrze przed planowanymi imprezami,
mycie sceny Amfiteatru przed planowanymi imprezami i sprzątanie wiat,
utrzymanie porządku i czystości na chodnikach, w tym usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości dostarczoną przez Zamawiającego mieszanką piaskowo – solną w okresie zimowym,
Zlecone prace powinny być wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem, a w sytuacjach nadzwyczajnych na każde wezwanie Zamawiającego.
Zadanie nr 2 – utrzymanie zieleni.
Usługa utrzymania zieleni na terenach publicznych wymienionych w zadaniu 1 polegać będzie na:
pielęgnacji trawników poprzez bieżące koszenie, zbieranie i kompostowanie traw,
interwencyjnej pielęgnacji drzew, krzewów i rabat poprzez cięcie i formowanie,
pieleniu i wyrywaniu chwastów, oraz wywóz powstałych odpadów zielonych na kompostownik,
sadzenie drzew, krzewów ozdobnych, nasadzeń jednorocznych zapewnianych przez Zamawiającego wraz z ich pielęgnacją,
utrzymania stawu w Parku Kurpiowska Kraina w Myszyńcu,
podlewanie roślin,
uzupełniające nasadzenia wg ustaleń z Zamawiającym,
grabienie i kompostowanie liści ze wskazanych lokalizacji,
wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń oraz konarów i gałęzi drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475200 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MYSZYNIANKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582368344
7.3.3) Ulica: PLAC WOLNOŚCI 60
7.3.4) Miejscowość: MYSZYNIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MYSZYNIANKA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MYSZYNIANKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Smoczego skweru przy ul. Zachodniej", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- "Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustów"
- Pozimowe jednorazowe oczyszczenie dróg na terenie Powiatu Puckiego w 2025 roku z podziałem na części.
- "Utrzymanie, zakładanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego"
- "Prace porządkowe w zakresie utrzymania czystości małej architektury na terenie gminy Michałowice"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.