Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Augustów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 35
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@urzad.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustów"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f0f617-7721-45ba-b411-6cb18c5486f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021177/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustów” prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1320).
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Utrzymanie zieleni wysokiej oraz wycinka drzew ”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na utrzymaniu zieleni wysokiej oraz wycince drzew na terenie miasta Augustowa.
Szczegółowy OPZ znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać będzie z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustowa w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.Wycinka drzew do 70 cm obwodu mierzonego na wys. 130 cm 10,00 szt.
71 - 120 cm obwodu mierzonego na wys. 130 cm 10,00 szt.
121 - 220 cm obwodu mierzonego na wys. 130 cm 10,00 szt.
powyżej 221 cm obwodu mierzonego wys. na 130 cm 5,00 szt.
Pielęgnacja drzew do 15 m wysokości 20,00 szt.
powyżej 15 m wyokości 20,00 szt.
Formowanie korony drzew 50,00 szt.
Karczowanie pni 5,00 szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wykonanie zleceń w trybie pilnym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Nasadzenie oraz utrzymanie kwiatów jednorocznych”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dostarczeniu, nasadzeniu oraz bieżącym utrzymaniu kwiatów jednorocznych (obsady wiosennej, letniej oraz jesiennej) w donicach, na kwietnikach i na rabatach sezonowych na terenie miasta Augustowa. Szczegółowy OPZ znajduje się w Załączniku nr 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wykonanie zleceń w trybie pilnym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: „Zakładanie oraz utrzymanie zieleńców oraz rabat wieloletnich i mieszanych”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zakładaniu oraz utrzymaniu zieleńców oraz rabat wieloletnich i mieszanych na terenie miasta Augustowa.
Szczegółowy OPZ znajduje się w Załączniku nr 1c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać będzie z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustowa w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.Przewidywalna ilość prac objętych prawem opcji wynosi:
sadzenie 1 szt. rośliny ozdobnej w pojemniku P9-P11/ pojemność do 0,5l 200 szt.
sadzenie 1 szt. rośliny ozdobnej w pojemniku C1-C3/ pojemność 1-3l 400 szt.
sadzenie 1 szt. rośliny ozdobnej w pojemniku C5/ pojemność 5l 100 szt.
sadzenie 1 szt. rośliny ozdobnej w pojemniku C10/pojemność 10l 25 szt.
mulczowanie korą okrywową terenów zieleni urządzonej /m2 w tym także: uzupełnienie ubytków kory do właściwego poziomu 100 m2
usługa podlania nasadzeń (wraz z dowozem wody): XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
podlanie rabat kwiatowych 8000 m2
w ilości wody 5l/szt. 1000 szt.
w ilości wody 20l/szt. 500 szt.
podlanie/uzupełnienie treegatora 50l/szt. 800 szt.
Usługa sadzenia drzew o średnicy do 12 cm włącznie 25 szt.
palikowanie nowych nasadzeń drzew metodą na 3 paliki, poprzeczki oraz wiązanie taśmą ogrodniczą/1 kpl. 25 kpl.
koszenie łąki kwietnej z wywozem i utylizacją pokosu /m2 1000 m2
wykonanie oprysku interwencyjnego: grzybobójczego, owadobójczego /m2 100 m2
Pielenie rabat, klombów, różanek, żywopłotów /m2 5000 m2
wiosenna pielęgnacja rabat: przycinanie bylin i krzewów, prace porządkowe 100 m2
wykonanie zimowego zabezpieczenia roślin (okrycie igliwiem świerkowym) /m2 100 m2
stawka roboczogodziny przy nieprzewidzianych pracach ogrodniczych [R] (bez kosztów zakupu materiałów) zł/h 50 h
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wykonanie zleceń w trybie pilnym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.4. Część IV: „ Utrzymanie trawników”
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu trawników zlokalizowanych na terenie Miasta Augustowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przewidywalna ilość prac objętych prawem opcji wynosi:Opis przedmiotu zamówienia
Szacunkowa
Ilość w m2
II III
Koszenie trawnika z wygrabieniem i wywózką pokosu do utylizacji 42 539,5
Koszenie trawnika bez zbioru pokosu 455 789,5
Nawożenie mineralne trawników 45 663,0
Rekultywacja trawnika 1 000,0
Założenie trawnika 100,0
4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać będzie z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Pielęgnacja i urządzanie zieleni na terenie miasta Augustowa w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wykonanie zleceń w trybie pilnym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
DoświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
− co najmniej jedną usługę, która miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto i obejmowała swoim zakresem utrzymanie trawników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje znajdują się w rozdziale 10 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz zapisów Istotnych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/augustow w dziale FORMULARZE.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie:CZĘŚĆ I: w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 30 grudnia 2025 r. lub do wyczerpania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia łącznie z prawem opcji, w zależności co pierwsze nastąpi.
CZĘŚĆ II : w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 30 listopada 2025 r.
CZĘŚĆ III: w terminie 9 miesięcy, nie później jednak niż do dnia 30 listopada 2025 r. lub do wyczerpania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia łącznie z prawem opcji, w zależności co pierwsze nastąpi.
CZĘŚĆ IV: w terminie 9 miesięcy, nie później jednak niż do dnia 30 listopada 2025 r. lub do wyczerpania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia łącznie z prawem opcji, w zależności co pierwsze nastąpi.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Rozbudowa Żłobka Nr 1 w Augustowie"
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Augustów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 - usługi
- "Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Augustów"
- Przebudowa sieci wodociągowej pod Kanałem Bystrym w ul. Ob. Westerplatte oraz budowa sieci wodociągowej w ul. Woj. Polskiego w Augustowie z podziałem na etapy I i II - postępowanie III
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i pielęgnacja murawy Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Lublińca w roku 2025
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew/krzewów z materiału roślinnego Wykonawcy na podstawie uzyskanej decyzji administracyjnej wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - postępowanie nr 5/U
- Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich - część I
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
- Modernizacja budynków Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt na Centrum Edukacji Humanitarnej.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.