Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037479 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-020f4c0a-7c1b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie wycen nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacja lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, z podziałem na 4 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013615/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243811 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 300 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjne) dla po-trzeb: 1) sprzedaży nieruchomości,2) oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste oraz trwały zarząd,3) ustanowienia służebności drogowej dostępu do drogi publicznej,4) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,5) ustalania prawa własności nieruchomości,6) aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,7) ustalania odszkodowania za nieruchomości gruntowe z naniesieniami,8) nabywania nieruchomości,9) zamiany nieruchomości,10) wydzierżawienia nieruchomości.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 67188,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 300 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjnie) dla po-trzeb:1) ustalania opłat adiacenckich,2) zwrotów nieruchomości,3) ustanowienia służebności przesyłu,4) ustalania odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,5) sporządzania w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych, decyzji podziałowych, ze wskazaniem nieruchomości, w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 67188 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych - IIIPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 50 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) zabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjnie) dla potrzeb:1) oddania nieruchomości w trwały zarząd,2) zbywania nieruchomości,3) nabywania nieruchomości, 4) zwrotów nieruchomości,5) zamiany nieruchomości,6) ustalania odszkodowania za nieruchomości,7) użyczania nieruchomości.4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 48355 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych dla potrzeb sprzedaży lokali stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek, w trybie bezprzetargowym, na rzecz najemców.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:1) inwentaryzacji lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu mieszkalnego. 2) operatów szacunkowych lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego.3) inwentaryzacji lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.4) operatów szacunkowych lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.5) inwentaryzacji części wspólnych budynków, tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów – do 20 budynków (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji części wspólnych tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów.6) inwentaryzacji i operatów szacunkowych dla określenia wartości środków trwałych – do 10 (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).7) świadectw charakterystyki energetycznej lokali – do 80 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 61080 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Projektowych, Nadzoru i Szacowania Nieruchomości - Jolanta Rożko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910124960
7.3.3) Ulica: Rolna 5
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 15 marca 2021 r. do godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na zadanie nr 2. W odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia określona w art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy PZP.Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Rzeczoznawców Majątkowych Wycena s.c. Stefan Pięta, Sławomir Przekwas
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Rzeczoznawców Majątkowych Wycena - Stefan Pięta wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 910340504
7.3.3) Ulica: Brzeska 18
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 15 marca 2021 r. do godz. 10:00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta na zadanie nr 4. W przedmiotowym postępowaniu, zaistniała przesłanka z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy PZP, zgodnie z którego treścią Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) została złożona przez Wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.W związku z powyższym, w odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia określona w art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy PZP.Stosownie do treści art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.