eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekWykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037479 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-020f4c0a-7c1b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie wycen nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacja lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, z podziałem na 4 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243811 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 300 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjne) dla po-trzeb: 1) sprzedaży nieruchomości,2) oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste oraz trwały zarząd,3) ustanowienia służebności drogowej dostępu do drogi publicznej,4) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,5) ustalania prawa własności nieruchomości,6) aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,7) ustalania odszkodowania za nieruchomości gruntowe z naniesieniami,8) nabywania nieruchomości,9) zamiany nieruchomości,10) wydzierżawienia nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 67188,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 300 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjnie) dla po-trzeb:1) ustalania opłat adiacenckich,2) zwrotów nieruchomości,3) ustanowienia służebności przesyłu,4) ustalania odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,5) sporządzania w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych, decyzji podziałowych, ze wskazaniem nieruchomości, w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 67188 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych - IIIPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 50 zleceń wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) zabudowanych (ilość tą należy traktować orientacyjnie) dla potrzeb:1) oddania nieruchomości w trwały zarząd,2) zbywania nieruchomości,3) nabywania nieruchomości, 4) zwrotów nieruchomości,5) zamiany nieruchomości,6) ustalania odszkodowania za nieruchomości,7) użyczania nieruchomości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 48355 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych dla potrzeb sprzedaży lokali stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek, w trybie bezprzetargowym, na rzecz najemców.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:1) inwentaryzacji lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu mieszkalnego. 2) operatów szacunkowych lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego.3) inwentaryzacji lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.4) operatów szacunkowych lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.5) inwentaryzacji części wspólnych budynków, tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów – do 20 budynków (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji części wspólnych tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów.6) inwentaryzacji i operatów szacunkowych dla określenia wartości środków trwałych – do 10 (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).7) świadectw charakterystyki energetycznej lokali – do 80 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 61080 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Projektowych, Nadzoru i Szacowania Nieruchomości - Jolanta Rożko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910124960

7.3.3) Ulica: Rolna 5

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. do dnia 15 marca 2021 r. do godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na zadanie nr 2. W odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia określona w art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy PZP.Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Rzeczoznawców Majątkowych Wycena s.c. Stefan Pięta, Sławomir Przekwas

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Rzeczoznawców Majątkowych Wycena - Stefan Pięta wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 910340504

7.3.3) Ulica: Brzeska 18

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. do dnia 15 marca 2021 r. do godz. 10:00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta na zadanie nr 4. W przedmiotowym postępowaniu, zaistniała przesłanka z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy PZP, zgodnie z którego treścią Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) została złożona przez Wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.W związku z powyższym, w odniesieniu do prowadzonego postępowania wypełniona została przesłanka unieważnienia określona w art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy PZP.Stosownie do treści art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.