Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00251797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00258906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00261467/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7bb21a-358d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247781/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.085.2021.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 959419,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia laboratoryjnego wielokanałowego analizatora widma - 1 szt., określonego w załączniku nr 2 (A) do SWZ, zwanego dalej "urządzeniem”, w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu.2) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020 r.), spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty, powinny być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancyjnym.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (A) do SWZ;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
6) Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Adres dostawy: część A Instytut Nauk Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec;
8) Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
9) Finansowanie zamówienia realizowane będzie w formie leasingu operacyjnego, wymagania dotyczące leasingu: umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od daty jej zawarcia.
a) Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich (PLN),
b) okres leasingu – 36 miesięcy (3 lata),
c) równe raty leasingowe –35 rat,
d) oprocentowanie – zmienne oparte o Wibor 1m ,
e) wartość opłaty wstępnej – 10% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
f) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
g) ubezpieczenie urządzenia na cały okres trwania umowy, koszty ubezpieczenia wliczone
w koszty leasingu;
h) możliwość wcześniejszej spłaty, po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji: bezkosztowa.
10) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 78649,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia laboratoryjnego: spektrometru ręcznego, określonego w załączniku nr 2 (B) do SWZ, zwanego dalej: „urządzeniem”, w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu.2) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020 r.), spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty, powinny być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancyjnym,
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (B) do SWZ;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
6) Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Adres dostawy: część B: Instytut Nauk Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec;
8) Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
9) Finansowanie zamówienia realizowane będzie w formie leasingu operacyjnego, wymagania dotyczące leasingu: umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od daty jej zawarcia;
a) Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich (PLN),
b) okres leasingu – 36 miesięcy (3 lata),
c) równe raty leasingowe –35 rat,
d) oprocentowanie – zmienne oparte o Wibor 1m ,
e) wartość opłaty wstępnej – 10% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
f) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
g) ubezpieczenie urządzenia na cały okres trwania umowy, koszty ubezpieczenia wliczone
w koszty leasingu;
h) możliwość wcześniejszej spłaty, po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji: bezkosztowa.
10) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 118679,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia laboratoryjnego: komory czterorękawicowej, określonego w załączniku nr 2 (C) do SWZ, zwanego dalej: „urządzeniem”, w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu.2) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2021 r.), spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty, powinny być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancyjnym,
4) Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje:
a) w zakresie części C (komora czterorękawicowa): montaż i uruchomienie, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego ( min. 2 osoby) z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu instalacji urządzenia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (C) do SWZ;
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
7) Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
8) Adres dostawy: Instytut Chemii, Uniwersytet Śląski ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice;
9) Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
10) Finansowanie zamówienia realizowane będzie w formie leasingu operacyjnego, wymagania dotyczące leasingu: umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od daty jej zawarcia;
a) Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich (PLN),
b) okres leasingu – 36 miesięcy (3 lata),
c) równe raty leasingowe –35 rat,
d) oprocentowanie – zmienne oparte o Wibor 1m ,
e) wartość opłaty wstępnej – 10% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
f) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
g) ubezpieczenie urządzenia na cały okres trwania umowy, koszty ubezpieczenia wliczone
w koszty leasingu;
h) możliwość wcześniejszej spłaty, po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji: bezkosztowa.
11) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 62056,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia laboratoryjnego: detektora masowego, określonego w załączniku nr 2 (D) do SWZ, zwanych dalej: „urządzeniami”, w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu.2) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020 r.), spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty, powinny być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancyjnym,
4) Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje: w zakresie części D (detektor masowy): instalacja urządzenia przez autoryzowany serwis, przeszkolenie pracowników Zamawiającego (min. 2 osoby) z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu instalacji urządzenia- Sosnowiec, Będzińska 60. Laboratorium WNP pokój 226, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (A-E) do SWZ;
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
7) Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
8) Adres dostawy: Instytut Nauk Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec;
e) część E: Instytut Chemii, Uniwersytet Śląski ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice.
9) Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
10) Finansowanie zamówienia realizowane będzie w formie leasingu operacyjnego, wymagania dotyczące leasingu: umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od daty jej zawarcia;
a) Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich (PLN),
b) okres leasingu – 36 miesięcy (3 lata),
c) równe raty leasingowe –35 rat,
d) oprocentowanie – zmienne oparte o Wibor 1m ,
e) wartość opłaty wstępnej – 10% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
f) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
g) ubezpieczenie urządzenia na cały okres trwania umowy, koszty ubezpieczenia wliczone
w koszty leasingu;
h) możliwość wcześniejszej spłaty, po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji: bezkosztowa.
11) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 436877,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia laboratoryjnego: komory czterorękawicowej, określonej w załączniku nr 2 (E) do SWZ, zwanego dalej: „urządzeniem”, w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu.2) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2020 r.), spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty, powinny być dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę w formie leasingu operacyjnego z prawem wykupu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis techniczny w okresie gwarancyjnym,
4) Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje: w zakresie części E: montaż urządzenia i przeszkolenie pracowników Zamawiającego ( min. 2 osoby) z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu instalacji urządzenia.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (E) do SWZ;
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
7) Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
8) Adres dostawy: Instytut Chemii, Uniwersytet Śląski ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice.
9) Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
10) Finansowanie zamówienia realizowane będzie w formie leasingu operacyjnego, wymagania dotyczące leasingu: umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od daty jej zawarcia;
a) Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich (PLN),
b) okres leasingu – 36 miesięcy (3 lata),
c) równe raty leasingowe –35 rat,
d) oprocentowanie – zmienne oparte o Wibor 1m ,
e) wartość opłaty wstępnej – 10% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
f) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1% wartości przedmiotu leasingu w danej części,
g) ubezpieczenie urządzenia na cały okres trwania umowy, koszty ubezpieczenia wliczone
w koszty leasingu;
h) możliwość wcześniejszej spłaty, po upływie 40 % normatywnego okresu amortyzacji: bezkosztowa.
11) Warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 263155,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118043,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118043,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118043,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Canberra Packard Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-03-30-611
7.3.3) Ulica: Królowej Marysieńki 24 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-954
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115091,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie przepisu art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części B i C zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie przepisu art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części B i C zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556955,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556955,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556955,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anton Paar Poland Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EFL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556955,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332610,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332610,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332610,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anton Paar Poland Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EFL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332610,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Dostawa modułów symulacji baterii HIL niezbędnych do rozbudowy zintegrowanej platformy pomiarów, analizy i projektowania RTS - DE-dzp.272-155/25
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.