Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00035259/01 - Wynik z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566881373
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5292751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2021 - 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41033b9-3885-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Profilowanie, ścinka, umocnienie poboczy
1.1.2 Pogłębianie i umocnienie rowów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 717047,51 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 82178,23 EUR
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 175878,20 EUR
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 39254,51 EUR
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 258762,23 EUR
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 102818,17 EUR
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części.
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo;
2. Zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
- Ścinkę poboczy;
- Umocnienie poboczy kruszywem łamanym;
- Pogłębianie rowów;
- Umacnianie poboczy na łukach - zabruk.
3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania robót określają:
- Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)
- Przedmiar przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przewidywane ilości prac określone w załączniku 2a-2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 58156,17 EUR
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181485,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198706,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181485,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.3) Ulica: Lisewo 39
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93059,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130908,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93059,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.3) Ulica: Lisewo 39
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101244,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663123,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774174,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663123,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.3) Ulica: Lisewo 39
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667398,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.