eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce ReymontowskieSukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8316197 468316166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f431aeb-99cb-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f431aeb-99cb-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101938/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAO.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267329,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
sukcesywna dostawa oleju napędowego do celów opałowych o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 dla L1:
- gęstość w temp.150oC - max do 0.86 g/ml
- temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 ºC
- temperatura płynięcia nie wyższa niż – (-20 ºC)
- lepkość kinematyczna w temp. 20 ºC – nie większa niż 6,00 mm2/s
- wartość opałowa - minimum do 42 600 kJ/kg
- zawartość siarki - max do 0,1 %
- zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg
- zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg
w ilości około 70 m3 do kotłowni należących do Zamawiającego, mieszczących się w:
a) Szkole Podstawowej w Lipcach Reymontowskich,
b) Szkole Podstawowej w Mszadli,
c) Szkole Podstawowej w Drzewcach,
d) Gminnej Bibliotece Publicznej w Lipcach Reymontowskich,
e) Gminnym Ośrodku Zdrowia w Lipcach Reymontowskich.
f) Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipcach Reymontowskich
g) Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Krosnowskiej.
2. Wymieniona w punkcie 1 ilość oleju opałowego ma charakter orientacyjny i będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków pogodowych. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego oleju napędowego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości oleju napędowego.
3. Olej opałowy musi posiadać świadectwo jakości i musi posiadać parametry nie gorsze niż te wymienione w pkt. 1.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsc przeznaczenia oraz wyładunek.
5. Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie w godz. 8-14, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego zgłoszonym telefonicznie lub e-mailowo w dniach pracy instytucji.
6. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilości na podstawie wskazań przepływomierza, Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4697,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4805,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4697,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Wojda Transport-Handel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750250035

7.3.3) Ulica: Podgórna

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4697,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.