Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00052114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00067492/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00305420/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowości 32
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretatiat@lodr-bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
2. Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1) w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. poz. 2452) – zwane dalej rozporządzeniem w sprawie przekazywania informacji i wymagań technicznych
dokumentów.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 w sprawie przekazywania informacji i wymagań technicznych dokumentów,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
6. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice.
2) Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: sekratariat@lodr-bratoszewice.pl, telefonicznie tel. 42 719 89 28 lub pisemnie pod adres siedziby Administratora.
3) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na potrzeby (cel przetwarzania) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami), dalej zwana „Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
8) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/DREiOŚ/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 600000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387679,05 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 1 szkolenia na terenie powiatu kutnowskiego – 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 2 szkolenia na terenie powiatu łęczyckiego – 12 szkoleń po 17 osób łącznie 204 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 24877,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
cześć 3 szkolenia na terenie powiatu łowickiego - 12 szkoleń po 17 osób łącznie 204 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 24877,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 4 szkolenia na terenie powiatów brzezińskiego i łódzkiego wschodni ego- 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 5 szkolenia na terenie powiatu rawskiego – 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;
4.2.5.) Wartość części: 20731,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 6 szkolenia na terenie powiatu skierniewickiego – 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 18658,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 7 szkolenia na terenie powiatu zgierskiego – 8 szkoleń po 17 osób razem 136 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 16585,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 8 szkolenia na terenie powiatów łaskiego, pabianickiego, zduńskowolskiego – 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 18658,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 9 szkolenia na terenie powiatu pajęczańskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 10 szkolenia na terenie powiatu poddębickiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 11 szkolenia na terenie powiatu sieradzkiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;
4.2.5.) Wartość części: 20731,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część12 szkolenia na terenie powiatu wieluńskiego- 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 13 szkolenia na terenie powiatu wieruszowskiego - 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;
4.2.5.) Wartość części: 18658,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 14 szkolenia na terenie powiatu bełchatowskiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;
4.2.5.) Wartość części: 20731,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 15 szkolenia na terenie powiatu opoczyńskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 16 szkolenia na terenie powiatu piotrkowskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
cześć 17 szkolenia na terenie powiatu radomszczańskiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;
4.2.5.) Wartość części: 20731,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 18 szkolenia na terenie powiatu tomaszowskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;
4.2.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłoszenia zmiany terminu i miejsca szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. Na wezwanie Zamawiające wykonawca składa w terminie 5 dni oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości dla:1) część 1 szkolenia na terenie powiatu kutnowskiego – 300 zł (słownie: trzysta złotych);
2) część 2 szkolenia na terenie powiatu łęczyckiego – 300 zł (słownie: trzysta złotych);
3) cześć 3 szkolenia na terenie powiatu łowickiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
4) część 4 szkolenia na terenie powiatów brzezińskiego i łódzkiego wschodni ego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
5) część 5 szkolenia na terenie powiatu rawskiego – 300 zł (słownie: trzysta złotych);
6) część 6 szkolenia na terenie powiatu skierniewickiego – 200 zł (słownie: dwieście złotych);
7) część 7 szkolenia na terenie powiatu zgierskiego – 200 zł (słownie: dwieście złotych);
8) część 8 szkolenia na terenie powiatów łaskiego, pabianickiego, zduńskowolskiego – 200 zł (słownie: dwieście złotych);
9) część 9 szkolenia na terenie powiatu pajęczańskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
10) część 10 szkolenia na terenie powiatu poddębickiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);;
11) część 11 szkolenia na terenie powiatu sieradzkiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
12) część12 szkolenia na terenie powiatu wieluńskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
13) część 13 szkolenia na terenie powiatu wieruszowskiego - 200 zł (słownie: dwieście złotych);
14) część 14 szkolenia na terenie powiatu bełchatowskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
15) część 15 szkolenia na terenie powiatu opoczyńskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
16) część 16 szkolenia na terenie powiatu piotrkowskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
17) cześć 17 szkolenia na terenie powiatu radomszczańskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
18) część 18 szkolenia na terenie powiatu tomaszowskiego - 300 zł (słownie: trzysta złotych);
2. Dalsze szczegóły dotyczące wadium znajdują się w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z instrukcją zawartą w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BRATOSZEWICE
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia 2025-2026
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa maszyn rolniczych
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
więcej: przetargi BRATOSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.