eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BratoszewiceŚwiadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowości 32

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretatiat@lodr-bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d924c4d7-b2ee-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034771/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług cateringowych w trakcie prowadzenia szkoleń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1) w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/DREiOŚ/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 600000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387679,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 1 szkolenia na terenie powiatu kutnowskiego – 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 2 szkolenia na terenie powiatu łęczyckiego – 12 szkoleń po 17 osób łącznie 204 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 24877,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
cześć 3 szkolenia na terenie powiatu łowickiego - 12 szkoleń po 17 osób łącznie 204 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 24877,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 4 szkolenia na terenie powiatów brzezińskiego i łódzkiego wschodni ego- 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 5 szkolenia na terenie powiatu rawskiego – 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 20731,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 6 szkolenia na terenie powiatu skierniewickiego – 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18658,35 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 7 szkolenia na terenie powiatu zgierskiego – 8 szkoleń po 17 osób razem 136 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 16585,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 8 szkolenia na terenie powiatów łaskiego, pabianickiego, zduńskowolskiego – 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 18658,35 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 9 szkolenia na terenie powiatu pajęczańskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 10 szkolenia na terenie powiatu poddębickiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 11 szkolenia na terenie powiatu sieradzkiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 20731,50 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część12 szkolenia na terenie powiatu wieluńskiego- 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 13 szkolenia na terenie powiatu wieruszowskiego - 9 szkoleń po 17 osób razem 153 osoby;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 18658,35 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 14 szkolenia na terenie powiatu bełchatowskiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 20731,50 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 15 szkolenia na terenie powiatu opoczyńskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 16 szkolenia na terenie powiatu piotrkowskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
cześć 17 szkolenia na terenie powiatu radomszczańskiego - 10 szkoleń po 17 osób razem 170 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 20731,50 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie szkoleń
2. Szkolenia będą organizowane w różnych terminach od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3. Szkolenia odbywają się w systemie jednodniowym, przewidywana maksymalna liczba uczestników 15 osoby plus jeden wykładowca oraz jeden organizator szkolenia. Maksymalna liczba uczestników na jednym szkoleniu wraz z kadra dydaktyczna wynosi 17 osób. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia.
4. Jednego dnia szkolenia – usługa cateringowa ( dowóz serwisu kawowego i dowóz obiadu na miejsce szkolenia).
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom, wykładowcom oraz organizatorom dwa serwisy kawowe oraz jednodaniowy obiad w formie zasiadanej (tzw. obiad jednogarnkowy).
6. Zamawiający co najmniej na 5 dni przed szkoleniem poda miejsce szkolenia oraz max. Ilość uczestników szkolenia.
7. Zamawiający przewiduje, że terminy szkoleń w różnych lokalizacjach mogą się pokrywać lub zazębiać, tzn. jednego dnia może odbyć się kilka szkoleń w różnych lokalizacjach.
8. Zamówienie podzielone jest na 18 części:
część 18 szkolenia na terenie powiatu tomaszowskiego - 11 szkoleń po 17 osób łącznie 187 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55330000-2 - Usługi kawiarniane

4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20274,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19069,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19914,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19069,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19069,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19069,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22117,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19069,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19069,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18254,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18431,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14302,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14935,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14302,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14302,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12713,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13276,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12713,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12713,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14302,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16588,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14302,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14302,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22496,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18254,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18254,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18254,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxi-Food Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472920350

7.3.3) Ulica: Kusocińskiego 116

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18254,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18431,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22496,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14302,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18405,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14302,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14302,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18431,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22496,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20274,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20274,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: BRZOZOWA

7.3.4) Miejscowość: WOLA RADZISZOWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17480,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21877,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17480,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM CREATIVE LIFE ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.3) Ulica: Brzozowa 107

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17480,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.