Og³oszenie z dnia 2023-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00066180/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00122496/01 - Wynik z dnia 2023-03-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³otniki Kujawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otniki Kujawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: funduszeunijne@zlotnikikujawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotnikikuj.ires.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0277a13-9635-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00038741
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026676/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020 - operacje typu „Inwestycje w obiekty kulturalne” w ramach dzia³ania „Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo -aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC onastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f)Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje,
¿e: 1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE(je¿eli
dotyczy)równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z
niniejszym postêpowaniem jest Urz±d Gminy Z³otniki Kujawskie z siedzib± przy ul.Powstañców
Wielkopolskich 6, 88-180 Z³otniki Kujawskie, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:
sekretariat@zlotnikikujawskie.pl3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit.c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,4)odbiorcami
ww.danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli
dotyczy),5)ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:- przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy
przekracza 4 lata; -przez okres,o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ
wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w
zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,6) obowi±zek podania danych osobowych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy,7) w odniesieniu dodanych osobowych decyzje ni ebêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO,8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz±
posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku
korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o
którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem
wskazania dodatkowych informacji,maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzieleniezamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww.
danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W
przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO,9) osobie fizycznej, której dane osobowe
dotycz± nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na
podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury obejmuj±cy sprzêty okre¶lone w SWZ.
2. Wymagania dotycz±ce dostawy i monta¿u wyposa¿enia:
a) Wyposa¿enie powinno posiadaæ odpowiednie atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm, okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
b) Dostarczone przedmioty zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu.
c) Dostarczone przedmioty musz± byæ wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiaj±cego, natomiast przedmioty, których prawid³owe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania lub z³o¿enia nale¿y zamontowaæ lub z³o¿yæ w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego,
d) Zaleca siê, aby dostarczony asortyment zapakowany by³ w taki sposób, który uniemo¿liwiæ uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialno¶æ za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
e) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrotu dostarczonego asortymentu niespe³niaj±cego wymogów technicznych, jako¶ciowych, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego oraz w przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone produkty:
- s± uszkodzone, posiadaj± wady uniemo¿liwiaj±ce u¿ywanie, a wady i uszkodzenia te nie powsta³y z winy Zamawiaj±cego,
- nie spe³niaj± wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia,
- dostarczone produkty nie odpowiadaj± przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz parametrów technicznych.
f) W przypadku, gdy dostarczone wyposa¿enie nie bêdzie spe³nia³o wymagañ Zamawiaj±cego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawid³owe, na w³asny koszt w terminie 7 dni roboczych od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi, jako¶ciowymi i obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
g) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczony sprzêt jest towarem nowym (nie by³ przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu bêdzie gotowy do podjêcia funkcji, do jakiej zosta³ zamówiony, bez konieczno¶ci dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materia³ami eksploatacyjnymi) oraz ¿e charakteryzuje siê wszystkimi parametrami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w SIWZ.
h) Minimalny okres gwarancji 12 miesiêcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39713100-4 - Zmywarki do naczyñ
42716120-5 - Pralki
32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
30192170-3 - Tablice og³oszeñ
39171000-1 - Witryny wystawowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) zestawienie cen, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, polegaj±cych na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Nie dopuszcza siê istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Wszelkie zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem ust. 2.
4. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w szczególno¶ci:
1) W zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) Ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug lub/i podatku akcyzowego,
w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie rycza³towe w kwoce brutto, z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej stawki podatku VAT
b) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
d) Zasad gromadzenia i wysoko¶ci op³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany, o których mowa lit. a-d bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê
2) W przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w terminie 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca.
3) W przypadku aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp.
4) Odno¶nie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikaj±cych ze zw³oki Wykonawcy, w szczególno¶ci: w razie zaistnienia zdarzeñ o charakterze dzia³ania si³y wy¿szej, przez któr± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania antyterrorystyczne, strajk powszechny, stan zagro¿enia epidemicznego, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania lub zaniechanie dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê przedmiotu umowy, o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody wykonania przedmiotu umowy.
5) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron niniejszej umowy
Pozosta³e zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga techniczna nag³o¶nienia
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja w³±czaj±ca w Szko³ach Podstawowych w Gminie Stê¿yca"
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzese³ dla Politechniki Poznañskiej z podzia³em na czê¶ci.
- Postêpowanie na dostawê urz±dzeñ komputerowych i oprogramowania
- Dostawa poleasingowego urz±dzenia wielofunkcyjnego, sprzêtu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu £ódzkiego
- Zakup doposa¿enie do pracowni zawodowych, jêzykowych i pracowni egzaminacyjnej Zespo³u Szkó³ w G³uchowie, w ramach projektu pn. "Uczeñ - pracownik - przedsiêbiorca - III Edycja"
wiêcej: Tablice og³oszeñ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.