Og³oszenie z dnia 2023-03-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00038741/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00066180/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³otniki Kujawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otniki Kujawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: funduszeunijne@zlotnikikujawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotnikikuj.ires.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0277a13-9635-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00122496
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026676/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury w Z³otnikach Kujawskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW na lata 2014-2020 - operacje typu „Inwestycje w obiekty kulturalne” w ramach dzia³ania „Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00038741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.1.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enia do Miêdzypokoleniowego Centrum Kultury obejmuj±cy sprzêty okre¶lone w SWZ.
2. Wymagania dotycz±ce dostawy i monta¿u wyposa¿enia:
a) Wyposa¿enie powinno posiadaæ odpowiednie atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm, okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem.
b) Dostarczone przedmioty zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu.
c) Dostarczone przedmioty musz± byæ wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiaj±cego, natomiast przedmioty, których prawid³owe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania lub z³o¿enia nale¿y zamontowaæ lub z³o¿yæ w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego,
d) Zaleca siê, aby dostarczony asortyment zapakowany by³ w taki sposób, który uniemo¿liwiæ uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialno¶æ za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
e) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrotu dostarczonego asortymentu niespe³niaj±cego wymogów technicznych, jako¶ciowych, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego oraz w przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczone produkty:
- s± uszkodzone, posiadaj± wady uniemo¿liwiaj±ce u¿ywanie, a wady i uszkodzenia te nie powsta³y z winy Zamawiaj±cego,
- nie spe³niaj± wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia,
- dostarczone produkty nie odpowiadaj± przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz parametrów technicznych.
f) W przypadku, gdy dostarczone wyposa¿enie nie bêdzie spe³nia³o wymagañ Zamawiaj±cego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawid³owe, na w³asny koszt w terminie 7 dni roboczych od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi, jako¶ciowymi i obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
g) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczony sprzêt jest towarem nowym (nie by³ przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu bêdzie gotowy do podjêcia funkcji, do jakiej zosta³ zamówiony, bez konieczno¶ci dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materia³ami eksploatacyjnymi) oraz ¿e charakteryzuje siê wszystkimi parametrami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w SIWZ.
h) Minimalny okres gwarancji 12 miesiêcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39713100-4 - Zmywarki do naczyñ
42716120-5 - Pralki
32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
30192170-3 - Tablice og³oszeñ
39171000-1 - Witryny wystawowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 22
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 269381,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 391152,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269381,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemys³aw Wielgo Wspólnik Spó³ki PH ENERGIA S.C.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Hubert Widomski Wspólnik Spó³ki PH ENERGIA S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 269281,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzêt informatyczny
- Zakup komputerów przeno¶nych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stê¿yca
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych, nagrzewnic, masztów o¶wietleniowych, latarek czo³owych wodoodpornych, latarek wodoszczelnych, latarek hermetycznych o du¿ej mocy z d³ugim czasem pracy, przed³u¿aczy.
- Dostawa wyposa¿enia pomieszczeñ edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Dostawa 1 szt. laptopa na potrzeby SJO AGH
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajêæ realizowanych w szko³ach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja w³±czaj±ca w Gminie Studzienice"
wiêcej: Tablice og³oszeñ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.