Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12
1.5.2.) Miejscowość: Księżpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.ksiezpol.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d89ad35-74a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012437/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Mjadanie Starym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia budowa szatni kontenerowych z sanitariatami przy boisku sztucznym w Majdanie Starym wraz
z infrastrukturą na działce nr ewid.: 1288. Zakres rzeczowy obejmuje roboty konieczne do realizacji inwestycji określone w
dokumentacji stanowiącej podstawę zakresu robót, w szczególności:
1) roboty budowlane, dostawę i montaż wyposażenia szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym z elementami
małej architektury oraz infrastrukturą techniczną, w szczególności:
a) roboty pomiarowe i ziemne,
b) przygotowanie terenu pod inwestycję,
c) wykonanie wewnętrznych instalacji w gruncie w celu podłączenia projektowanych kontenerów do mediów. Instalacje:
wodociągowa, kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości o poj. 10m3, instalacja
elektroenergetyczna,
d) wykonanie konstrukcji pod posadowienie kontenerów,
e) wykonanie nawierzchni utwardzonych (m.in. ciągi pieszo-jezdne, chodniki, opaski wokół bud.) o powierzchni całkowitej
276,52m2,
f) dostawa i montaż kontenerów wraz z wyposażeniem oraz instalacjami wewnętrznymi: 4 szt. kontenerów o wymiarach
2,5x6x2,8m, 1 szt. kontenera o wymiarach 2,5x3x2,8m oraz 3szt. kontenerów zadaszeniowych o wymiarach 2,5x3x2,8m wraz z projektem technicznym kontenerów
g) dostawa i montaż 5 szt. pergol stalowych na pnącza wraz z nasadzeniem pnączy,
h) dostawa i montaż elementów małej architektury: 6 szt. stojaków rowerowych rurowych dwustronnych,
i) uporządkowanie terenu z obsianiem trawą.
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną – w wersji papierowej oraz w wersji
elektronicznej.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
4) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji projektowej obejmującej Projekt
zagospodarowania działki, Projekt architektoniczo-budowlany, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych, Przedmiarach robót uzupełniających dokumentację stanowiących załączniki do SWZ. W kalkulacji ceny oferty
wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia;
5) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji
powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez
odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
d) oznakowanie terenu budowy;
e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu
pierwotnego;
f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych
materiałów, odpadów i śmieci;
h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane
urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od
wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów
tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych
dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1
pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu
towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i
określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu
zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym
samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia
równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych,
których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w
dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z
określeniem równoważności.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę
produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i
funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie
atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami
zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione
zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dla obu części przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności
polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 1320) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywaniu robót przygotowawczych i ziemnych;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu prac brukarskich, i betoniarskich;
d) montaż gotowych elementów;
e) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
f) pracach wykończeniowych;
g) transportem; h) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i
urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę
wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we
wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność
wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie spadków oraz ukształtowania
przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Great House Marcin Kobylarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366017445
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Przędzel
7.3.5) Kod pocztowy: 37-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż obiektu kontenerowego wraz z wyposażeniem oraz utwardzenie terenu z kostki brukowej wykonana firma ELBUD Józef Kobylarz na którego zasoby wykonawca powołał się na podstawie art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KSIĘŻPOL
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
więcej: przetargi KSIĘŻPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.