Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00496754/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 7
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojtowicz@kulturapodkarpacka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93bb406-7be3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056921/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 „Dostawę wyposażenia do laboratorium fizyki w Podkarpackim Centrum Nauki w Jasionce.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Numer identyfikacyjny projektu: RPPK.06.04.04-IZ-00-18-001/18 Utworzenie podkarpackiego centrum nauki. Regionalny program operacyjny województwa podkarpackiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna społeczna, działanie 6.4 – Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.4 – Instytucje popularyzujące naukę2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 636983,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Demonstrator - dźwignia dwustronna, Waga dźwigniowa, Pomiar siły tarcia, Demonstrator rozkładu sił, Demonstrator II zasady dynamiki Newtona, Równia pochyła, Demonstrator do obserwacji drgań4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 99408,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Demonstrator prawa Ohma, Demonstrator obwodów elektrycznych, Demonstrator powstawania pola magnetycznego, Demonstrator indukowania napięcia za pomocą magnesu trwałego, Demonstrator zamiany energii mechanicznej w elektryczną i odwrotnie, Demonstrator wykorzystania energii słonecznej, Demonstrator wytwarzanie energii elektrycznej z użyciem generatora termoelektrycznego, Demonstrator magazynowania energii elektrycznej z wiatru4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 228584,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Demonstrator oporów aerodynamicznych, Demonstrator wpływu prędkości wiatru na turbinę,4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 105188,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Demonstrator równanie soczewki, przyrządy optyczne, Demonstrator pomiaru prędkości światła, Demonstrator polaryzacji światła; Demonstrator energii światła, Demonstrator dyfrakcji światła, Demonstrator promieniowania cieplnego i efektu cieplarnianego, Chłodziarko-zamrażarka4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 203801,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 1 KL od ul. Kustronia do al. T. Rejtana wraz z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Objęcie nadzorem autorskim oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus oraz AMMS PLUS.
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - Odcinek t: Przebudowa DW nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Szklary polegająca na budowie chodnika w m. Biedaczów.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznaję, eksperymentuję, decyduję! szkolne laboratorium umiejętności v. 2
- Doposażenie szkół podstawowych w gminie Białe Błota, w ramach realizacji projektu "Krok w przyszłość", z podziałem na części...
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Przywidz w ramach projektu pt. "Edukacja bez barier w Gminie Przywidz"
- Dostawa urządzeń interaktywnych, sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pt.: "Edukacja Przyszłości w Gminie Gilowice"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.