Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00486678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeligowskiego 32/34
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-643
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 665 07 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lodz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-418bd814-76e7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064841/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0900-OP.261.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196725,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191664,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w OR KRUS w Łodzi i PT KRUS w: Brzezinach, Łowiczu, Zgierzu.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 39787,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w PT KRUS w: Tomaszowie Maz., Bełchatowie, Opocznie, Piotrkowie Tryb., Radomsku, Rawie Maz.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 59680,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i p.poż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, p.poż. i monitoringu wizyjnego w Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu, Wieruszowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 97257,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47468,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47468,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47468,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) SERIS KONSALNET – CENTRALA, ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Brzezinach,
2) AGENCJA OCHRONY OSÓB i MIENIA GLADIATOR Sp. z o.o., ul. Sochaczewska 1, 99-400 Łowicz - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Łowiczu,
3) WISPOL Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - w zakresie utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47468,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71202,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550853,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71202,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Agencja Ochrony Mienia TARCZA, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Tomaszowie Mazowieckim,
2) Solid Security Sp. z o.o. , ul. Łódzka 60 C, 97-300 Piotrków Trybunalski - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Bełchatowie,
3) Omega Agencja Ochrony Sp. z o.o. Oddział w Łodzi, ul. Traktorowa 180, 91-203 Łódź - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Opocznie,
4) Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o. o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Piotrkowie Trybunalskim,
5) STEKOP S.A, ul. Krakowska 55, 97-500 Radomsko - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Radomsku,
6) Agencja Ochrony Osób i Mienia "PRO-TECT", ul. Trzcińska 21/23, 96-100 Skierniewice - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Ramie Mazowieckiej,
7) WISPOL Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - w zakresie utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71202,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117076,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117076,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117076,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) HUNTERS Łęczyca, ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Zduńskiej Woli,
2) Argus Ochrona osób i mienia Kutno, ul. Troczewskiego 11, 99-300 Kutno - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Kutnie,
3) Zakład Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Piotra Skargi 22, 95-200 Pabianice - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Łasku,
4) HUNTERS Łęczyca, ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Łęczycy,
5) SERVO OCHRONA Sp. z o.o., ul. Lutomierska 131, 91-035 Łódź - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Poddębicach,
6) Zakład Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6, 98-200 Sieradz - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Sieradzu,
7) LEDAR, ul. Świętego Wawrzyńca 9 Dąbrowa, 98-300 Wieluń - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Wieluniu,
8) LEDAR, ul. Świętego Wawrzyńca 9 Dąbrowa, 98-300 Wieluń - w zakresie ochrony bezpośredniej obiektów przez uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS w Wieruszowie,
9) WISPOL Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - w zakresie utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117076,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.