Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poboru próbek oraz analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków, osadów ściekowych, kompostów, organicznych środków poprawiających właściwości gleby i innych odpadów dla GWDA sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 212 48 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gwda.pl/pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczalnia ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi poboru próbek oraz analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków, osadów ściekowych, kompostów, organicznych środków poprawiających właściwości gleby i innych odpadów dla GWDA sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82531878-530c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/16/22/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wykonywania poboru próbek do analiz oraz wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków i osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Pile.Usługa będzie realizowana zgodnie z harmonogramem zleconym elektronicznie, do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty harmonogramem. Ponadto w szczególnych przypadkach Zamawiający przewiduje zlecanie analiz z terminem pobrania prób w ciągu 24 godzin. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania wyników analiz na bieżąco na stronie internetowej Wykonawcy, poprzez dostęp do wyników on-line, po udostępnieniu Zamawiającemu stosownego hasła dostępu oraz w wersji papierowej (1 egz.).
Szczegółowy zakres analiz, ilość wykonywanych badań, stanowiących przedmiot zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 309450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wykonywania poboru próbek do analiz oraz wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i biologicznych osadów ściekowych, kompostów (nawozów organicznych), organicznych środków poprawiających właściwości gleby, ścieków i innych odpadów dla Zakładu Przetwarzania Odpadów w Pile.Usługa będzie realizowana na bieżąco, zgodnie ze zleceniami przekazywanymi elektronicznie lub telefonicznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia. W szczególnych przypadkach Zamawiający przewiduje zlecanie poboru prób w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia.
Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania wyników analiz na bieżąco na stronie internetowej Wykonawcy, poprzez dostęp do wyników on-line, po udostępnieniu Zamawiającemu stosownego hasła dostępu oraz w wersji papierowej (1 egz.).
Szczegółowy zakres analiz, ilość wykonywanych badań, stanowiących przedmiot zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 45570,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441357,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441357,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441357,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000144259
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441357,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94991,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94991,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94991,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000144259
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94991,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Wykonanie usługi badania ewaluacyjnego pn.: "Wpływ wsparcia EFS w ramach WRPO 2014+ na jakość i dostępność świadczeń zdrowotnych na terenie województwa wielkopolskiego"
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
- Usługa badań laboratoryjnych dla zadań realizowanych na sieci dróg wojewódzkich
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Usługi badania gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.