Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026581/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00046558/01 - Wynik z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ Z OSPRZĘTEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361102927
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Akademicka 22
1.4.2.) Miejscowość: Łomża
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.7.) Numer telefonu: 668422143
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo.lomza.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.lomza.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039394
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00026581/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z osprzętem dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży – w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia może być wyprodukowany w 2021 r. lub 2022 r. Oferty z ładowarką wyprodukowaną przed 2021 r. zostaną odrzucone.
Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ nr 11/ZGO.LOMZA/21
Miejsce realizacji zamówienia – dostawa ładowarki teleskopowej - franco Instalacja
Komunalna w m. Czartoria 1, 18-413 Miastkowo.
Definicja franco: wciąż stosowana (głównie w transporcie lokalnym, w mowie potocznej) formuła handlowa oznaczająca, że sprzedający - Wykonawca wydaje towar kupującemu – Zamawiającemu w miejscu przeznaczenia, pokrywając koszty jego pakowania, załadunku oraz nadania do miejsca przeznaczenia.
2. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla przedmiotu zamówienia
⧫ Instrukcja obsługi
⧫ Karta gwarancyjna
⧫ Świadectwo zgodności CE
⧫ DTR
3. Warunki serwisu i gwarancji
1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia na minimum 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez wad („bez uwag/zastrzeżeń”).
2) Gwarancja – musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek, jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez pracowników Zamawiającego, które zostaną usunięte na koszt Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym reakcja serwisowa, tj. podjęcie działań serwisowych zmierzających do usunięcia usterki, przystąpienie do napraw, to okres nie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczna (e-mail) lub telefoniczną. Reakcja 48-godzinna dotyczy dni roboczych i nie obejmuje dni świątecznych i wolnych od pracy. Jeżeli koniec okresu 48 h przypada na dzień świąteczny lub wolny od pracy, to okres ten kończy się odpowiednio w następnym dniu roboczym (po dniu świątecznym lub wolnym od pracy). Minimalny termin na usunięcie usterki wynosi 9 dni roboczych. Dopuszcza się wydłużenie terminu naprawy w przypadku wystąpienia obiektywnych, niezależnych od punktu serwisowego przyczyn, po przedłożeniu uzasadnienia i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia okresowych przeglądów i napraw dostarczonego przedmiotu leasingu. Z tytułu przeprowadzonych przeglądów i napraw w ramach gwarancji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów. W okresie gwarancji – koszty związane z zapewnieniem i wymianą części zamiennych ponosi Wykonawca, natomiast koszty materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się zostaną poniesione przez Zamawiającego.
5) Okresowe przeglądy będą wykonywane według harmonogramów czasu pracy sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia, zawartych w DTR.
6) Ostatni przegląd gwarancyjny wraz z wymianą wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w okresie ostatnich 21 dni obowiązywania okresu gwarancji jakości lub rękojmi.
7) Wykonawca oświadcza, że dysponuje /współpracuje z co najmniej jedna stacją serwisową (serwisującą takie maszyny jak przedmiot leasingu) oddaloną o nie więcej niż 130 km od miejsca dostawy maszyny lub posiada serwis mobilny.
4. Wykonawca bezpłatnie dostarczy, wyposaży, uruchomi przedmiot leasingu oraz przekaże go w pełni sprawny i gotowy do użytku.
5. Koszty poniesione podczas transportu, montażu, uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz koszty szkolenia personelu Zamawiającego (co najmniej 8 godzin) będą poniesione przez Wykonawcę.
6. Wykonawca przedstawi – w dniu podpisania umowy – do akceptacji harmonogram okresowych kontroli, plan konserwacji, przeglądów serwisowych i smarowań w okresie gwarancji i okresie pogwarancyjnym, program prac naprawczych, które nie mogą być sprzeczne z programem eksploatacyjnym i nie spowodują utraty gwarancji.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z osprzętem dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży – w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia może być wyprodukowany w 2021 r. lub 2022 r. Oferty z ładowarką wyprodukowaną przed 2021 r. zostaną odrzucone.
Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ nr 11/ZGO.LOMZA/21
Miejsce realizacji zamówienia – dostawa ładowarki teleskopowej - franco Instalacja
Komunalna w m. Czartoria 1, 18-413 Miastkowo.
Definicja franco: wciąż stosowana (głównie w transporcie lokalnym, w mowie potocznej) formuła handlowa oznaczająca, że sprzedający - Wykonawca wydaje towar kupującemu – Zamawiającemu w miejscu przeznaczenia, pokrywając koszty jego pakowania, załadunku oraz nadania do miejsca przeznaczenia.
2. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla przedmiotu zamówienia
⧫ Instrukcja obsługi
⧫ Karta gwarancyjna
⧫ Świadectwo zgodności CE
⧫ DTR
3. Warunki serwisu i gwarancji
1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia na 36 miesięcy lub 6000 motogodzin od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez wad („bez uwag/zastrzeżeń”).
2) Gwarancja – musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek, jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez pracowników Zamawiającego, które zostaną usunięte na koszt Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym reakcja serwisowa, tj. podjęcie działań serwisowych zmierzających do usunięcia usterki, przystąpienie do napraw, to okres nie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczna (e-mail) lub telefoniczną. Reakcja 48-godzinna dotyczy dni roboczych i nie obejmuje dni świątecznych i wolnych od pracy. Jeżeli koniec okresu 48 h przypada na dzień świąteczny lub wolny od pracy, to okres ten kończy się odpowiednio w następnym dniu roboczym (po dniu świątecznym lub wolnym od pracy). Minimalny termin na usunięcie usterki wynosi 9 dni roboczych. Dopuszcza się wydłużenie terminu naprawy w przypadku wystąpienia obiektywnych, niezależnych od punktu serwisowego przyczyn, po przedłożeniu uzasadnienia i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia okresowych przeglądów i napraw dostarczonego przedmiotu leasingu. Z tytułu przeprowadzonych przeglądów i napraw w ramach gwarancji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów. W okresie gwarancji – koszty związane z zapewnieniem i wymianą części zamiennych ponosi Wykonawca, natomiast koszty materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się zostaną poniesione przez Zamawiającego.
5) Okresowe przeglądy będą wykonywane według harmonogramów czasu pracy sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia, zawartych w DTR.
6) Ostatni przegląd gwarancyjny wraz z wymianą wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w okresie ostatnich 21 dni obowiązywania okresu gwarancji jakości lub rękojmi.
7) Wykonawca oświadcza, że dysponuje /współpracuje z co najmniej jedna stacją serwisową (serwisującą takie maszyny jak przedmiot leasingu) oddaloną o nie więcej niż 130 km od miejsca dostawy maszyny lub posiada serwis mobilny.
4. Wykonawca bezpłatnie dostarczy, wyposaży, uruchomi przedmiot leasingu oraz przekaże go w pełni sprawny i gotowy do użytku.
5. Koszty poniesione podczas transportu, montażu, uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz koszty szkolenia personelu Zamawiającego (co najmniej 8 godzin) będą poniesione przez Wykonawcę.
6. Wykonawca przedstawi – w dniu podpisania umowy – do akceptacji harmonogram okresowych kontroli, plan konserwacji, przeglądów serwisowych i smarowań w okresie gwarancji i okresie pogwarancyjnym, program prac naprawczych, które nie mogą być sprzeczne z programem eksploatacyjnym i nie spowodują utraty gwarancji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
85
Po zmianie:
100,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
OKRES GWARANCJI
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Minimalny okres gwarancji na przedmiot leasingu to 36 miesięcy
Maksymalny okres gwarancji na przedmiot leasingu to 60 miesięcy
Po zmianie:
Wymagany okres gwarancji na przedmiot leasingu to 36 miesięcy lub 6000 motogodzin - opcjonalnie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-01 10:00
Po zmianie:
2022-02-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-01 10:30
Po zmianie:
2022-02-03 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-02
Po zmianie:
2022-03-04
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego z funkcją wywrotki
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.