Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026581/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00039394/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ Z OSPRZĘTEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361102927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 22
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 668422143
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo.lomza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.lomza.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://smartpzp.pl/zgo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ Z OSPRZĘTEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ca328d-797a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026581/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZGO.LOMZA/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z osprzętem dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży – w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia może być wyprodukowany w 2021 r. lub 2022 r. Oferty z ładowarką wyprodukowaną przed 2021 r. zostaną odrzucone.
Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ nr 11/ZGO.LOMZA/21
Miejsce realizacji zamówienia – dostawa ładowarki teleskopowej - franco Instalacja
Komunalna w m. Czartoria 1, 18-413 Miastkowo.
Definicja franco: wciąż stosowana (głównie w transporcie lokalnym, w mowie potocznej) formuła handlowa oznaczająca, że sprzedający - Wykonawca wydaje towar kupującemu – Zamawiającemu w miejscu przeznaczenia, pokrywając koszty jego pakowania, załadunku oraz nadania do miejsca przeznaczenia.
2. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla przedmiotu zamówienia
⧫ Instrukcja obsługi
⧫ Karta gwarancyjna
⧫ Świadectwo zgodności CE
⧫ DTR
3. Warunki serwisu i gwarancji
1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia na 36 miesięcy lub 6000 motogodzin od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez wad („bez uwag/zastrzeżeń”).
2) Gwarancja – musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek, jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez pracowników Zamawiającego, które zostaną usunięte na koszt Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym reakcja serwisowa, tj. podjęcie działań serwisowych zmierzających do usunięcia usterki, przystąpienie do napraw, to okres nie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczna (e-mail) lub telefoniczną. Reakcja 48-godzinna dotyczy dni roboczych i nie obejmuje dni świątecznych i wolnych od pracy. Jeżeli koniec okresu 48 h przypada na dzień świąteczny lub wolny od pracy, to okres ten kończy się odpowiednio w następnym dniu roboczym (po dniu świątecznym lub wolnym od pracy). Minimalny termin na usunięcie usterki wynosi 9 dni roboczych. Dopuszcza się wydłużenie terminu naprawy w przypadku wystąpienia obiektywnych, niezależnych od punktu serwisowego przyczyn, po przedłożeniu uzasadnienia i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia okresowych przeglądów i napraw dostarczonego przedmiotu leasingu. Z tytułu przeprowadzonych przeglądów i napraw w ramach gwarancji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów. W okresie gwarancji – koszty związane z zapewnieniem i wymianą części zamiennych ponosi Wykonawca, natomiast koszty materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się zostaną poniesione przez Zamawiającego.
5) Okresowe przeglądy będą wykonywane według harmonogramów czasu pracy sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia, zawartych w DTR.
6) Ostatni przegląd gwarancyjny wraz z wymianą wraz z wymianą wszystkich niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w okresie ostatnich 21 dni obowiązywania okresu gwarancji jakości lub rękojmi.
7) Wykonawca oświadcza, że dysponuje /współpracuje z co najmniej jedna stacją serwisową (serwisującą takie maszyny jak przedmiot leasingu) oddaloną o nie więcej niż 130 km od miejsca dostawy maszyny lub posiada serwis mobilny.
4. Wykonawca bezpłatnie dostarczy, wyposaży, uruchomi przedmiot leasingu oraz przekaże go w pełni sprawny i gotowy do użytku.
5. Koszty poniesione podczas transportu, montażu, uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz koszty szkolenia personelu Zamawiającego (co najmniej 8 godzin) będą poniesione przez Wykonawcę.
6. Wykonawca przedstawi – w dniu podpisania umowy – do akceptacji harmonogram okresowych kontroli, plan konserwacji, przeglądów serwisowych i smarowań w okresie gwarancji i okresie pogwarancyjnym, program prac naprawczych, które nie mogą być sprzeczne z programem eksploatacyjnym i nie spowodują utraty gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa maszyn rolniczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Leasing zwrotny operacyjny dla nowego środka trwałego - fabrycznie nowego samochodu typu BUS z zasilaniem elektrycznym
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu wraz z uzyskaniem dofinansowania z NFOŚiGW fabrycznie nowego elektrycznego samochodu typu furgon załogowy".
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.