eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaUTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-01-16

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE
w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzm@mzn.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Administrowanie mieniem komunalnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE
w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3406d25-2322-4ee5-8190-18e7314d8b16

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00039412

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005690/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO NIERUCHOMO¦CI STANOWI¡CYCH MIENIE KOMUNALNE

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3406d25-2322-4ee5-8190-18e7314d8b16

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej platformy e-Zamówienia pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie.
Instrukcja korzystania z Platformy e-Zamówienia znajduje siê na stronie: https://ezamowienia.gov.pl .
3. Informacje dot. zamówienia umieszczane bêd± równie¿ na stronie internetowej:
http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u
dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-1/I/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w budynkach i na terenach
administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy, pielêgnacji zieleni oraz utrzymaniu zimowym terenów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

09310000-5 - Elektryczno¶æ

90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 na kwotê nie wiêksz± ni¿: 18 000,00 z³ brutto.
Ewentualny zakres us³ug bêdzie obejmowa³ sprz±tanie interwencyjne w zasobach komunalnych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dokonywanie wymiany ¿arówek w zasobach ujêtych w Za³±czniku nr 2 do Umowy wed³ug wystêpuj±cych potrzeb (¿arówki zapewnia Zamawiaj±cy, do odbioru przez Wykonawcê w siedzibie Zamawiaj±cego). Czas realizacji zg³oszenia od momentu powziêcia informacji o konieczno¶ci wymiany

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe generalne sprz±tanie czê¶ci wspólnych budynków ujêtych w Za³±czniku nr 2 do Umowy ponad obligatoryjne jednokrotne generalne sprz±tanie o którym mowa w pkt 7 Za³±cznika nr 1 do Umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w
tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
• posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na kwotê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),
• posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych),
d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
d1) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzi prawid³owe wykonanie co najmniej dwóch
us³ug/umów polegaj±cych na utrzymaniu stanu sanitarno-porz±dkowego w budynkach i na terenach zewnêtrznych (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych) odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom
stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ (³±cznie za 3 lata): 100.000,- z³ brutto (s³ownie: sto
tysiêcy z³otych), z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi o wymienionym wy¿ej zakresie zosta³y wykonane nale¿ycie.
d2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej 7 pracownikami pe³noetatowymi lub
wiêksz± ilo¶ci± pracowników niepe³noetatowych w przeliczeniu na minimum 7 pe³nych etatów, w tym:
- minimum 1 osoba do kierowania pracami i do nadzoru nad jako¶ci± us³ug, z min. 3 letnim do¶wiadczeniem w prowadzeniu
nadzoru nad wykonywaniem us³ug porz±dkowych, posiadaj±ca co najmniej wykszta³cenie ¶rednie,
- minimum 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania samochodem o ³ad. min. 3,5 tony, (w zale¿no¶ci od
posiadanego sprzêtu), z min. 2 letnim do¶wiadczeniem w pracy na stanowisku zwi±zanym z kierowaniem w/w pojazdami,
posiadaj±ca wykszta³cenie min. zasadnicze zawodowe.
- minimum 5 osób do prac porz±dkowych.
d3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cym potencja³em technicznym
spe³niaj±cym poni¿sze wymagania:
- baz± biurowo - sprzêtow±, zlokalizowan± na terenie Miasta ¦widnicy lub Gminy ¦widnicy lub Wykonawca o¶wiadczy, ¿e w
przypadku wygrania postêpowania przetargowego nr P-1/I/25 bêdzie dysponowa³ na dzieñ podpisania umowy baz±
biurowo-sprzêtow±, zlokalizowan± na terenie Miasta ¦widnica lub Gminy ¦widnica,
- narzêdziami w celu realizacji zamówienia, wymagane minimum:
• samochód z plandek± lub zabudowan± skrzyni± ³adunkow± o ³ad. min. 3,5 tony, minimum 1 szt,
• kosiarka samojezdna z mo¿liwo¶ci± zbierania pokosu o minimalnej szeroko¶ci koszenia 100 cm, minimum 2 szt,
• kosiarki spalinowe, minimum 3 szt,
• no¿yce spalinowe do ciêcia ¿ywop³otów, minimum 2 szt,
• p³ug ¶nie¿ny samojezdny lub odk³adnica p³ugu wraz z zaczepem, które kompatybilne bêd± z posiadan± kosiark±
samojezdn±, minimum 1 szt,
b4) dysponuje aktualn± umow± zawart± z podmiotem posiadaj±cym wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie Gminy Miasto ¦widnica, zgodnie z ustaw± z dnia
13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 , z pó¿n. zm.) lub
o¶wiadczy, ¿e w przypadku wygrania postêpowania przetargowego P-1/I/25 dysponowaæ bêdzie w/w umow± na dzieñ
podpisania umowy, bêd±cej przedmiotem niniejszego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany nieistotne umowy. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego
postêpowania o udzielenie zamówienia (patrz regulacje zawarte w art. 454 i 455 ustawy PZP).
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do
umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mog±
nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy PZP.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci cen jednostkowych o których mowa w Za³±czniku nr 6 do Umowy,
w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przez Wykonawcê Przedmiotu Umowny na
nastêpuj±cych zasadach:
1) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy uprawniaj±cy Wykonawcê do
¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na 15% w stosunku do poziomu cen tych samych materia³ów lub kosztów z dnia sk³adania ofert,
2) zmiana mo¿e nast±piæ tylko raz i byæ wprowadzona nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy,
3) maksymalna warto¶æ zmiany wysoko¶ci ka¿dej z cen jednostkowych nie mo¿e przekroczyæ 50% wysoko¶ci przyjêtej przy zawieraniu Umowy,
4) zmiany cen materia³ów lub kosztów musz± mieæ bezpo¶redni wp³yw na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê, co musi wykazaæ Wykonawca, poprzez przed³o¿enie kalkulacji ceny jednostkowej odrêbnie na dzieñ sk³adania oferty oraz na dzieñ proponowanej zmiany. W takiej sytuacji, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych (zarówno ich wzrost jak i spadek), po wykazaniu przez Wykonawcê wzrostu lub spadku cen, przez przed³o¿enie dokumentów wykazuj±cych wzrost lub spadek cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu
Umowy (nale¿y przed³o¿yæ dokumenty sprzed zmiany cen na etapie sk³adania ofert oraz aktualnie obowi±zuj±ce ceny). Z
przed³o¿onych dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ wzrost lub spadek cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy w odniesieniu do ka¿dej stawki jednostkowej Przedmiotu Umowy na poziomie 15% lub wy¿szym (tzw. kalkulacja ceny jednostkowej na etapie sk³adania ofert oraz na dany etap zmiany poparta dokumentami
powoduj±cymi konieczno¶æ wprowadzonych zmian).
4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do samodzielnego wyst±pienia z wnioskiem do Wykonawcy o obni¿enie cen jednostkowych
wed³ug zasad okre¶lonych w ust. 3 niniejszego paragrafu, w tym wypadku Wykonawca sporz±dza w terminie miesi±ca
czasu od wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego kalkulacjê, o której mowa w pkt 4 ust. 3 niniejszego paragrafu. Po
wykazaniu i udowodnieniu ww. zmian, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podpisania aneksu do Umowy zmieniaj±cego ceny o
wysoko¶æ procentow± wykazanej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.