Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515078/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r. dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
w miejscu ich zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 31
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05497d91-8d01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r. dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Niskuw miejscu ich zamieszkania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05497d91-8d01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00472236/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r. dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r. dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w miejscu ich zamieszkania”, które Zamawiający przyzna decyzją administracyjną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie art. 18 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2023, poz. 901 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 nr 189 poz. 1598 z późn. zm.), ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (tj. Dz. U. z 2022, poz. 2123 z późn. zm.). Szczegółowy zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi obejmuje usługi opisane w § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi należy rozumieć: usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem, tj. posiadający kwalifikacje zgodne z w/w Rozporządzeniem. Zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu pomocy społecznej pomoc w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania przysługuje osobom samotnym, które ze względu na szczególne potrzeby wynikające z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób ze specjalistycznym przygotowaniem, a są jej pozbawione oraz osobom, które ze względu na szczególne potrzeby wynikające z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób ze specjalistycznym przygotowaniem, a rodzina nie jest w stanie zapewnić takiej pomocy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w dni powszednie, tj. przez 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 19.00. Przewidywana liczba osób objętych specjalistycznymi usługami opiekuńczymi w terminie ich świadczenia wynosi 11 osób. Zamawiający przewiduje, że liczba godzin w całym okresie trwania umowy wyniesie 2 844 w całym okresie trwania umowy. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia
(m. in. stan zdrowia świadczeniobiorców, sytuacja życiowa) nie ma możliwości dokładnego określenia liczby odbiorców świadczeń ani liczby świadczonych godzin. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie – jednak nie więcej niż o 10 %) ilości świadczeniobiorców i/lub ilości godzin świadczonych usług w trakcie trwania umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138872,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144901,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OPIEKUŃCZO-SPECJALISTYCZNE MONIKA GUŚCIORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651520383
7.3.3) Ulica: ŚWIERKOWA 1
7.3.4) Miejscowość: NISKO
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi opiekuńczo - specjalistyczne Monika Guściora
jakie przetargi wygrała firma
Usługi opiekuńczo - specjalistyczne Monika Guściora
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu 'Wspieramy, aktywizujemy i opiekujemy!".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.