Og³oszenie z dnia 2023-01-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00215721/01 - Wynik z dnia 2024-02-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opa³u w postaci oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach w ilo¶ci 5500 l
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W KANDYTACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001125399
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kandyty 77
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Górowo I³aweckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 761-92-35
1.5.8.) Numer faksu: 89 761-90-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkandytyzamowienia@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkandyty.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opa³u w postaci oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach w ilo¶ci 5500 l
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0b840bd-96fe-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00039579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaj±cy konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP.ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy” Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „ Formularzado komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu mini portal ( link:
https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) dalej jako „Rozporz±dzenie” okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego jako: dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisanie formatem PAdES lub XAdES, 9. Zamawiaj±cy dopuszcza
podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy zaleca podpisanie dokumentów formatem XAdES.
6. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ nie udziela informacji w zakresie postêpowania drog± telefoniczn±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zg z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlam. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swob. o przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) admin. Pani/Pana danych osob. jest Dyr. SP w Kandytach, Kandyty 77, 11-220 Górowo I³., tel. 89 761-92-35, e-mail: spkandyty@wp.pl. 2) adm. wyznaczy³ IDO, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Do IOD nale¿y kierowaæ wy³. sprawy dot. przetw. danych osob., w tym realizacji Pani/Pana praw wynikaj±cych z RODO. 3) Pani/Pana dane osob. przetw. bêd± na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetw. jest niezbêdne do wype³nienia obow. prawnego ci±¿±cego na adm.. Celem przetwarzania danych osob. jest prowadzenie procedur zwi±zanych z udzielaniem niniejszego zamówienia publ., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – PZP (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± PZP”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osoB. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokum. postêp. w oparciu o art. 74 ustawy PZP.Nr postêpowania: ZP.261.2023 5) Pani/Pana dane osob. bêd± przech., zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñ. postêp. o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osob. bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustaw. okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±z. z udzia³em w
postêp. o udziel. zamów. publicz.. Konsekwencj± niepodania danych osob. bêdzie wykluczenie z postêp. o udziel. zamówienia publicznego. 7) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osob. Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie admin. niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udzielenie zamów. publ. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñ. postêp. o udziel. zamów.); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamów. publicz. ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osob.; b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdy¿ podst. prawn± przetw. Pani/Pana danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) Pani/Pana dane osob. nie bêd± udostêpniane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ26.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opa³u w postaci oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach w ilo¶ci 5500 l
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium 1. cena oferty ( C)
Znaczenie procentowe kryterium 80%
Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium 80 pkt
Kryterium 2. Termin dostawy (T)
Znaczenie procentowe kryterium 20%
Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium 20 pkt
Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1). W zakresie kryterium „cena ofertowa brutto” (C) oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 80 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
Cena minimalna
C = ------------------------------ x 80 %
Cena ofertowa
Obliczenie punktacji w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonane bêdzie do dwóch miejsc po przecinku.
2) W zakresie kryterium „termin dostawy” (T) – 20% (max 20 pkt)
Punkty za kryterium terminu dostawy zostan± przyznane Wykonawcy na podstawie o¶wiadczenia dotycz±cego terminu dostawy okre¶lonego w formularzu ofertowym przewidzianym dla przedmiotu zamówienia w przedziale:
Termin dostawy– 15 dni (w³±cznie) – 0 pkt
Termin dostawy – 10 dni (w³±cznie) – 10 pkt
Termin dostawy – 4 dni (w³±cznie) – 20 pkt.
UWAGA: W przypadku nieokre¶lenia przez Wykonawcê terminu dostawy zamawiaj±cy przyjmie termin najd³u¿szy czyli 15 dni i przyzna 0 pkt.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± z sumy kryteriów.
P = C + T
gdzie:
P - ³±czna ilo¶æ przyznanych punktów,
C - punkty przyznane za kryterium cena,
T - punkty przyznane za kryterium termin dostawy
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów ³±cznie w dwóch kryteriach oceny ofert.
Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy ( T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innegowykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje siê w art. 455 ustawy, oraz w projektach umów stanowi±cych za³±cznik do SWZ. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny byæ dokonywane w formie pisemnej ( aneksu do umowy ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI GÓROWO I£AWECKIE
wiêcej: przetargi GÓROWO I£AWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.