Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-405a9f36-60dc-4c46-84ac-c0053c8995cb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405a9f36-60dc-4c46-84ac-c0053c8995cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061513/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Planu ogólnego gminy i miasta Jastrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie, o którym mowa jest w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130). Opracowanie dotyczy obszaru Gminy i Miasta Jastrowie w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy i Miasta Jastrowie wynosi 353,125 km2.
Wykonanie prac związanych z realizacją czynności planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dotyczących sporządzenia planu ogólnego dla obszaru Gminy i Miasta Jastrowie, należy wykonać zgodnie z zapisami uchwały Nr 18/2024 Rady Miejskiej w Jastrowiu z dnia 3 czerwca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie oraz według procedur określonych w:
1) ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130), zwana dalej ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 marca 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023r. poz. 2758);
3) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155. Poz. 1298);
4) ustawie z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1465 ze zm.)
5) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112);
6) ustawie z dnia 7 października 2015r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 278);
7) ustawach i przepisach szczególnych dotyczących, m.in.: ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, rozporządzeń wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, itd.;
8) oparciu o niezbędne wizje lokalne, inwentaryzacje urbanistyczne i studia krajobrazowe oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie;
9) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dokonania inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu Gminy i Miasta Jastrowie,
2) przygotowania wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem planu ogólnego ( projektów ogłoszeń, zawiadomień, pism do organów uzgadniających i opiniujących oraz innych dokumentów wynikających z art. 13i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury,
3) sporządzeniu projektu planu ogólnego (część tekstowa i graficzna) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
4) opracowania wykazu wniosków ( wraz z propozycją rozpatrzenia i uzasadnienia ),
5) analizy i opracowania wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie,
6) wprowadzenia korekty do planu w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami,
7) przygotowania dla mieszkańców treści promocyjno-informacyjnych na temat tworzenia planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie (np. do ulotki, plakatu, itp.),
8) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta lub jego Zastępcy w spotkaniach informacyjnych na temat tworzenia planu ogólnego z mieszkańcami gminy ( 2 spotkania, w miejscu i terminie ustalonym przez Zamawiającego),
9) prowadzenia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego etapu prac planistycznych,
10) wewnętrznych dyskusji i narad nad opracowaną koncepcją (Główny Projektant+ władze gminy),
11) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta i przedstawienia prezentacji (multimedialnej) koncepcji/projektu planu ogólnego na posiedzeniach: Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej i innych wskazanych przez Zamawiającego,
12) uzyskania pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
13) udziału w spotkaniach i naradach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu planu ogólnego oraz innych czynnościach procedury planistycznej,
14) sporządzenia raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
15) analizy uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza wraz z uzasadnieniem,
16) korekt projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia,
17) przygotowania uzasadnienia do projektu planu ogólnego składającego się z części tekstowej i graficznej z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
18) opracowania podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42, art. 43 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112);
19) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r. poz. 2758);
20) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
21) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu zgodności z przepisami prawa;
22) przygotowania uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
23) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii;
24) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; w ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany jest do:
a) edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego,
b) przygotowania odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem,
c) uzupełnienia i/lub usunięcia, albo ponownego, nieodpłatnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
25) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego ( w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);
26) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
27) wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
28) wykonania umowy, w tym w szczególności dokumentacji z najwyższą starannością;
29) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji;
30) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta w spotkaniach informacyjnych z Zamawiającym na temat stopnia realizacji przedmiotu zamówienia- przynajmniej raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego ( w sytuacjach nadzwyczajnych dopuszcza się spotkania online);
31) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz wyżej wymienionych dokumentów innych dokumentów, które będą potrzebne w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia;
32) wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane powyżej oraz w projekcie umowy, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia;
33) wymagane jest przedłożenie kompletnego opracowania w wersji tradycyjnej (papierowej) w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD): tekst w formacie doc i pdf, rysunki i plan w formacie jpg i pdf, plików w formacie Geo TIFF, gml dla danych rastrowych oraz w postaci wektorowej shp lub dwg lub dxf, oraz udostepnienie metadanych niezbędnych do umieszczenia w Systemie Informacji Przestrzennej Gminy i Miasta Jastrowie. Ewentualnie zmiany przekazywanych formatów dokumentu podlegają uzgodnieniu przez strony. Pliki te winny być logiczne i uporządkowane,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G.P. PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651568219
7.3.3) Ulica: Zdobywców Wału Pomorskiego 57/1
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASTROWIE
więcej: przetargi JASTROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Izbica
- Opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.