Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405a9f36-60dc-4c46-84ac-c0053c8995cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061513/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Planu ogólnego gminy i miasta Jastrowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-405a9f36-60dc-4c46-84ac-c0053c8995cb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-
Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail :
sekretariat@jastrowie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w
zakładce „Centrum Pomocy” na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 22/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie, o którym mowa jest w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130). Opracowanie dotyczy obszaru Gminy i Miasta Jastrowie w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy i Miasta Jastrowie wynosi 353,125 km2.
Wykonanie prac związanych z realizacją czynności planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dotyczących sporządzenia planu ogólnego dla obszaru Gminy i Miasta Jastrowie, należy wykonać zgodnie z zapisami uchwały Nr 18/2024 Rady Miejskiej w Jastrowiu z dnia 3 czerwca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie oraz według procedur określonych w:
1) ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130), zwana dalej ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 marca 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023r. poz. 2758);
3) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155. Poz. 1298);
4) ustawie z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1465 ze zm.)
5) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112);
6) ustawie z dnia 7 października 2015r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 278);
7) ustawach i przepisach szczególnych dotyczących, m.in.: ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, rozporządzeń wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, itd.;
8) oparciu o niezbędne wizje lokalne, inwentaryzacje urbanistyczne i studia krajobrazowe oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie;
9) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dokonania inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu Gminy i Miasta Jastrowie,
2) przygotowania wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem planu ogólnego ( projektów ogłoszeń, zawiadomień, pism do organów uzgadniających i opiniujących oraz innych dokumentów wynikających z art. 13i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury,
3) sporządzeniu projektu planu ogólnego (część tekstowa i graficzna) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
4) opracowania wykazu wniosków ( wraz z propozycją rozpatrzenia i uzasadnienia ),
5) analizy i opracowania wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie,
6) wprowadzenia korekty do planu w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami,
7) przygotowania dla mieszkańców treści promocyjno-informacyjnych na temat tworzenia planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie (np. do ulotki, plakatu, itp.),
8) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta lub jego Zastępcy w spotkaniach informacyjnych na temat tworzenia planu ogólnego z mieszkańcami gminy ( 2 spotkania, w miejscu i terminie ustalonym przez Zamawiającego),
9) prowadzenia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego etapu prac planistycznych,
10) wewnętrznych dyskusji i narad nad opracowaną koncepcją (Główny Projektant+ władze gminy),
11) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta i przedstawienia prezentacji (multimedialnej) koncepcji/projektu planu ogólnego na posiedzeniach: Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej i innych wskazanych przez Zamawiającego,
12) uzyskania pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
13) udziału w spotkaniach i naradach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu planu ogólnego oraz innych czynnościach procedury planistycznej,
14) sporządzenia raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
15) analizy uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza wraz z uzasadnieniem,
16) korekt projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia,
17) przygotowania uzasadnienia do projektu planu ogólnego składającego się z części tekstowej i graficznej z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
18) opracowania podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42, art. 43 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112);
19) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r. poz. 2758);
20) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
21) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu zgodności z przepisami prawa;
22) przygotowania uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego;
23) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii;
24) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; w ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany jest do:
a) edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego,
b) przygotowania odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem,
c) uzupełnienia i/lub usunięcia, albo ponownego, nieodpłatnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
25) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego ( w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);
26) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
27) wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
28) wykonania umowy, w tym w szczególności dokumentacji z najwyższą starannością;
29) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji;
30) udziału (fizycznego) Głównego Projektanta w spotkaniach informacyjnych z Zamawiającym na temat stopnia realizacji przedmiotu zamówienia- przynajmniej raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego ( w sytuacjach nadzwyczajnych dopuszcza się spotkania online);
31) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz wyżej wymienionych dokumentów innych dokumentów, które będą potrzebne w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia;
32) wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane powyżej oraz w projekcie umowy, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia;
33) wymagane jest przedłożenie kompletnego opracowania w wersji tradycyjnej (papierowej) w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD): tekst w formacie doc i pdf, rysunki i plan w formacie jpg i pdf, plików w formacie Geo TIFF, gml dla danych rastrowych oraz w postaci wektorowej shp lub dwg lub dxf, oraz udostepnienie metadanych niezbędnych do umieszczenia w Systemie Informacji Przestrzennej Gminy i Miasta Jastrowie. Ewentualnie zmiany przekazywanych formatów dokumentu podlegają uzgodnieniu przez strony. Pliki te winny być logiczne i uporządkowane,
4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------- x 90% x 100 punktów= punkty uzyskane przez ofertę badaną
Cena brutto oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.2. Warunek w zakresie technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum trzema osobami do sprawowania funkcji:
a) Główny Projektant- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta opracowującego plan ogólny, spełniająca łącznie poniższe wymagania:
- posiada kwalifikacje zawodowe/wykształcenie określone w art. 5 ustawy z dnia 27marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r. poz. 1130) tj. spełnia jeden z określonych w ww. przepisie warunków oraz w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert była głównym projektantem zespołu lub członkiem zespołu przy co najmniej jednym opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, o powierzchni nie mniejszej niż powierzchnia gminy Jastrowie udokumentowany referencjami lub oświadczeniem
b) Członek zespołu projektowego ds. środowiska- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję członka zespołu projektowego do spraw przygotowania prognozy, oddziaływania na środowisko, spełniająca łącznie poniższe wymagania tj.:
- posiada kwalifikacje zawodowe/wykształcenie określone w art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o cenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112),
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert opracowała minimum dwie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektów, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112) i/lub zmiany tych projektów.
c) Członek zespołu projektowego- min. Jedna osoba która będą pełnić funkcję członka zespołu projektowego lub zastępcy głównego projektanta, każda spełniająca łącznie poniższe wymagania:
- posiada kwalifikacje zawodowe/wykształcenie określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r. poz. 1130) tj. spełnia jeden z określonych w ww. przepisie warunków oraz
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, była członkiem zespołu przy minimum dwóch opracowaniach takich jak:
• stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub
• miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego lub zmiana planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego. Przez opracowanie/zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zamawiający rozumie opracowanie/zmianę planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru.
Uwaga:
- Zamawiający nie dopuszcza łączenia poszczególnych funkcji przez te same osoby.
- Zamawiający, określając wymogi w zakresie wykształcenia będzie brał pod uwagę przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wg załącznika nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wg załącznika nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IX niniejszej SWZ.Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 2.
Oświadczenie składają odrębnie:
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w ppkt. 4), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dd1905-0ba1-a3b9-39d5-4400017be595/ocds-148610-405a9f36-60dc-4c46-84ac-c0053c8995cb#page=9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI JASTROWIE
- Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie
- Zaopatrywanie pojazdów i maszyn Zakładu Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jastrowiu w olej napędowy i benzynę w 2025 roku
więcej: przetargi JASTROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu ogólnego Gminy i Miasta Jastrowie
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BOJADŁA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Budowa ścieżki rowerowej do granicy gminy Nowogard w kierunku Dobrej w powiecie łobeskim"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.