Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254874/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jo.nisko.bip.gmina.pl/index.php?id=10221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2056be61-3c87-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002990/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254874/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SFK.271.6.3.2021.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku (zwanej dalej DDP) na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa VII - IX RPO WP 2014 - 2020 realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku w ramach osi priorytetowej VIII Integracja społeczna, Nazwa działania - 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. Usługi transportu (przewozu osób) mają być świadczone w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2023 r. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usług.Uczestnikami DDP będą osoby starsze (w tym 22 kobiety powyżej 60 roku życia, 8 mężczyzn powyżej 65 roku życia), mieszkające na terenie gminy i miasta Nisko. Usługa transportowa zakłada dowiezienie do placówki DDP oraz odwiezienie uczestników do domu po zakończonych zajęciach. Zamawiający przewiduje objąć przewozem ok. 15 uczestników DDP .Planowana dzienna trasa przywiezienia i odwiezienia uczestników DDP obejmuje: Nisko -ul. F. Chopina 31 (DDP) - Nowosielec – Kończyce - Zarzecze – Racławice – Wolina - Nowa Wieś -Podwolina - Nisko (DDP) .Przewidywana (szacunkowa) łączna ilość kilometrów w okresie objętym umową (tj. w trakcie 23 miesięcy), to ok. 43 596 km. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku z frekwencją uczestników placówki, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy w Nisku lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę maksymalnej liczby planowanych kilometrów nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów. Świadczenie usług transportowych będzie się odbywało codziennie, tj. od poniedziałku do piątku, w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach otwarcia placówki od 8.00 do 16.00. Przewiduje się dowóz w godz. 8.00 – 9.00, natomiast odwiezienie uczestników po zajęciach – w godz. 15.00 – 16.00. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, przewóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na różnorodne uroczystości organizowane w Dziennym Domu Pomocy dla seniorów w Nisku. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówki, np. z powodu lockdownu spowodowanego pandemią lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna.Wykonawca zapewni punktualność kierowcy. Wykonawca ma zapewnićuczestnikom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i komfortu podczas przewozu, tj. jak pomoc przez kierowcę osobom przewożonym przy wsiadaniu/wysiadaniu, zabezpieczeniu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, itp. Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia Wykonawca musi posiadać pojazd/pojazdy do realizacji zamówienia, tj. w pełni sprawne, posiadające ważne badania diagnostyczne, zapewniające bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiające transport osób z niepełnosprawnością; pojazd/pojazdy powinny spełniać wymogi techniczne umożliwiające bezpieczne wejście i wyjście z niego osób z
niepełnosprawnością poruszających się m. in. na wózku inwalidzkim lub o kulach (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub platforma), posiadający umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu; pojazd powinien być odpowiednio oznakowany oraz muszą być zapewnione w nim odpowiednie warunki bhp i higieniczne. Pojazd do przewozu uczestników DDP musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187026,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213620,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187026,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży, Smardzew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187026,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z NISKA
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz drogi powiatowej Nr 1054R (ul. Kolejowa) w m. Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa grupowego przewozu/transportu uczestników projektu Gdańsk Miastem Zawodowców -Etap II w roku 2025
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- "Usługa kompleksowej org. i przeprowadzenia dwudniowego seminarium połączonego z wizytą studyjną nt. deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społ. w pieczy zastępczej oraz rozwoju więzi rodzinnych".
- ZP/TP/2025/6-transport dializa
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.