Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039755 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2020/2021 - zadanie nr 7 (baza Pokój) – usługi podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2020/2021 - zadanie nr 7 (baza Pokój) – usługi podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54af3c2b-8717-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostanie udzielone w okresie wcześniejszym niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, które zostało udzielone dnia 06.10.2020 r. Wykonawcą tego zamówienia będzie dotychczasowy wykonawca. Zamówienie polega na zwiększeniu ilości godzin pracy sprzętu, ilości m2 odśnieżania i posypywania chodników oraz ilości Mg przygotowania mieszanki piaskowo-solnej. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.09.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892541,9 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44254,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej, na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 - zadanie nr 7 (baza Pokój). Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania; 90.63.00.00-2 – usługi usuwania oblodzeń. 2. Plac składowy na odcinku Borki–Pokój, przy drodze wojewódzkiej nr 454. Dysponowanie, przygotowanie placu oraz jego dostosowanie do wymagań ustawy o ochronie środowiska należą do obowiązków wykonawcy.Drogi objęte zimowym utrzymaniem:a) nr 454 Opole–Namysłów, od km 8+621 do km 51+281, długości 42,660 km,b) nr 451 Oleśnica–Namysłów, od km 17+950 do km 29+865, długości 11,915 km,c) nr 396 Bierutów–Oława, od km 6+457 do km 15+160, długości 8,703 km,d) nr 461 Kup–Jełowa, od km 0+000 do km 14+881, długości 14,881 km.Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 78,159 km.W tym odcinki utrzymywane w:a) III standardzie – 42,660 km, długość odcinków do posypywania na całych ciągach 10,000 km, długość odcinków do posypywania – miejsca niebezpieczne 25,538 km,b) IV standardzie – 35,499 km, długość odcinków do posypywania – miejsca niebezpieczne 18,416 km.Łączna długość odcinków do posypywania 53,954 km.Utrzymanie zimowe chodników.a) chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej nr 451 m. Namysłów – długość odcinka 2,000 km,b) chodniki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 m. Kup, str. p. – 2,030 km, m. Kup, str. l. – 1,381 km, m. Pokój str. l. – 0,350 km, m. Zieleniec, str. p. – 0,340 km, m. Zieleniec, str. l. – 0,325 km, m. Zieleniec, str. l. – 1,535 km, m. Miejsce, str. l. – 0,765 km, m. Świerczów, str. p. – 0,415 km, m. Świerczów, str. l. – 0,445 km, m. Biestrzykowice, str. p. – 0,220 km, m. Biestrzykowice, str. p. – 0,535 km, m. Jastrzębie, str. p. – 1,043 km, m. Jastrzębie, str. l. – 0,311 km,c) chodniki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 m. Kup, str. p. – 0,210 km, m. Kup, str. l. – 1,196 kmPowierzchnia do odśnieżania – długość 13.101 m o szerokości 1,5 m – 19.651,50 m2.Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach).Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika.Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47795,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47795,08
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47795,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47795,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.