Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00652491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0e6ce51-5b36-4182-a578-56b766ef708a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e6ce51-5b36-4182-a578-56b766ef708a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowych w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ampułki, maści i żele, leki psychotropowe, tabletki, antybiotyki, czopki, płyny infuzyjne, roztwory, krople stosowane zewnętrznie, substancje recepturowe, syropy, krople doustne, opatrunki, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku, szczepionki. Szczegółowy wykaz asortymentowy zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Wszystkie oferowane towary muszą posiadać wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia (zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w/w dokumentów).
3. W przypadku zaistnienia jednej z poniższych sytuacji :
- brak dostaw leku,
- brak jego produkcji,
- tymczasowe wstrzymanie produkcji,
- lek jest sprowadzany w ramach importu docelowego ("lek na wniosek"),
należy bezwzględnie wycenić lek podając jednocześnie informacje dotyczące zaistniałego stanu rzeczy.
4. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 214, ust. 1, pkt 5.
5. Dostawa towaru do magazynu punktu aptecznego szpitalnego - do wskazanego magazynu.
6. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji przetargowej wykonawca zobowiązuje się zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na leki - identycznych pod względem składu, właściwości fizykochemicznych,
parametrów farmakologicznych.
8. Zamawiający dopuszcza zamianę opakowań o większej pojemności (zawartości) na kilka opakowań mniejszych, tylko w przypadku bardzo małych różnic cenowych,
9. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy dostosować ilość opakowań do ogólnej przewidywanej ilości zamówienia (zmienione pozycje należy wyróżnić kolorem w pozycji ilość opakowań).
Należy zaokrąglić opakowania do 1 szt. w górę.
10. Wykonawca ma obowiązek informować zamawiającego o zmianach w realizacji zamówień (zmianach ilości i terminu realizacji).
11. W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym).
12. Wykonawca ma obowiązek wraz z dostawą towaru dostarczać fakturę sprzedaży. W innym przypadku towar dostarczony bez załączonej faktury uważa się za dostarczony w dniu otrzymania faktury.
13. Zmiana ceny na niekorzyść zamawiającego wymaga uzgodnień w formie pisemnej (aneks po wyrażeniu zgody przez zamawiającego), zaś obniżki i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168556,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168556,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168556,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168556,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY MOSTU DROGOWEGO NAD RZEKĄ BÓBR W CIĄGU ULICY LWÓWECKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. BRONISŁAWA CZECHA W JELENIEJ GÓRZE
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ UL. WINCENTEGO POLA I UL. CHŁOPSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków, heparyn drobnocząsteczkowych oraz albumin ludzkich do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sprzedaż i dostawa BCG
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników.
- Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa produktów leczniczych (ATC G i H)
- Dzierżawa systemów do inaktywacji czynników zakaźnych wraz z dostawą zestawów do inaktywacji .
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.