Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZPITALI POWIATU GLIWICKIEGO SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb5d9bb-1697-41a7-ab7c-d9ae40ce6d8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=fb7d16c5-1c89-43b3-bc18-fceb28eb116a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=fb7d16c5-1c89-43b3-bc18-fceb28eb116a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=fb7d16c5-1c89-43b3-bc18-fceb28eb116a.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pn: „Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.” – znak spr.: DZ/7/2025.
Wykonawca akceptuje warunki określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć jest mowa o:
1)podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 307);
2)podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6.08.2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 671 z późn zm.).
Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
3) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
Zamawiający określa wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozp. Rady Minist. z 12.04.2012 r w spr. Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minim. wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, oświadczenia, zawiadomienia przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”).
Ofertę, składa się w form. elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośredn. Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektron., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w j.polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespół Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o., Niepodległości 8 , 44-190 Knurów.
Tel.: 32 3319202, e-mail: sekretariat@szpitalknurow.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Iwona Reszka, za pośrednictwem telefonu - lub adresu e-mail: iod@szpitalknurow.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o. – znak sprawy: DZ/7/2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Trastuzumabum 100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.1 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Trastuzumabum 160
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.2 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczneZamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Doxorubicyna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.3 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczneZamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Pembrolizumabum
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.4 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Doxorubicin hydrochloride
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.5 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Enzalutamid
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.6 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7. Darolutamid
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załącznikach nr 2.7 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8. Temozolomidum
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.8 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9. Insuliny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.9 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10. Surowice, albuminy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.10 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11. Immunoglobuliny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.11 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12. Cyclo + taryferon
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.12 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13. Receptura
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.13 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14. Mononit
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w Załączniku nr 2.14 do SWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 pzp. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszego zamówienia większej ilości dostaw określonych w SWZ (załącznik od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ kolumna „opcja”). Zakres opcji obejmuje asortyment ujęty w zamówieniu podstawowym. W ramach opcji Zamawiający wskaże, asortymenty i ilości, które zakupi dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, w terminie i na warunkach określonych w umowie. Zamawiający w pierwszej kolejności wykorzysta ilości podstawowe, a pozostałe ilości określone jako opcja będą realizowane w ilości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi pisemnie (e-mailem) Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać i tym samym nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do jakichkolwiek roszczeń.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla zadań 1- 14:
Cena – 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena
PC = ( Cmin/Cof ) * 100 * 100%
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – jeżeli wykaże, że posiada
• zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz.U. z 2021r, poz. 974, 981 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie – w zakresie jakim dotyczy oraz
• zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi – jeżeli dotyczy.
1.3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
Załącznik nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępny dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust.3).
Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t.j. Dz.U. z 2021r, poz. 974, 981 z póź. zm.,) tj.:
1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej – w zakresie jakim dotyczy
2) ważne zezwolenie GIF na prowadzenie obrotu substancjami psychotropowymi i środkami odurzającymi – w zakresie jakim dotyczy jeżeli nie znajduje się w dokumentach postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2.1. Oświadczenie według załącznika nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy, że:Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2021r, poz. 974, 981 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie oraz że:
a) Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę produkty lecznicze, są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r., Dz.U. z 2021r, poz. 974, 981 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie,
b) przedmiot zamówienia spełnia wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane,
c) dostarczone w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia produkty lecznicze będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych i ważnym okresie przydatności do użycia (nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia do szpitala),
d) ceny produktów leczniczych spełniają wytyczne określone w art.9 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1844 z późn. zm.) w zakresie jakim dotyczą,
2.2. Zamawiający wymaga wskazania: nr GTIN lub innego jednoznacznie identyfikującego produkt, w Załącznikach od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy lub kodu UDI-DI - w zakresie, jakim dotyczy.
2.3. opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu, ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej lub innego dokumentu, w języku polskim – nie dotyczy produktów leczniczych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga wskazania: nr GTIN lub innego jednoznacznie identyfikującego produkt, w Załącznikach od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy lub kodu UDI-DI - w zakresie, jakim dotyczy.Opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu, ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej lub innego dokumentu, w języku polskim – nie dotyczy produktów leczniczych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 12. Formularz asortymentowo – cenowy - Załącznik nr 2.1 – 2.14
Zamawiający wymaga wskazania: nr GTIN lub innego jednoznacznie identyfikującego produkt, w Załącznikach od nr 2.1 do nr 2.14 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy lub kodu UDI-DI - w zakresie, jakim dotyczy.
3. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru wskazanego w Formularzu ofertowym
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt.IV.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy - Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na pośrednictwem Platformy: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 507).Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w art. 505 – 590 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
- Utrzymanie terenów i obiektów rekreacyjnych
- Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.
- Świadczenie usług w zakresie zbierania, transportu i przetwarzania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów komunalnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków, heparyn drobnocząsteczkowych oraz albumin ludzkich do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sprzedaż i dostawa BCG
- Dostawa leków onkologicznych oraz innych leków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa produktów leczniczych (ATC G i H)
- dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych i materiałów szewnych
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.