Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034067/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00039738/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00278028/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2022/BZP 00069312/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00069343/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00109680/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00109687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00109705/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00109716/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2021/BZP 00083472/01 - Wynik z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040679 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Belgijska 4
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 0 22 277 52 00
1.4.8.) Numer faksu: 0 22 277 52 02
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wblaszczak@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobki.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040679
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00034067/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe opisy, fotografie lub inne podobne materiały (np. karty katalogowe), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego – z dokumentu ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta lub nr katalogowy – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu: Wymagane karty katalogowe:a) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 36, 37, 46, 48, 49, 51, 52, 54, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 101 kalkulacji cenowej zał.3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,b) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 54, 55, 56, 57 kalkulacji cenowej zał. 3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,c) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 64 kalkulacji cenowej zał.3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia.d) w poz. 6, 7, 16, 18, 19, 21, 22, 24, 28, 29, 30, 36 kalkulacji cenowej zał.3.4 A do SWZ – część nr 4 zamówienia.e) dla wszystkich pozycji kalkulacji cenowej zał.3.7 A do SWZ- część nr 7 zamówienia,f) dla wszystkich pozycji kalkulacji cenowej zał.3.8 A do SWZ-część nr 8 zamówienia.3.3.2. aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: Wymagane certyfikaty:a) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23, 25 kalkulacji cenowej zał.3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,b) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 kalkulacji cenowej zał.3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,c) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 kalkulacji cenowej zał.3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia,aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – Zamawiający wymaga przedstawienia certyfikatu / atestu na folię zabezpieczającą lustro przed stłuczeniem - do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: a) poz. 63, 64, 75 kalkulacji cenowej zał. 3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,b) poz. 32, 39 kalkulacji cenowej zał. 3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,c) poz. 33, 40 kalkulacji cenowej zał. 3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia, Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust.2.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe 3.3.1. opisy, fotografie lub inne podobne materiały (np. karty katalogowe), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego – z dokumentu ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta lub nr katalogowy – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu: Wymagane karty katalogowe:a) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22,25,36, 37, 46, 48, 49, 51, 52, 54, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 101 kalkulacji cenowej zał.3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,b) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 54, 55, 56, 57 kalkulacji cenowej zał. 3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,c) w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 21, 22, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 64 kalkulacji cenowej zał.3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia.d) w poz. 6, 7, 16, 18, 19, 21, 22, 24, 28, 29, 30, 36 kalkulacji cenowej zał.3.4 A do SWZ – część nr 4 zamówienia.e) dla wszystkich pozycji kalkulacji cenowej zał.3.7 A do SWZ- część nr 7 zamówienia,f) dla wszystkich pozycji kalkulacji cenowej zał.3.8 A do SWZ-część nr 8 zamówienia.3.3.2. aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: Wymagane certyfikaty:d) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23 kalkulacji cenowej zał.3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,e) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 kalkulacji cenowej zał.3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,f) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 kalkulacji cenowej zał.3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia,3.3.4. aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – Zamawiający wymaga przedstawienia certyfikatu / atestu na folię zabezpieczającą lustro przed stłuczeniem - do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: a) poz. 63, 64, 75 kalkulacji cenowej zał. 3.1 A do SWZ – część nr 1 zamówienia,b) poz. 32, 39 kalkulacji cenowej zał. 3.2 A do SWZ – część nr 2 zamówienia,c) poz. 33, 40 kalkulacji cenowej zał. 3.3 A do SWZ – część nr 3 zamówienia,3.4. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust.2.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-28 11:00
Po zmianie:
2021-04-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-28 12:00
Po zmianie:
2021-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-27
Po zmianie:
2021-05-28
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.