Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00041188 z dnia 2025-01-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz i opieka dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Suchy Las oraz przewóz i opieka dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych poza teren gminy Suchy Las
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dce1cb2-a745-4a9f-af1e-ea2b744ffab91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz i opieka dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Suchy Las oraz przewóz i opieka dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych poza teren gminy Suchy Las2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dce1cb2-a745-4a9f-af1e-ea2b744ffab9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040007/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Przewóz i opieka dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Suchy Las
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/S 224-699616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 214 ust.1 pkt. 11 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, dalej PZP). Uzasadnienie: możliwe jest powierzenie wykonywania zadania Zakładowi Komunikacji Publicznej Suchy Las Sp. z o.o. (dalej "ZKP Suchy Las Sp. z o.o.") ponieważ spełnione są wszystkie wymagane art. 214 ust. 1 pkt 11 warunki:
— Gmina Suchy Las sprawuje nad ZKP Suchy Las
Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej Spółki,
— ponad 90 % działalności ZKP Suchy Las Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Suchy Las,
— w ZKP Suchy Las z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przewozu i opieki dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Suchy Las oraz przewozu i opieki dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych poza teren gminy Suchy Las. Zakres zamówienia obejmuje przewóz kursami porannymi do placówek oświatowych oraz przewóz kursami popołudniowymi z placówek oświatowych w zależności od planu zajęć lekcyjnych. Wykonawca będzie świadczył usługi dla określonej trasy w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunikacji Publicznej suchy Las Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP – 7772619358
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 8
7.3.4) Miejscowość: Chludowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-001
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ SUCHY LAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ SUCHY LAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- Dostawa używanego samochodu dostawczego/specjalnego - laweta pomocy drogowej do 3500 kg DMC, 3 osobowego
- Złotkowo - Strefa AG bajpas do ul. Lipowej - etap II
- Suchy Las-budowa ul. Wiśniowej
- Suchy Las - budowa kanalizacji w ul. Zielińskiego
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa relokacji nieprawidłowo zaparkowanych hulajnóg elektrycznych
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Kompleksowa obsługa pakowania i transportu dzieł sztuki na wystawę pn. "Anatomia Antyku. Ciało i ruch w rzeźbie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.