Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012504/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00034254/01 - Wynik z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041556 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych z dopuszczeniem składania ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7df9b61e-7beb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa obsługi skanera rezonansu magnetycznego i wykonywania opisów radiologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówieniaelektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technikaradiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnymwykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego wpalcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T(wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie zesposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanerarezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie osprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariuszbezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanychbadań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca zbadaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będziepracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin wmiesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00przez 7 dni w tygodniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-niaelektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technikaradiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnymwykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego wpalcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T(wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie zesposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanerarezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie osprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariuszbezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanychbadań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca zbadaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będziepracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin wmiesiącu wynosi 100-120. Usługa będzie realizowana w razie potrzeby, w godzinach 8.00-20.00przez 7 dni w tygodniu4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówie-niaelektroradiologa obsługującego skaner rezonansu magnetycznego posiadającego tytuł technikaradiologa i spełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 5 lat w samodzielnymwykonywaniu badań diagnostycznych mózgu przy pomocy rezonansu magnetycznego wpalcówkach medycznych (wymagane)• min. 3 lat w wykonywaniu badań fMRI na aparatach 3T(wymagane)Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie zesposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ.Zakres zamówienia obejmuje:• Obsługę skanerarezonansu magnetycznego;• Dbanie o bezpieczeństwo i komfort osób badanych;• Dbanie osprzęt używany do badania fMRI;• Kwalifikowanie osób do badania w oparciu o kwestionariuszbezpieczeństwa;• Powadzenie rejestru wykonywanych badań;• Archiwizowanie wykonanychbadań;• Wstępna analiza obrazów anatomicznych w oparciu o doświadczenie;• Współpraca zbadaczami zlecającymi badania.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będziepracowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego.Szacowana ilość roboczogodzin wmiesiącu wynosi 100-4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
4.5.5.) Wartość części: 66666,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówieniaosobę do wykonywania opisów radiologicznych sekwencji t1-zależnych i/lub t2-zależnychpozyskanych w trakcie wykonywania badań fMRI, posiadającą tytuł lekarza radiologa ispełniającego kryteria dotyczące doświadczenia:• min. 4 lata w opisywaniu sekwencjianatomicznych t1/t2 – zależnych wykonywanych podczas badania fMRI (wymagane),• min. 7 latdoświadczenia w opisywaniu badań diagnostycznych MR i CT głowy w placówkachmedycznych Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie zesposobem opisanym w rozdz. VI pkt 2 SWZ. Szacowana ilość opisów w roku wynosi 300.4.5.3.) Główny kod CPV: 85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Zaborska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364730720
7.3.3) Ulica: Klimczaka 20/51
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66666,66
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOGRAPHER Usługi medyczne Łukasz Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100653791
7.3.3) Ulica: Cmentarna 42
7.3.4) Miejscowość: OZORKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADIOGRAPHER Usługi Medyczne Łukasz Walczak
jakie przetargi wygrała firma
RADIOGRAPHER Usługi Medyczne Łukasz Walczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66666,66
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 3 oferty dotyczące części 1. W części 2 i 3 nie wpłynęły żadne oferty.W rozdziale II SIWZ Zamawiający zastrzegł, że „ w przypadku braku ofert na jedną z części 1-3, weźmie pod uwagę najkorzystniejsze oferty złożone w pozostałych częściach 1-3”. W przypadku części 3 nie jest możliwe zastosowanie tego rozwiązania, gdyż jedna z trzech złożonych ofert w części 1 tj.: oferta złożona przez Wykonawcę Diagnostyka obrazowa Joanna Kurzyna, Ul. Franciszkańska 1/3, 00-214 Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i pkt 5) ustawy PZP.W trakcie badania oferty Zamawiający ustalił, że oferta podlega odrzuceniu z powodu niezgodności z ustawą i z SWZ, gdyż nie została ona podpisana zgodnie z wymogami określonymi w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz Rozdziałem 1 ust.3 pkt 14 SWZ (wymagany jest podpis elektroniczny, zaufany lub osobisty).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Kazbieruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140879044
7.3.3) Ulica: Korotyńskiego 24 lok. 40
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-123
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE: Mycie posadzek w garażach podziemnych w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w budynkach przy ulicy Kochanowskiego 29 i 37 w Warszawie
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rejon północ
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Oddziale Terenowym Mazowieckim
- Świadczenie usług pralniczych dla filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrzębiej Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu i Kamionie.
- ZP.RB.SE.27.2024 Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim P W "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.