Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Babice
w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3367218-6f37-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Babicew roku 2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3367218-6f37-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037099/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Babice w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy p.z.p.
Właścicielem sieci na której znajdują się urządzenia oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Babice stanowiącego przedmiot zamówienia jest TAURON Nowe Technologie S.A., Plac Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław.
Pismem z dnia 18.10.2023 r. znak: TNT/NMK/2023-10-18/0001 TAURON Nowe Technologie S.A. poinformował, iż nie wyraża zgody na eksploatację
i konserwację sieci oświetlenia ulicznego będącej ich własnością przez inne podmioty. W związku z powyższym świadczenie usługi oświetlenia ulicznego na sieci TAURON Nowe Technologie S.A. przez inne podmioty w roku 2024 jest niemożliwe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158988,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: usługa.
Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie czynności konserwacyjnych
i naprawczych instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg oraz punktów świetlnych, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, w szczególności:
1) wymianę niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, a w szczególności: źródła światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów, wysięgników. Usunięcie uszkodzeń słupów i fundamentów stanowiących własność Wykonawcy powstałych w wyniku kolizji drogowej lub innych zdarzeń losowych;
2) całodobową dyspozycyjność oraz dozór techniczny nad instalacją oświetlenia ulic, placów, dróg;
3) kontrolę stanu oświetlenia ulic, placów, dróg w porze świecenia, wykonywanie nastawień
i programowania urządzeń sterujących;
4) oględziny instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg na żądanie Zamawiającego, sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg oraz ustawianie czasów świecenia latarń zgodnie z zaleceniami Zamawiającego;
5) wymianę lamp w przypadku pogorszenia parametrów natężenia oświetlenia, wynikłe z pogorszenia stanu technicznego lamp oświetlenia, bądź zagrożenia bezpieczeństwa obsługi i otoczenia;
6)dostosowanie parametrów lamp ulicznych do obowiązujących w tym zakresie przepisów;
7)usuwanie bezzwłocznie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg;
8)przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg i niezwłocznie usuwanie uszkodzeń;
9)przeglądy stanu technicznego urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej, sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg;
10)przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw, oraz ich konserwacja i naprawa;
11)konserwację i remonty szafek sterowniczych, tablic i elementów układu sterującego instalacją oświetlenia ulic, placów, dróg;
12)sprawdzanie posadowienia słupów, przywracanie pionowości, sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników;
13)usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe pochłaniające strumień świetlny jak również powodujące zbliżanie do przewodów linii napowietrznej;
14)stałą dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie i uzupełnianie brakujących kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów, oraz plakatów, ogłoszeń i innych zanieczyszczeń ze słupów i szafek oświetleniowych, które mają wpływ na estetykę gminy, malowanie lub wymiana skorodowanych wysięgników, wymianę skorodowanych słupów).
Wykonawca zobowiązany jest do:
1)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca uszkodzeń wszystkich punktów świetlnych objętych umową, wynikających z mechanicznego uszkodzenia (dewastacji) i niezwłocznego usunięcia tych uszkodzeń;
2) przyjmowania zgłoszenia i usuwania awarii w przypadku wystąpienia awarii na całych ciągach sieci oświetlenia ulicznego będącej na majątku gminy, włączonych do sieci zasilania będącego na majątku TAURON Nowe Technologie S.A. (bez naliczania dodatkowych kosztów);
3)niezwłocznego przystąpienia do naprawy, w przypadku awarii linii instalacji oświetlenia ulic, placów, dróg, należących do Wykonawcy, a skorelowanych z siecią będącą własnością gminy Babice, jednocześnie informując o tym fakcie Zamawiającego;
4)zapewnienia we własnym zakresie materiałów niezbędnych do wykonania usługi;
5)oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych prac w sposób gwarantujący osobom korzystającym z tego terenu, za szkody powstałe w trakcie wykonywania prac odpowiada Wykonawca;
6)bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a)kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa,
b)stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c)niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d)inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
Na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. – o odpadach, a szczególnie prawidłowe zagospodarowanie odpadów wytworzonych, w związku ze świadczonymi usługami wynikającymi z przedmiotowej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 899 107 65 56
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200042,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
- DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI CWPL "CePeLek" SP ZOZ Postępowanie nr: 48/CWPL/TP/2024
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.