Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00041712/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00219738/01 - Wynik z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT BUDYNKUŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Platerówka, 20
1.4.2.) Miejscowość: Platerówka
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-816
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 757221690
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaplaterowka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041639
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00027204
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję Świetlicy Wiejskiej i bazy jednostki OSP w Platerówce, lokalizowanego na dz. nr 717/2, obr. 0001 Platerówka, wzniesiony w technologii tradycyjnej, o łącznej powierzchni użytkowej 534,38 m2 i kubaturze 1958,14 m3. Zakres prac remontowych objętych przedmiotem postepowania: a) Hydroizolacja i ocieplenie ściany fundamentowej budynku b) Docieplenie ścian zewnętrznych c) Docieplenie stropodachu d) Montaż drabiny e) Montaż zadaszeń drzwi wejściowych f) Przebudowa i remont pomieszczeń g) Wymiana instalacji sanitarnej h) Wymiana instalacji elektrycznej
Po zmianie:
REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję Świetlicy Wiejskiej i bazy jednostki OSP w Platerówce, lokalizowanego na dz. nr 717/2, obr. 0001 Platerówka, wzniesiony w technologii tradycyjnej, o łącznej powierzchni użytkowej 534,38 m2 i kubaturze 1958,14 m3. Zakres prac remontowych objętych przedmiotem postepowania: a) Hydroizolacja i ocieplenie ściany fundamentowej budynku b) Docieplenie ścian zewnętrznych c) Docieplenie stropodachu d) Montaż drabiny e) Montaż zadaszeń drzwi wejściowych f) Przebudowa i remont pomieszczeń g) Wymiana instalacji sanitarnej h) Wymiana instalacji elektrycznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
12.00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w §4 ust. 1 niniejszej umowy.
Podstawą udzielenia zaliczki będzie pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże na podstawie zaakceptowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego, zakres robót na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także poda numer rachunku bankowego, na który ma zostać wypłacona zaliczka. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturze wystawionej w związku z realizacją umowy, jest numer zgłoszonym do Urzędu Skarbowego i jest właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności (split payment), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz.U. z 2021 r. poz. 685 ze zm.).
Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
Zabezpieczenie zaliczki musi obejmować kwotę równą (100%) kwocie udzielanej zaliczki. Dokument gwarancji (lub poręczenia) musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego całej kwoty zaliczki. Ważność dokumentu gwarancyjnego nie powinna upływać wcześniej niż w dniu rozliczenia zaliczki.
Oryginały dokumentów potwierdzających zabezpieczenie zaliczki Wykonawca składa Zamawiającemu lub przesyła na adres mailowy dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmioty udzielające zabezpieczenia.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiającego należytego wykonania robót budowlanych objętych kwotą wpłaconej zaliczki.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy.
Po zmianie:
Zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 439 oraz455 ust. 1 Ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.