eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PlaterówkaREMONT BUDYNKUŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKUŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20

1.5.2.) Miejscowość: Platerówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 757221690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaplaterowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKUŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0481d9-b05b-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace,
znajdującą się pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub
https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl zwaną dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod pojęciem „Platforma zakupowa” – należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzieleniem
zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń.
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformy w zakładce „Korespondencja”.
4. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMK.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PLATERÓWCE NR 152
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję Świetlicy Wiejskiej i bazy jednostki OSP w Platerówce, lokalizowanego na dz. nr 717/2, obr. 0001 Platerówka, wzniesiony w technologii tradycyjnej, o łącznej powierzchni użytkowej 534,38 m2 i kubaturze 1958,14 m3. Zakres prac remontowych objętych przedmiotem postepowania: a) Hydroizolacja i ocieplenie ściany fundamentowej budynku b) Docieplenie ścian zewnętrznych c) Docieplenie stropodachu d) Montaż drabiny e) Montaż zadaszeń drzwi wejściowych f) Przebudowa i remont pomieszczeń g) Wymiana instalacji sanitarnej h) Wymiana instalacji elektrycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1. Warunek: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
 Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie
członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG).
 Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne.
2.2. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej
 Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej zgodnej z zakresem wykonywanego przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej wartości
oferowanego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
 Potwierdzenie i ocena: złożenie dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2.3. Warunek zdolności technicznej i zawodowej
1) Warunek: potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
 Potwierdzenie i ocena: Złożenie stosownego oświadczenia zgodnie z treścią określona w załączniku Nr 2 do SWZ
2) Warunek: wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie
zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem
co najmniej przedmiotowi zamówienia w zakresie remontu budynku o kubaturze co najmniej 500m3
 Potwierdzenie i ocena:
􀀀 Złożenie wykazu robót (załącznik Nr 3 do SWZ)
􀀀 Złożenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje).
3) Warunek dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, których za-kres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,
b) osobami zatrudnionymi zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale II pkt 28, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia.
 Potwierdzenie i ocena:
􀀀 złożenie wykazu kadry
􀀀 złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
(załącznik nr 4 do SWZ).
UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r.. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne.
2 Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Złożenie dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3 Warunek zdolności technicznej i zawodowej - potencjał techniczny - Złożenie stosownego oświadczenia zgodnie z treścią
określona w załączniku Nr 2 do SWZ
4 Warunek: wiedza i doświadczenie
-Złożenie wykazu robót (załącznik Nr 3 do SWZ)
-Złożenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone (np.: referencje).
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00026998/01 z dnia 2024-01-11
2024-01-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5 Warunek dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
-złożenie wykazu kadry skierowanej do realizacji zamówienia
-złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr
4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wartość: 5 000,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.