Og³oszenie z dnia 2021-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00048174/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00099080/01 - Wynik z dnia 2021-06-30
Og³oszenie nr 2021/BZP 00042200 z dnia 2021-04-28 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZED SP NR 1 W KOLE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZED SP NR 1 W KOLE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-edd5549a-a7f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00042200
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005540/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Zagospodarowanie terenu zieleni przed Szko³± Podstawow± Nr 1 w Kole
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej:zamówienia.publiczne@kolo.pl2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego i Wykonawców w zakresie z³o¿enia oferty:1) Sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, w tym o¶wiadczenia o którym mowa w art.121 ust 1 Pzp, zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem konta. https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl2)Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie Zamawiaj±cego gminamiejskakolo.ezamawiaj±cy.pl ma mo¿liwo¶æ: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz ma dostêp do formularza do komunikacji. 3) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ, elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl 4) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoznacznym okre¶leniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium Wykonawca sk³ada przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wraz z ofert± przed up³ywem terminu do sk³adania ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni przed Szko³± Podstawow± nr 1 w Kole, polegaj±ca na zagospodarowaniu terenu w zakresie ma³ej architektury i zieleni.2. Zakres prac obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni w zakresie bran¿ architektonicznej, budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zieleni. 3. Zadanie polega na przeprowadzeniu szeregu robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu uk³adu komunikacyjnego, wykonaniu obiektów ma³ej architektury takich jak fontanna, ³awki, podest, hamaki, stoliki i kosze, wykonaniu pomieszczenia technicznego dla potrzeb fontanny oraz towarzysz±cej infrastruktury technicznej (instalacje elektryczna, o¶wietleniowa, wodoci±gowa i kanalizacyjna). Ponadto przewiduje siê wykonanie nasadzeñ ro¶lin oraz za³o¿enie nowych trawników.4. Szczegó³owy zakres prac:1) usuwanie wyznaczonych drzew i krzewów;2) ciêcia i inne zabiegi pielêgnacyjne na istniej±cych drzewach i krzewach;3) wykonanie przy³±cza elektroenergetycznego;4) wykonanie przy³±czy oraz instalacji wod-kan oraz instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej;5) wykonanie pomieszczenia technicznego dla fontanny;6) wykonanie uk³adu komunikacyjnego w postaci alejek i placów;7) monta¿ elementów ma³ej architektury (fontanna, zdrój, ³awki, podest, hamaki, stoliki i kosze);8) wykonanie automatycznego systemu nawadniania;9) sadzenie drzew;10) sadzenie krzewów, bylin i pozosta³ych ro¶lin;11) wykonanie nawierzchni trawiastych;12) objêcie zabiegami pielêgnacyjnymi sadzonek od czasu ich posadzenia do zakoñczenia okresu gwarancji (w przypadku nie przyjêcia siê sadzonki – powtórne nasadzenie na koszt Wykonawcy).5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz technologie wykonania robót stanowi±:1) dokumentacja projektowa;2) przedmiar robót; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;4) wzór umowy;bêd±cymi za³±cznikami do SWZ.6. Dodatkowe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia:1) wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcê oglêdzin obiektu i miejsca prowadzenia robót;2) Wykonawca jest zobowi±zany we w³asnym zakresie zabezpieczyæ energiê elektryczn± i wodê na potrzeby prowadzonych robót;3) Wykonawca ma obowi±zek usuniêcia na w³asny koszt zbêdnych materia³ów oraz odpadów; 4) teren prowadzonych robót Wykonawca winien zabezpieczyæ pod wzglêdem zachowania przepisów ppo¿. i bhp;5) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody powsta³e w trakcie realizacji;6) z zakresu robót wskazanych w projekcie bran¿y elektrycznej wy³±cza siê monta¿ opraw LED o mocy 52W w ilo¶ci 9 szt., ( poz. 16 przedmiaru br. elektrycznej).7. Wymagania:1) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesiêcy;2) Wymagany okres gwarancji w zakresie nasadzeñ 24 miesi±ce;3) Wymagania dot. zatrudnienia kierownika budowy i kierowników robót:a) kierownik budowy ( posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci wodoci±gowej (posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych);c) kierownik robót elektrycznych (posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych). 4) Wskazane jest aby Wykonawca do³±czy³ do oferty kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie za³±czonego przedmiaru robót. 8. Wymagania w zakresie zatrudnienia.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracê, wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zadania pod nadzorem:1) roboty przygotowawcze, w tym karczowanie drzew, krzewów;2) roboty w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej;3) roboty bran¿y instalacyjnych: wod.-kan. i elektro-energetycznej;4) roboty monta¿owe w zakresie wyposa¿enia;5) nasadzenia, karczowania, zabiegi pielêgnacyjne w zakresie nasadzonych krzewów bylin i pozosta³ej ro¶linno¶ci.2) Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców ³±cznie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia oraz ¿±dania przedstawienia przez Wykonawcê dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracê przez ca³y okres realizacji zamówienia.3) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynno¶ci jakie bêd± wykonywaæ wraz z o¶wiadczeniem, ¿e wymienione w wykazie osoby s± zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z o¶wiadczeniem najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pracy przez nowego pracownika.4) W celu kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego i w wyznaczonym przez niego terminie przed³o¿y poni¿ej wskazane dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania wymogu zatrudnienia na umowê o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci wskazane w pkt 1):a) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika lubb) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê; lubc) po¶wiadczon± odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy o pracê zatrudnionego pracownika/ów,zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.5) Za niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na umowê o pracê, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 3.000 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.6) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli do Pañstwowej Inspekcji Pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT ZAWARTY ZOSTA£ W ROZDZ. XV SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy okre¶li³ w rozdz.IV SWZ:1) Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej;Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej:Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³,2) Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia.a) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie których realizowane by³y roboty zwi±zane z zagospodarowaniem terenów zieleni obejmuj±ce roboty dotycz±ce budowy chodników, alejek, placów, wraz z nasadzeniami zieleni o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto. W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.Przez wykonanie robót nale¿y rozumieæ: - roboty rozpoczête i wykonane w ww. okresie;- roboty zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.b) Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci:a) kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej; b) kierownikiem robót wod-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;c) kierownikiem robót elektrycznych: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³,2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie których realizowane by³y roboty zwi±zane z zagospodarowaniem terenów zieleni obejmuj±ce roboty dotycz±ce budowy chodników, alejek, placów, wraz z nasadzeniami zieleni o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto. W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:a) kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej; b) kierownikiem robót wod-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;c) kierownikiem robót elektrycznych: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane, 3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 15.000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:1) pieni±dzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w zakresie:1. terminu realizacji umowy:1) w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót na czas okre¶lony o okres nie d³u¿szy ni¿ okres wstrzymania robót,2) je¿eli jego wyd³u¿enie wynika z przyczyn dotycz±cych Zamawiaj±cego lub dzia³ania si³y wy¿szej,3) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia istotnych zmian projektowych i wynikaj±cych z nich opó¼nieñ w zwi±zku z konieczno¶ci± uzyskania stosownych decyzji, zezwoleñ,4) wstrzymanie robót lub wyst±pienie przerw w realizacji robót powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od stron,5) niedotrzymania terminu wprowadzenia przez Zamawiaj±cego na teren robót, je¿eli zajd± uzasadnione okoliczno¶ci, uniemo¿liwiaj±ce wprowadzenie na teren robót w terminie okre¶lonym Umow±,6)konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych Umow±, a koniecznych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy,7) przerwania realizacji prac budowlanych przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej, samorz±dowej b±d¼ prawomocnym wyrokiem s±du, bez winy Wykonawcy.8) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ,pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w tym sytuacji spowodowanych zagro¿eniem epidemiologicznym COVID-19.2. Zmiana inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy czymw zakresie zmiany kierownika budowy Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kierownika budowy, którego do¶wiadczenie zawodowe podlega³o ocenie punktowej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, i¿ nowo proponowana osoba posiada nie mniejsze do¶wiadczenie ni¿ wykazane dla kierownika budowy w z³o¿onej ofercie.3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy oraz za³±czników, stanowi±cych integraln± czê¶æ umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy mo¿liwe jest wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których jest mowa w umowie i które nie s± istotne w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp.5. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. Strony umowy potwierdzaj± ten wp³yw do³±czaj±c do informacji, o której mowa w art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniemi zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 i 567) wprowadzonego ustaw± o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw z dnia 31marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 568) stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w przywo³anym przepisie.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-18 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê na platformie zakupowej Zamawiaj±cego za po¶rednictwem konta. https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Instrukcja korzystania z Platformy przez Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego stanowi za³±cznik do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena2021-04-28 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KO£A
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gor±co ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z roz³adunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej Ko³o wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STA£EJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposa¿enie SOR (...)".
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni pró¿niowo-t³ocznej w miejscowo¶ci Potworów"
- Dostawa i monta¿ systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.