eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZED SP NR 1 W KOLE



Og³oszenie z dnia 2021-06-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00099080 z dnia 2021-06-30

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZED SP NR 1 W KOLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZED SP NR 1 W KOLE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-edd5549a-a7f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00099080

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005540/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu zieleni przed Szko³± Podstawow± Nr 1 w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00042200/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1210251,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni przed Szko³± Podstawow± nr 1 w Kole, polegaj±ca na zagospodarowaniu terenu w zakresie ma³ej architektury i zieleni.
2. Zakres prac obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni w zakresie bran¿ architektonicznej, budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zieleni.
3. Zadanie polega na przeprowadzeniu szeregu robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu uk³adu komunikacyjnego, wykonaniu obiektów ma³ej architektury takich jak fontanna, ³awki, podest, hamaki, stoliki i kosze, wykonaniu pomieszczenia technicznego dla potrzeb fontanny oraz towarzysz±cej infrastruktury technicznej (instalacje elektryczna, o¶wietleniowa, wodoci±gowa i kanalizacyjna). Ponadto przewiduje siê wykonanie nasadzeñ ro¶lin oraz za³o¿enie nowych trawników.
4. Szczegó³owy zakres prac:
1) usuwanie wyznaczonych drzew i krzewów;
2) ciêcia i inne zabiegi pielêgnacyjne na istniej±cych drzewach i krzewach;
3) wykonanie przy³±cza elektroenergetycznego;
4) wykonanie przy³±czy oraz instalacji wod-kan oraz instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej;
5) wykonanie pomieszczenia technicznego dla fontanny;
6) wykonanie uk³adu komunikacyjnego w postaci alejek i placów;
7) monta¿ elementów ma³ej architektury (fontanna, zdrój, ³awki, podest, hamaki, stoliki i kosze);
8) wykonanie automatycznego systemu nawadniania;
9) sadzenie drzew;
10) sadzenie krzewów, bylin i pozosta³ych ro¶lin;
11) wykonanie nawierzchni trawiastych;
12) objêcie zabiegami pielêgnacyjnymi sadzonek od czasu ich posadzenia do zakoñczenia okresu gwarancji (w przypadku nie przyjêcia siê sadzonki – powtórne nasadzenie na koszt Wykonawcy).

5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz technologie wykonania robót stanowi±:

1) dokumentacja projektowa;
2) przedmiar robót;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
4) wzór umowy;
bêd±cymi za³±cznikami do SWZ.
6. Dodatkowe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia:

1) wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcê oglêdzin obiektu i miejsca prowadzenia robót;
2) Wykonawca jest zobowi±zany we w³asnym zakresie zabezpieczyæ energiê elektryczn± i wodê na potrzeby prowadzonych robót;
3) Wykonawca ma obowi±zek usuniêcia na w³asny koszt zbêdnych materia³ów oraz odpadów;
4) teren prowadzonych robót Wykonawca winien zabezpieczyæ pod wzglêdem zachowania przepisów ppo¿. i bhp;
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody powsta³e w trakcie realizacji;
6) z zakresu robót wskazanych w projekcie bran¿y elektrycznej wy³±cza siê monta¿ opraw LED o mocy 52W w ilo¶ci 9 szt., ( poz. 16 przedmiaru br. elektrycznej).

7. Wymagania:

1) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesiêcy;
2) Wymagany okres gwarancji w zakresie nasadzeñ 24 miesi±ce;
3) Wymagania dot. zatrudnienia kierownika budowy i kierowników robót:

a) kierownik budowy ( posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci wodoci±gowej (posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych);
c) kierownik robót elektrycznych (posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych).

4) Wskazane jest aby Wykonawca do³±czy³ do oferty kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie za³±czonego przedmiaru robót.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia.

1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracê, wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zadania pod nadzorem:

1) roboty przygotowawcze, w tym karczowanie drzew, krzewów;
2) roboty w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej;
3) roboty bran¿y instalacyjnych: wod.-kan. i elektro-energetycznej;
4) roboty monta¿owe w zakresie wyposa¿enia;
5) nasadzenia, karczowania, zabiegi pielêgnacyjne w zakresie nasadzonych krzewów bylin i pozosta³ej ro¶linno¶ci.

2) Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców ³±cznie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia oraz ¿±dania przedstawienia przez Wykonawcê dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracê przez ca³y okres realizacji zamówienia.
3) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynno¶ci jakie bêd± wykonywaæ wraz z o¶wiadczeniem, ¿e wymienione w wykazie osoby s± zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z o¶wiadczeniem najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pracy przez nowego pracownika.
4) W celu kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego i w wyznaczonym przez niego terminie przed³o¿y poni¿ej wskazane dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania wymogu zatrudnienia na umowê o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci wskazane w pkt 1):
a) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika lub
b) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê; lub
c) po¶wiadczon± odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy o pracê zatrudnionego pracownika/ów,

zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.

5) Za niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na umowê o pracê, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 3.000 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
6) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli do Pañstwowej Inspekcji Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1359494,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1417308,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1359494,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: Chyliczki ul. Wschodnia 27B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1359494,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.