eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych na potrzeby konferencji (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) naukowej pn. "In¿ynieria Materia³owa - Materia³y i Technologie"



Og³oszenie z dnia 2025-01-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych na potrzeby konferencji (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) naukowej pn. „In¿ynieria Materia³owa – Materia³y i Technologie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zut.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych na potrzeby konferencji (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) naukowej pn. „In¿ynieria Materia³owa – Materia³y i Technologie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cedcb4ea-fb1c-4599-96aa-ca62e633d3d1

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00042260

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cedcb4ea-fb1c-4599-96aa-ca62e633d3d1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie Zamawiaj±cemu oferty (a tak¿e jej wycofanie) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zak³adka „Oferty/wnioski”).
2. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
3. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w postêpowaniu, w sprawach innych ni¿ sk³adanie oferty np. sk³adanie Zamawiaj±cemu wniosków o wyja¶nienie SWZ odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub
2) poczty elektronicznej: starnawski@zut.edu.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”, o których mowa w ust 3 pkt 1 powy¿ej, wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia i przekazania ofert, innych o¶wiadczeñ i dokumentów wymaganych w niniejszym postêpowaniu na podstawie SWZ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w:
1) rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zw. dalej „rozporz±dzeniem w spr. wymagañ dla dokumentów elektronicznych”,
2) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
4. Ofertê oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w spr. wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
5. Ofertê oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu, elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w spr. wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik) lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”. 7. Je¿eli przekazywane dokumenty elektroniczne, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wskazana w sekcji III.3.5) og³oszenia poczta e-mail po stronie Zamawiaj±cego jest standardow± poczt± elektroniczn± (Office365
lub te¿ znana pn. Microsoft365).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e–Zamówienia.
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia mo¿liwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a podana w za³±czniku nr 1 SWZ (zob. równie¿ dzia³ II SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzul± informacyjn± RODO (za³±cznik nr 1 SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WIMiM/5/2025/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych na potrzeby organizowanej przez Zamawiaj±cego czterodniowej (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) konferencji naukowej pn. „In¿ynieria Materia³owa – Materia³y i Technologie” (zwanej dalej „Konferencj±”). Maksymalna liczba uczestników konferencji to 80 osób. Ramowy program Konferencji podaje za³±cznik nr 2 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zleceniodawca zastrzega sobie mo¿liwo¶æ jednostronnego zmniejszenia liczby uczestników Konferencji korzystaj±cych z us³ug restauracyjnych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy, po³±czone z odpowiednim zmniejszeniem Wynagrodzenia Zleceniobiorcy, stosownie do § 7 ust. 2 Umowy, na co Zleceniobiorca wyra¿a zgodê, pod warunkiem, ¿e o skorzystaniu z prawa do pomniejszenia zakresu us³ug restauracyjnych, o którym mowa powy¿ej Zleceniodawca powiadomi Zleceniobiorcê a pomniejszenie nie bêdzie obejmowaæ wiêcej ni¿:
1) 20 osób z 80 osób, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy – w przypadku, kiedy powiadomienie o pomniejszeniu zostanie dorêczone Zleceniobiorcy nie pó¼niej ni¿ w dniu 10.05.2025 r.
2) 10 osób z 80 osób, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Umowy – w przypadku, kiedy powiadomienie o pomniejszeniu zostanie dorêczone Zleceniobiorcy,
po dniu wskazanym w pkt 1) powy¿ej, przy czym nie pó¼niej ni¿ w dniu 20.05.2025 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-06-04

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezp³atne miejsca parkingowe

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki potwierdzenia rezerwacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczno¶æ, ¿e Wykonawca spe³ni³ ³±cznie przes³anki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê (a w przypadku Oferty wspólnej sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W postêpowaniu wymagane bêdzie przed³o¿enie:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (a w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o¶wiadczenie takie ka¿dego z nich).
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG) lub innego w³a¶ciwego rejestru – przy czym Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia takich dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca wskaza³ Zamawiaj±cemu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców wpisanych do wy¿ej wskazanego KRS lub CEiIDG Zamawiaj±cy uzna, ¿e ma miejsce ww. wskazanie mu danych umo¿liwiaj±cych dostêp do odpowiednio KRS czy CEiIDG w szczególno¶ci w sytuacji, kiedy Wykonawca poda w ofercie lub sk³adanym o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1) powy¿ej swój nr NIP, REGON lub KRS (przynajmniej jeden z tych numerów).
3) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy – przy czym tylko w przypadku i w zakresie,
w jakim w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba/osoby, których umocowanie do reprezentowania Wykonawca nie wynika Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania w tym postepowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – przy czym w tylko w przypadku oferty wspólnej sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
5) T³umaczenie sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów na jêzyk polski – przy czym tylko w przypadku w zakresie, jakim dane o¶wiadczenie/dokument jest sk³adany w jêzyku obcym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje zap³atê zaliczki na realizacje zamówienia do 20 % ceny za zamówienie . Szczegó³y w tym zakresie podaje & 8a Wzoru Umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zak³adka „Oferty/Wnioski”).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wskazany w sekcji IV.4.3.2 og³oszenia sposób okre¶lenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty wed³ug zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroæ w niniejszym og³oszeniu u¿ywany jest zwrot: 1) ustawa PZP - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± polsk± ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, 2) SWZ - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± w niniejszym postêpowaniu specyfikacjê warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, w³a¶ciw± dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjêtego w niniejszym postêpowaniu (wraz z jej za³±cznikami); 3) Wzór Umowy – nale¿y przez to rozumieæ projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, których tre¶æ zawiera za³±cznik nr 5 SWZ. W niniejszym postêpowaniu, obok obligatoryjnych podstaw (przes³anek) wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy (przes³anki) wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.